a fire will rise
birinci nesil silik412entry
64başlık
-
burası hepinizin derken
Lan kurban binine sünger bob karepantolon izleterek geometri öğreniyor diye sevinen zürriyetini siktiğim köylü huur oğlu…
Ölüsün sen…
Sadece ölü…
Ölü ama değerli olmak nasıl bir his ölü adam?
Nereden bileceksin yarram,sen yanından bile geçmedin……… -
burası hepinizin derken
‘yarram sen toplaşalım diye bize demedin, kendince fikir attın ortaya.’
Birdahaki sefere evine faks çekerim dıbınoğlu.
‘senin toplaşalım dediğin elemanlar çürük kitleler, bir sike yaramayan kitleler; bunu gördük.’
Sen moron kitlenin önde bayrak tutanısın amk…
‘kendimizden taviz verdik, yardım ederiz dedik ve siz bundan bile nemaldınız.’
Anan da vere vere huur oldu.
‘sizden bir sik bunca yıldır olmadıysa, şimdi hiç olmaz.’
Kahin misin sen?
‘"ılımlı davranıyordun" derken ilkte böyle olmadığını fakat şimdi sanki hesapta başka birisi var gibi gözüktüğünü kastediyordum.’
Yapma ya ndkkdmsmdkm
‘sikimizde değilsiniz açıkçası, ya diğer sitenize gidin ya da discordunuza; dediğim gibi sizden bir sik olmaz. liseli mentalitesi, enseye tokat göte şaplak hadsafhada sizde.’
Tabancamı unutmuşum helada dıbınısiker giderim… -
burası hepinizin derken
Siz toplaşsanız anca halısaha maçı yaparsınız onun da değeri yok.
-
burası hepinizin derken
Tarikatınızın dıbına koyayım ya cin sepeti gibi site…
-
irina shayk
Ben sikip attım kanki kardeşlik bu gece rahat uyusun.
-
irina shayk
‘sonra "mesaj sil" deyince siliyorsun’
Bunu demeni bekliyordum yannan kafası. Dikkatli bakarsan yine siklenmediğini görebilirsin.
Hatta son kozunu oynadığına göre dümdüz siktir ol git.
Dahası var zaa kafasıyla saldır yine taşşağa alayım huur çocuğunu, seçim senin.
Yine o aklınla hüküm vermişsin yarram kardeşlikteysen yine o ananın dıbına çakayım senin.
Zorla laf anlatıyoruz şimdi oturmuştur kafanda bir şeyler aynı mallıkları yapma yani tat vermiyor.
200 bin beyin hücresiyle doom oynanabilirken lanetlenmiş oç seni puhaahhahaha -
irina shayk
Tamam zamqi senin ölmüşlerin huzur içinde uyuyabilir korkma bu kadar amk.
-
irina shayk
Yav götlek bu yazılardan hükme varıyorsun bir de o aklınla.
Kardeşlik tarafından koyulup siklenmeyen sensin.
Ölmüşlerini sikeyim çarem bu nekrofili takılmak senin iftirandan iyidir. -
irina shayk
Ulan kendini şişirdin yemedi.
Tahmin oyunlarınla göz boyayacaktın sikime taşşağıma sürdüm.
Bahsettiğin sevgi saygı gerçek olsa ölmüşlerinin mezarına kadar sallar mıyım bre saf huur evladı hahahaha iyi niyetini de al git. -
irina shayk
Sıkı takipçimsin kahpe evladı.
Doğu meditasyonunu iyi araştır dilencilikten fazlası var. -
irina shayk
Hayali karakterinle dört duvar arasında gibiş dilenmek nasıl bir helak seviyesi amk…
Spiritüel alemi siktir et götünü nizami şekilde parmaklasan başarı yazarım.
Atalarımdan böyle gördüm diye de yutturamazsın sonra ibine evladı seni hahahaha. -
irina shayk
Seni toprak kabul eder mi lan?
Bir ecza deposunun temeline gömüp üstüne kireç falan atsınlar. -
irina shayk
Götveren olmuş bilinçaltınla neleri saçmaladığını ayırt edemiyorsan anlarım.
Toprağını sikeyim senin xd -
irina shayk
@2 soruyu zaten cevaplamıştım yarram.
@3 aynen irina şirk ehli falan ksksmdkdnd
Ne salak adamsın -
bumble da hiç eşleşme alamıyorum
Siz çim adam falan yetiştirin amk.
-
bi büyüyün ya aq çocukları
Alfa sırtlan bile var hacı abi.
Beta aslan falan…
Onu boşver kaburgayı aldırdın mı? -
a fire will rise
dünyayı kıyametten kurtaracak akla sahibim akıl zenginiyim xddd
yazarken korktum da ibine evladı smaylı ekledim yav allah korkusu farklı bir şey… -
a fire will rise
-kardeşlik'in şuanki ehlinin birçoğu demin bahsettiğim omegaalfalardır zaten çünkü alfa olma yolundaki birisi kesinlikle ve kesinlikle bu yolda başlığa rastlayıp tcma ile tanışıyor ve sadakatini sunuyor yani olay iki türlü ya insan sol ön beyin ile farkında olmadan yani sağ ön beyin ile açıklayamadığı bir şekilde öğretide derinleşip sonra arayışlarıyla başlığı bulup omegaalfadan alfa oluyor veya önce sol ön beyin ile anlayıp sonraki arayışında başlığa denk gelip omegadan alfaya serpiliyor- hacityler
bu kısmen bizim için geçerli. kendimden örnek verecek olursam öğretiyi daima sol ön beyinden ilerlettim yıllar öncesinden olayları enine boyuna inceliyordum. hacinin son yazılarında karşılaştığım sol ön beyin sağ ön beyin muhabbetiyle bildiklerimi nasıl uygulayacağıma dair cevaplar buldum bu benim için bir dönüm noktası oldu.
