• bugün (2)
  1. ne zaman başlıktan ve öğretiden uzaklaşsam, hayatımın tepetaklak, freni boşalmış bir kamyon gibi yokuş aşağı sürüklendiğini fark ediyorum. Bir yanım pes et, öldün sen bırak hayalleri diyor, diğer yanımsa canlı olmanın ne demek olduğunu tattı, canlı kalmak için beni geri buraya itiyor.

    bizler bir mirasın taşıyıcılarıyız beyler. Bu kutsal öğretinin geride kalan pes etmeyen birer neferleriyiz. my7 gitmiş olabilir, eğitimi bitirmiş olabilir. ama ektiği tohumlar bizlerde hala duruyor.

    Ne demişti usta; “Diyelim ki yarıda bıraktım... senin gelişimin bununla durmaz.
    ben, şartelleri indirip düğmeye basarım ve bunu durdurmak imkansızdır.
    ben olayım ya da olmayayım, belirli bir seviyeden sonra zaten kendin bile durduramayacaksın mükemmel oluşumunu... “

    Şöyle de ekliyor;

    “belki benim kadar mükemmel değilsin ; fakat bu bana asla yaklaşamayacağın anldıbına gelmiyor.
    güven... güven çok önemlidir.
    yani sen eğer bu başlık altındaki iyi niyetli kardeşlerinle halen birleşmediysen, o halde boşuna buradasın. “

    Uzun lafın kısası dostlar, belki bir gece uyuyup uyanıp sabah alfa olmayacağız, ama bu öğreti, ona değer verdiğimiz sürece ömür boyu bize yol gösterecek, my7 olmasakta onun birer öğrencisi olarak bizlere mükemmel bir hayat sunacak.
  2. Bakın beyler bir boşluk var, ben sızdım. Siz ne boşluğu anladınız ne de sızıntıyı.
    Garip.
    Ben aşırı mı aşırı yalnız hissediyorum bulunduğum yerde.
    Ben bu yalnızlıktan kaçıyorum.
    Beni öldüresiye korkutuyor.
    Kafamı şu ortamdan başka bir yere çeviriyorum yüzleşmemek için.
    Gerçeği körü körüne takip ettiğinizi düşündüğünüz bir yerde hiç bir şey gerçek değildir.
    Ne my7 ne hacı ne de diğerleri.
    Hiç kimse.
    Sadece sen.
    Sen ve şuan.
    Şu 1 dakikalık zaman dilimi, öncesi boş, sonrası da.
    Şu bir dakika.
    Varlığın, seni insan yapan şey.
    Zekan değil.
    Hiç birşey.
    Ben bu psikozla yaşayabilirim. Acı olur belki.
    Belkide hepinizin fake olabilme ihtimalini bile değerlendirdim.
    Ama anlamıyorsunuz.
    Olağan kalın. Esen kalın.
  3. Zeminin sarsılması, benim kendi kurallarımı oluşturmama sebebiyet verdi.
    Üstümdeki bana ait olmayanları attım.
    Ancak herşeyin içerisindeki şüpheyle de yaşama riskini göze alarak.
    Anlamıyorsunuz. Ben korkuyorum.
    Yaş tahtaya basmak değil mesele, mesele tahtaların hepsinin yaş çıkması.
    Ve bu kendimde bitiyor.
    Şuan da.
    1 dakika da
  4. Herşeyin basit ve anlamsız olması. Ama herşeyin.
    Bilgi birikimininde, değerlerinde, uyanmış olmanında.
    Dini bir olay olarak adedilmeye çalışmanında.
    Başlığı ve tcmayı savunmanında.
    Daha derin mevzular var, güven aidiyet sadakat gibi.
    insanın fıtratından yola çıkın lan.
    1000e dayanmak üzere entry. Ve etkiye bakılırsa ciddi problemler yaşamışım gibi .
    Bi tezahürü yok dıbınakoyim.
  5. Tabii ki muhim çok şey var. Kaçırılan gözardı edilen.
    Fakat onlarında bi önemi yok. Hayat boş dıbınaçakim.
    Ve bir o kadarda tehkikeli.
  6. @artboy önce, kendini bul.
    itiraf etmek gerekirse başlıkla tanışmadan önce rock, metal bile bilmeyen ben; tcma'dan sonra acdc şarkıları falan dinlemeye, bağımlısı olmaya başladım.
    "alfa adam acdc dinler diye genelleme yapmak istemiyorum fakat bu şarkılar alpha'yı sonuna kadar hissettirecektir size" derken belki başka bir şeyi kastediyordu...
    ben ise sadece alpha'yı hissetmek için acdc dinliyordum, o anki ruh halime uymadığı halde...
    hatta takıntılı olmuştum bir süre sonra, sürekli alpha şarkıları arıyordum.

