• bugün (2)
  1. Yıllarca kendi başıma kovaladım bu mevzuyu. Arada ittifak umuduyla sanaldan yazdığım da oldu. Burada yazılan şeyler zihninizi açıp yüzünüzde farkedişin gülümsemesini yaratmaz beyler, hepsi düz yazıdır. Bilindik gerçekleri o kadar uzatırız ki ‘bunu bana reva gören hayatın dıbına koyayım’ diyip sonuna kadar okumayız bile çoğu zaman.

    Yıllarca devrenin elemanlarını tamamlamadan kendi yolumu çizerim diye düşündüm.Son zamanlarda farkediyorum ki seçtiğim yol çok önemliymiş. Tcma-my7-haci tyler gibi adamları okuyup önerdikleri kaynakları ve bunlarla bağlantılı kaynakları canıgönülden takip edince ister istemez değişiyorsunuz.Çok uzun zamanımı çöpe attım yalnız başıma arayışta olarak.
    Şimdi anlıyorum ki kardeşlik hayali kurabilmek ve buna uygun hareket etmek insanı ister istemez değiştiriyor.
    Beta değilsen değişirsin kardeşim.
    iyiliğin önemini hacitylerda ve daha önce hiç okumadığım my7 yazılarında farkettim. Benim için iyilik boktan öteydi amk…
    Ne kadar kötü olursam o kadar garizma olacaktım ve zaten kötü olan betaları falan sikecektim.
    Niyetim kötü olunca kendime karşı da kötü oluyordum, kendime zulmediyordum yani.
    Burada benim gibi yıllarını çöpe atan arkadaşlara tavsiyem yazılanları bir kez sonuna kadar okusunlar.
    it gibi sınırlarımı zorlamaktansa yolu takip etmek çok daha kârlı beyler.
    Aklı keskinleştirmek, duyguları kontrol altına almak, menfaatlerden arınmak, doğru insan olmak,iyi insan olmak falan benim aklıma gelmezdi amk.
    Ben çok maldım lan.
    Bilinci kapatıp tcma okuyacağım bilinçaltına kaydoluyor zaten xdxd kafasındaydım.
    işin garibi 10 yıl önce de aynı kafadaydım amk.
    Aklına kullanmayanların üstüne pislik yağar meselesi var ya,anam bile sikildi o derece.
    Olm kendinize karşı dürüst olun. Sikilmişlikten kurtulmak istiyorsan şapkayı önüne koyup düşün sen kendini sikiyorsun başka bir ihtimal yok.
    Benim gibi malsan ve kendine bunu itiraf edebilecek kadar dürüstsen senden daha akıllı olanlara danış.
    Haci tyler okuyunca mallığımı farkettim ama hadi o binde bir çıkan istisna biri diye düşünüyordum bir yandan.
    Şimdi blacktyler nicki kahpe evladını görünce ‘ulan aynı yazıları ben de okuyorum bu herif niye böyle sikici’ diye düşündüm.
    ibret alın olm…
    O kardeşe de teşekkür ediyorum faydası zararını geçti.
  2. Lan yazı çok parça parça olmuş.