son zamanlarda çatır çatır konuşmaya başladım millet de şaşırıyor amk çünkü ben de konuşsam neler anlatırım amk diye düşünüyordum.
yani öğretiyi sol ön beyinde işlemişim uzunca süre geliştiğimi hissediyordum aslında ancak dışarıdan bakınca fol yok yumurta yok bu durum beni rahatsız ediyordu.
kimi öğretiyi sağ beyinde işler sürekli sıçar batırır sosyal ve pratik olarak gelişmiştir yavaş yavaş kendini toparlamaya başlamıştır ancak öğretiden alınacak dersleri sol ön beyinde mantıksal olarak işleyemediğinden tavırları hep eksik kalıyordur.
bu adam aklını geliştirip bahsettiğim eşiği atladıktan sonra olaylara sol ön beyni kullanarak daha mantıksal işbilen bir şekilde yaklaştığında tamamlanıyor demektir.
demem o ki kesinlikle gelişiyorsunuz ancak içten içe hissettiğiniz pişmanlığınız sağ ön beyinle sol ön beyniniz arasında uyuşmazlık olması olabilir. diğer senaryolarda ikisi de öğreti ışığında gelişmemiştir yahut dengeli bir şekilde gelişmiş olabilir.
insanlar istediğini kolayca elde etmeye yahut kolayca vazgeçmeye çok meyillidir.
sen yıllardır çeperinde gezindiğin değişim olaylarını hala kovalamaya devam ediyorsan %1’lik dilimdesin demek ki bu insanı inanılmaz geliştirir.
sabrın, aklını,duygularını kısacası neler yapabileceğinin sınırlarını günden güne zorlayarak geliştiriyorsun.
başlıkta değinilen değişimin önüne geçilmemesi çok kompleks bir mevzu şöyle ki seni harekete geçirecek büyük pişmanlığın suçluluk duygusunun yanında son durumunu geçmişinle kıyas edebileceğin bir aklın tohumları da ayrıca ekilmiş içine. -
incisözlükteki beta yönetim
Toplumun içinde yaşıyorsan sosyal skillerini keskin tutmak için fırsatların olacak ve bunların çoğu zorunludur.
Herkesin kendi menfaatlerini ön plana çıkardığı toplumda arkana yaslanıp seni anlamalarını bekleyemezsin çünkü unuturlar.
Dişiler ve betalar sürekli test eder çünkü unuturlar.
Sen sessizliğe bürünsen ‘kesin başına boktan bir olay geldi dur ben şunu ölçeyim kendi mallığımı empoze edeyim xddd’ diye düşünürler.
Karşındaki çoğu zaman alfa/altın olmayacağından seni bir kez anlayıp akılla ittifak kurmasını bekleyemezsin.
Bu nedenle hayatın boyunca insanları güdeceksin onlar üzerinde doğru etkiyi yakalamak gibi bir zorunluluğun var.
Bunlardan yüz çevirme olayı tamamen antisosyal/ağır psikolojik rahatsızlıkların varmış gibi bir siklemezlik göstermek değildir.
Sen tüm bu hayat eğlencesine hakim olduğunda yine de daha büyük amaçlar için rol oynayabileceğini düşünüyorsan bu yüz çevirmektir ruh haline yansır.
Yoksa himalayalara taşınan birine göre senin hala toplumun içinde bulunup hiç yaşam belirtisi göstermemen de yüz çevirmemektir.
Bu yüzden mevzu mantaliteyle açıklanır dozu önemli.
Yoksa sen arada ortalık malı kızlarla takılıyorsun diye altın dişi av köpeği değil amk kokusunu alıp senden yüz çevirsin.
Artboy zamazingom ‘enerjisi üstüne siner’ demişti sinmez karşim sen o kişi olmayı seçmişsen başka.
Ben her türlü boku yemeye devam edeyim zaten mantalite önemli diyen kendini kandırıyordur zaten mantalite önemli. -
incisözlükteki beta yönetim
Kölelik kuranda geçiyor zaten hizmet etsin oçlar.
insanlardan bazılarının üstün kılındığına dair ayetler de var;ne kadar kölem ve cariyem varsa o kadar öndeyim mantalite eki eki diyecek kafa bak yine nüans sjdjennrkfmd
Senin doğal rakiplerin dünya piyasasını elinde tutan kitle sırf birkaç basit özelliğini dahi lehine kullanabilmek için yoldan adam topluyor amk erbakan’ın bununla ilgili konuşmasını dinleyin.
insanları güdüp parti kaşarlarıyla takılma muhabbeti şu banknotlarla bozuk parayı takas eden tip başlığın vesile olduğu reddedilecek hayat nimetleriyle ilgili senin bunu yaşam tarzı haline getirip getirmemenle ilgili. mantaliten buna dönüşüyorsa belirleyici olarak buna bakılır. -
cazibe kodu
pandora's box'u böyle çevirmiştim geçen sene, duruyor hala bende; attraction code'ye başlayacağım.
(azio euditore fa direnze ?, 24.05.2026 17:28) -
incisözlükteki beta yönetim
Oyalanıyorlar…
-
program
Hacı tyler baştan sona okunacak.
Kuran okunacak.
Öğretiler okunacak.
Saha görevleri yapılacak.
Pickup yarakları okunacak.
Mystery çevrilecek okunacak.
Yıl sonuna kadar. -
program
Hepsi bitti.
-
cazibe kodu
Yav göt sen kaç ay önce de çevirecekmişsin?
Nasıl bir gahbelerle uğraşıyorum yav çevirimi alacaktı elimden xddd - daha çok