• bugün (2)
  1. Kancik tipler

    Azimuth:’karıların bana bakmamasına alıştım
    Hakikati kabullendim amk’

    Azio: ‘bu şarkıyı, usta dediğin adam olan my7, yıllar önce paylaşmıştı.’

    Hylotl:menfaat…

    Artboy:ortamı bırakmış. delirdiğini söylüyor.

    Altair: ‘gelmelerine gerek yok. yani benim düşünceme göre kardeşlik denen oluşum hala varlığını devam ediyorsa zaten düzenli olarak buraları takip edip gerek gördükleri kişilerle iletişime geçiyorlardır.
    hala buradaysak sorun bizde’

    Problem görüp yazdıklarınızdan aldığım kesitler ve kendi yorumlarım…
    Benim yanlışımı gösterin.
   tümünü göster