    Bu yazı aslında ‘kardeşliğe gerek yok kendi çabamla alfa olurum’ kafasında olanlara yazıldı.
    Eskiden izlediğiniz yolu bırakıp tüm yazıları kendi aklınızla takip ederek;kardeşlik idealine yakışır şekilde hareket etmenin önemini vurguladım ve kendimi size ibret kıldım anan sikem.
  3. Bu yazılarınız çok değerli.
    Sizi en çok geliştirecek, aklınızı arttıracak şeylerden birisi kendinizi nesnel olarak eleştirmeye çalışmanızdır.
    Asla buradaki bazı binlerin yaptığınız yanlışları en ufak tartışmada yüzünüze vurması sizi bu yazılardan, itiraflardan alı koymasın.
    Çok ağır hatalarınızı da ifşa etmeyin onun bedelini acı çekerek ve pişman olarak ödüyorsun zaten.
    Samimiyletle hatasını anlayıp dönen insan büyük bir adım attığının farkında olsun.
  4. şöyle, alfalık kardeşiğe has bir şey değil, yani tarih boyunca zaten alfaların olduğunu bizzat my7 da söylüyor.
    ha tabi kardeşlik çatısı altında bulunabilirsek bu muhteşem bir şey olur, ancak hayatını iyileştirmeyi bir yerlere göbek bağıyla bağlayp sebep olarak görme.
    yani şanslıysak bi bu kadar daha yaşarız ki o da şanslıysak amk bari boşa harcanmasın geri kalan kısmı aminakee
    kendi huzurun ve mutluluğun için yaşa hayatı, kendi huzurun ve mutluluğun da başkalarına nasıl davrandığınla değil kendine nasıl davrandığınla belirlenir.
    aynı zamanda başkalarına davranış şeklin kendine de davranış şeklindir zira kendine yakışan şeyi yapman gerekmekte.
    mutluluk başkalarının mutluluğunu sikerek gelmez, betaların ise zaten sikilecek bir mutluluğu yoktur. günün sonunda kötü insan olmak anlamsız ve salaklıktan başka bir şey değil.
    kötü insan olmayacağım diye de domalıp gelenin geçenin çakmasını beklemek gerekmiyor, dediğim gibi insan kendine yakışanı yapmalı
    biz hayatımız için my7'nın da söylediği üzerine elimizden geleni yapalım, zaten hakedenlerden olursak geride adam bırakmayacağını kendisi söylemişti ve sözüne itimatım tam...
    ancak olmadı ve katılamadık? napalım olm o zaman bunun yüzünden de her şeyi bırakıp hayatı sikmemek lazım.
    kendi potansiyelimizi sonuna kadar ortaya koyalım da hele, neler olacak görürüz.
    en azından kendimize karşı vicdanımız rahat olur
  5. Kardeşlikte olmamak sikilmişliktir dostum.
    Buna rağmen belirli mantalitelere dayanıp hayat yaşanabilir mi? Gelişim bir nebze de olsa devam edebilir mi?
    Evet yaşanabilir ve gelişim devam edebilir, haklısın ancak ilk yazdığım cümle geçerlidir.
  6. Kardeşlikte olmamak kendi potansiyelini sikmektir. Kendi neslini sikmektir.

    Bir alfa bile olsa kendi başına kardeşlik organizasyonunda hayata katacaklarını katamaz.
    Kardeşliğe dahil olmamak bir alfa için de sikilmişliktir yanlış anlaşılmasın.
  7. Evet, haklısın
  8. hayatta bulunma sebebimiz gelişmek işe yaramak felan bunları düşününce kendini verdiğin taktirde potansiyelin yüksek ve akıllı temiz (ikisini birlikte kullandım ki akıl olmadan temiz olunmaz) bir bireysen ve tcmaya denk gelmiş olduğun vakit kardeşlik denen ütopyaya kavuşursun herkes istiyor kim istemez gelişip altın vuruşu yaşamayı hayatın bugını bulmuş ve ücretsiz olarak temelini yayınlamış ve bir silah haline gelinmesi, organizasyon olunmasını keşfetmiş insanüstü bir adamla birlikte olmayı bu şans herkese verildi aslında buradaysak yine bunun için burada sadece mal mal takılmak futbol veya basit gündem başlıkları için değil karanlığa çakılmış bir kibrit görmek için uğruyorum itirafım şudur kendimi vermediğim için rezervlerimi işleyemedim ve kardeşliğe giremedim aslında senelerdir bu durumda olunca kendini artık kötü hissetmeye başlıyorsun, kardeşliğe girip atıldıktan sonra hali kötüye gidenlerden ht bahsetmişti şimdi sen şunu düşün diyelim girmeye çalıştın ama giremedin bile yani ya test edildin ya da görülmedin kartal ışığı bile vermedin bu da aşağı yukarı aynı şeye denk gelir herhalde girip görmedin ama nasıl sağlam ve eşsiz bir değirmen olduğunu bilmek için girmeye gerek yok ht dışarısı hasta dolu derken ya abartıyor diyordum artık yıllar geçtikçe betalarla dolu kitle veya ortamlarda olmak daha da parazit (yani seni aşağı çekme dışında katacak hiçbirşeyleri yok) gelmeye ve rutin olarak yaşadığım günlük olaylar daha da acıtmaya başladı hepsinin sorumlusu benim şimdi ki zamanımı bu manyaklarla konuşmak yerine akıl ehli birinden peşpeşe eleştiri akıl almak vardı diye iç çekiyorsun aynı zamanda kişisel hayatında da karşılaştığın zorluklarda sana saran bir olay olduğu zaman seni desteklediklerini bildiğinden bu güvenle bu sorunları aşar kendi hayatında da çok daha iyi yerlere gelip mental olarak sıkıntın olmazdı, şuan en ufak şeyde sinirleniyorum etkileniyorum bu olumlu veya olumsuz farketmiyor egomun isteklerini sağlıklı bir şekilde karşılayamadım yapay şeylere yöneldim ve ya nolmuş yaparım zaten ederim zaten diye gereksiz özgüvene girip gelişim için gerekli aksiyonları almadım
  9. "iyiliğin önemini hacitylerda ve daha önce hiç okumadığım my7 yazılarında farkettim. Benim için iyilik boktan öteydi amk…
    Ne kadar kötü olursam o kadar garizma olacaktım ve zaten kötü olan betaları falan sikecektim."

