-
Sen olmayı kim ister yarramın başı, sabah akşam sözlüktesin siktir git duş al iki dışarı çık kokuşmuş huur evladı.
bu; senin gerizekalı ananı son gibişim, daha da uğraşmam senin 90 ıq yazılarınla
Gülmüş yarrama bak zahahajaha -
Birkaç hafta önce yazdığı yazıları silmiş zahahah. Beyinsiz gaza gelip gelip "Sizin kaçtığınız o gölgeyle ben birleştim" falan yazıyordu. şimdi diyor ki "ne alfası ne gölgesi". Senin gerizekalı ananı sikeyim ben köylü huur çocuğu xd
-
He yarram he, gölge de sensin alfa da, herkes senin karşından yıkılıyor.
Özürlü huur çocuğu seni xd -
zart zurt zort, güldüm.
zarta zurta zort xdee
zurt zart zurt zart huur çocuğu?
zarta zurta zart zurt amunaçakim.
sirittum. -
Karı gibi atıp tutmaya devam mı döl israfı? sikik bloguna geri dön diyeceğim de bir sik çıkartamadığınızdan buradasınız ya zahahah
-
@20 seni siklemeyip kendi haline bırakacaktım fakat iyi niyetim ağır bastı agacım.
Öncelikle sen iyi niyetli değilsin canım kardeşim bunu bir kabullen önce. Gerçekten iyi niyetli olsaydın bu başlıkta sorduğum soruya cevap verirdin ve menfaatin gerçekten ne olduğuna dair düzgün bir tartışma yapardık. https://kancik.sozlukspot.com/w/alfayı-tanımla/3/ Legit bir tartışma yerine başlıklarda sadece drama ve dopamin kovalıyorsun.
ikinci olarak kendine de başkasına da kattığın hiçbir şey yok. 3 5 hafta önce "Topluca beraber sözlüğü yorumlasak mı" diyordun, başlıkları açtım ortada başlığa dair tek bir yorumun yok. Sadece millet hakkında dandik analizler yazıp boş boş drama çıkarıyorsun. https://www.youtube.com/shorts/yQyHD-yH5y8 Gerçekten bir şeyler üret diye bekliyoruz ama ortaya bir şey koyduğun yok. "garduashlarhum" diye mal mal başlıklar açıyorsun, betasın menfaatsin diye yafta yapıyorsun. Sen mi yazmıştın hatırlamıyorum ama 6 ay önce başlamışsın olum başlığa, sence sen milleti yargılayacak durumda mısın? Senin hayatta edinimlerin neler? Salt üslup ile ve Agresif konuşmayla alfa olabileceğini mi sanıyorsun? Dunning-kruger özgüven eğrisine bir bak bakayım kendinden bir şeyler çıkarabilecek misin.
iyi niyetli olmaman ve drama araman beta özelliklerin güzel kardeşim. Bunları törpüle. Karı gibi de drama çıkarma, has erkekleri rol model olarak al -
sen kimsin de benim hakkımda hüküm koyabiliyor, yorum yapabiliyorsun?
-
Kancik tipler
Azimuth:’karıların bana bakmamasına alıştım
Hakikati kabullendim amk’
Azio: ‘bu şarkıyı, usta dediğin adam olan my7, yıllar önce paylaşmıştı.’
Hylotl:menfaat…
Artboy:ortamı bırakmış. delirdiğini söylüyor.
Altair: ‘gelmelerine gerek yok. yani benim düşünceme göre kardeşlik denen oluşum hala varlığını devam ediyorsa zaten düzenli olarak buraları takip edip gerek gördükleri kişilerle iletişime geçiyorlardır.
hala buradaysak sorun bizde’
Problem görüp yazdıklarınızdan aldığım kesitler ve kendi yorumlarım…
Benim yanlışımı gösterin. -
evet bunu kastediyorum zaten.
beyler, kendi kendinize sorun üretiyorsunuz vallahi.
bilinçaltınız da bu sorundan besleniyor.
https://www.youtube.com/watch?v=JCfneeyXlWM -
"Herşeyin basit ve anlamsız olması. Ama herşeyin."
"Bakın beyler bir boşluk var, ben sızdım. Siz ne boşluğu anladınız ne de sızıntıyı."
"Ama anlamıyorsunuz. Olağan kalın. Esen kalın.
Sanat oğlan seni her görüşümde bir öncekinden daha kötü oluyorsun. Senin yazılarını okurken zorlanıyorum aq. Anlıyorum üretme aşkını ama Eğitimsiz ve disiplinsiz bir aklın vermekten çok alması gerekiyor. Dramayı azaltın biraz olum. Sürekli bir öfori sürekli bir altın vuruş hali sürekli bir aşmış olma çabası. Anandan akşam köfte yapmasını isteyen birisin olum sen.
Komple başlık ve sonrasında yazılanların hepsi, kendini bulma ve kendini geliştirme amacına hizmet ediyor. Neden sadece basitçe okuman gerekenleri okuyup yapman gerekenleri yapmıyorsunuz aq. mal mal yaptınız iyice kendinizi
- bugün (2)