• bugün (2)
  1. hayatta bulunma sebebimiz gelişmek işe yaramak felan bunları düşününce kendini verdiğin taktirde potansiyelin yüksek ve akıllı temiz (ikisini birlikte kullandım ki akıl olmadan temiz olunmaz) bir bireysen ve tcmaya denk gelmiş olduğun vakit kardeşlik denen ütopyaya kavuşursun herkes istiyor kim istemez gelişip altın vuruşu yaşamayı hayatın bugını bulmuş ve ücretsiz olarak temelini yayınlamış ve bir silah haline gelinmesi, organizasyon olunmasını keşfetmiş insanüstü bir adamla birlikte olmayı bu şans herkese verildi aslında buradaysak yine bunun için burada sadece mal mal takılmak futbol veya basit gündem başlıkları için değil karanlığa çakılmış bir kibrit görmek için uğruyorum itirafım şudur kendimi vermediğim için rezervlerimi işleyemedim ve kardeşliğe giremedim aslında senelerdir bu durumda olunca kendini artık kötü hissetmeye başlıyorsun, kardeşliğe girip atıldıktan sonra hali kötüye gidenlerden ht bahsetmişti şimdi sen şunu düşün diyelim girmeye çalıştın ama giremedin bile yani ya test edildin ya da görülmedin kartal ışığı bile vermedin bu da aşağı yukarı aynı şeye denk gelir herhalde girip görmedin ama nasıl sağlam ve eşsiz bir değirmen olduğunu bilmek için girmeye gerek yok ht dışarısı hasta dolu derken ya abartıyor diyordum artık yıllar geçtikçe betalarla dolu kitle veya ortamlarda olmak daha da parazit (yani seni aşağı çekme dışında katacak hiçbirşeyleri yok) gelmeye ve rutin olarak yaşadığım günlük olaylar daha da acıtmaya başladı hepsinin sorumlusu benim şimdi ki zamanımı bu manyaklarla konuşmak yerine akıl ehli birinden peşpeşe eleştiri akıl almak vardı diye iç çekiyorsun aynı zamanda kişisel hayatında da karşılaştığın zorluklarda sana saran bir olay olduğu zaman seni desteklediklerini bildiğinden bu güvenle bu sorunları aşar kendi hayatında da çok daha iyi yerlere gelip mental olarak sıkıntın olmazdı, şuan en ufak şeyde sinirleniyorum etkileniyorum bu olumlu veya olumsuz farketmiyor egomun isteklerini sağlıklı bir şekilde karşılayamadım yapay şeylere yöneldim ve ya nolmuş yaparım zaten ederim zaten diye gereksiz özgüvene girip gelişim için gerekli aksiyonları almadım
   tümünü göster