    kötülük kavramı kişiden kişiye göre değişir; her insan kötü olarak addedilmek ve rağbet görmek ister.
    günümüz dünyasında saçma sapan psikolojik profiller rağbet görüyor mesela; kimisi kendine dissosiyatif diyor kimisi bipolar.
    neden? ilgi çekiyor çünkü.
    bir beta dişisiyle taşşak geçtiğin vakit "çok kötsn .s.s" diyip duygu sömürüsü yapabilir fakat aklı başında birisine yaptığın an iplemez, siktir git bile diyebilir.
    bu illüzyonlara kapılmaya gerek yok.

    tcma'nın "olaylardan sonra bir beta dişisini bile köpeğiniz hale getireceksiniz" demesi seni yanıltmasın; sırf bu yüzden başlığı okuyanları gördüm amk.
    beta dişilerinin ne kadar aciz olduklarını, sadece kendi menfaatlerini düşündüklerini, kullanıp atılmaktan başka bir işe yaramadıklarını dile getiriyor.

    "Aklı keskinleştirmek, duyguları kontrol altına almak, menfaatlerden arınmak, doğru insan olmak,iyi insan olmak falan benim aklıma gelmezdi amk.
    Ben çok maldım lan.
    Bilinci kapatıp tcma okuyacağım bilinçaltına kaydoluyor zaten xdxd kafasındaydım."

    ben başlığı okumaya başladıktan 1 yıl sonra farkettim mesela bunu. hatta çoğumuz halen öyledir.
    olaylara başlayınca, hatalarından ders çıkardıkça, öğretiyi okumaktan yılmadıkça ister istemez gelişiyorsun.
    "ben ezberliyim, olaylar kendi kendine gelişir zaten" demekle olmuyor.
  10. bu konuda benzer hataya ben de düştüm,
    yani beyni tamamen kapatıp okumak gibi olmasa da
    okuduklarım üzerine çok fazla düşünmeden hızlıca okuyup geçtim her okuduğumda.
    bu sene tekrar başladım ve taktiğim şudur;
    sabah uyandığımda uygun bir vakitte 10 sayfa okuyorum,
    gün içerisinde okuduklarım üzerine düşünüp zihnimde pekiştirmeler yapıp anldıbını gerçekten kavramaya çalışıyorum,
    uyumadan önce de 10 sayfayı tekrar okuyup iyice sindirip içselleştiriyorum.

    ve evet bu şekilde gerçekten çok daha, çok çok çok daha iyi sonuçlar aldığımı söyleyebilirim