    burada söz etmek istediğim şey "şarkılar" değil; çoğumuzun aslında "kendini bulmayı" istemesi değil de "they call me alpha" olmak çalışmasıydı.
    çoğumuzun diyorum çünkü bunda ben de dahilim.

    tabi ki günlük yaşamında kendini geliştiriyorsundur, geceleri buraya gelip içini döküyorsundur bunu bilemeyiz fakat sende bu sorunu sezdim.
  7. +1, “Kendin ol” basit gibi gözüken ama çok önemli bir motto bence. Çok önceden yine başlıktan bir arkadaş söylemişti; “Bir gün Tony Stark olmak istiyorsun, diğer gün Tyler Durden, ne zaman followalpha7 olacaksın?” diye.

    Şimdi daha iyi anlıyorum ki birileri gibi, bir şeyler gibi olmaya çalışmaktansa, özgüven ve kendine değer duygularını gerçekten hissedip, düşünce yapındaki onay arayıcılıkları da aşarak yaşayacağın kendi karakterin her zaman daha significiant olacak. Aksi halde sürekli birilerini takip eden bir istatistik olmak işten bile değil.
  8. "Herşeyin basit ve anlamsız olması. Ama herşeyin."
    "Bakın beyler bir boşluk var, ben sızdım. Siz ne boşluğu anladınız ne de sızıntıyı."
    "Ama anlamıyorsunuz. Olağan kalın. Esen kalın.

    Sanat oğlan seni her görüşümde bir öncekinden daha kötü oluyorsun. Senin yazılarını okurken zorlanıyorum aq. Anlıyorum üretme aşkını ama Eğitimsiz ve disiplinsiz bir aklın vermekten çok alması gerekiyor. Dramayı azaltın biraz olum. Sürekli bir öfori sürekli bir altın vuruş hali sürekli bir aşmış olma çabası. Anandan akşam köfte yapmasını isteyen birisin olum sen.

    Komple başlık ve sonrasında yazılanların hepsi, kendini bulma ve kendini geliştirme amacına hizmet ediyor. Neden sadece basitçe okuman gerekenleri okuyup yapman gerekenleri yapmıyorsunuz aq. mal mal yaptınız iyice kendinizi
  9. evet bunu kastediyorum zaten.
    beyler, kendi kendinize sorun üretiyorsunuz vallahi.
    bilinçaltınız da bu sorundan besleniyor.

    https://www.youtube.com/watch?v=JCfneeyXlWM
  10. Kancik tipler

    Azimuth:’karıların bana bakmamasına alıştım
    Hakikati kabullendim amk’

    Azio: ‘bu şarkıyı, usta dediğin adam olan my7, yıllar önce paylaşmıştı.’

    Hylotl:menfaat…

    Artboy:ortamı bırakmış. delirdiğini söylüyor.

    Altair: ‘gelmelerine gerek yok. yani benim düşünceme göre kardeşlik denen oluşum hala varlığını devam ediyorsa zaten düzenli olarak buraları takip edip gerek gördükleri kişilerle iletişime geçiyorlardır.
    hala buradaysak sorun bizde’

    Problem görüp yazdıklarınızdan aldığım kesitler ve kendi yorumlarım…
    Benim yanlışımı gösterin.