followalpha7
birinci nesil normal31entry
5başlık
-
gebermek istiyen esenlere gelsin
istanbulun en güzel semti bayrampaşadır. aksini söyleyen bintir
-
beyaz ışık
allah kabul etsin de, ne benim sorduğum ne de senin söylediğin hiçbir şeyin din ile bir alakası yok.
olayları biraz karıştırıyorsun gibi geldi -
beyaz ışık
bçsy’ın ötesinde var olan bişey miydi?
başlıktan önce başlamış bir proje miydi?
şuan bu insanlar kimler neredeler ve ne yapıyorlar?
kafamda dönüp duruyor bu sorular… -
mason
@8 ulan insan yedeğe yazar en azından
-
mason
@6 beni niye yazmadın bin
-
mason
şu masonların bile bi locaları var yüzyıllardır, alfaların neden yok amk?
-
the liberation has begun
@2 ne olacak sürekli olarak aynı yazıları buraya yazıp yorumlayınca? gelişimin tek yolu bu mu? ya da bu mecrada daha farklı bir şeyler yapılamaz mı?
abes bir örnek olacak ama, insanlığa kuran indi, okundu, yorumlandı, mezhepler oluştu. daha sonrasında herkes inancına göre yaşamaya devam etti. herkes inandığı değerlere bağlı bir şekilde ömrünü sürdürdü.
her gün kuranı açıp mealini okuyup tartışıp yeni anlamlar üretmeye çalışılmadı, yeni inançlar öğretiler elde etmeye çalışmadı. yapıldıysa da bu sürekli yeni mezhepler türetip her gün ibadet şekillerini değiştirmekten öteye gitmezdi muhtemelen. -
the liberation has begun
kurtuluş 2012’de başlamıştı. bu yolda yürümek için savaşı kaybetmemek için kendi kendini gerçekleştirmek için birbirimize ihtiyacımız var.
bu mecrada birbirine saldırıp sonu olmayan amaçsız tartışmalar yaratmak yerine, daha fazlası olması gerekiyor -
alfayı tanımla
@6 başlık sende yüksek bir performans anksiyetesi, gerçekçi olmayan beklentiler ve kontrolünde olmayan şeyleri kontrol edebilecekmişsin gibi bir yanılgı yaratmış olabilir. bunlar psikolojide önemli şeyler. bdt veya şema terapi işe üstesinden gelinmesi gereken şeyler.
özgür dediğin adam muhtemelen koymuş götüne rahvan gidiyor, sense her şey istediğim gibi olmalı, her şey kontrolümde olmalı diye harap ediyorsun kendi kendine hayatını. -
a fire will rise
@16 azio kardeşim o adam benim zaten diyorum. followalpha7 yıllar önce de bana aitti.
-
a fire will rise
azio çaylağımı aç artık
-
kendinize özgü nicklerle gelin
azio çaylağımı açsana knk artık
-
kendinize özgü nicklerle gelin
azio nick yıllar önce de benimdi, tanışıyor muyuz hatırlamıyorum ama adım can. yıllar öncede bu nickle üye olmuştum zaten. oyunlarda bile nickim aynı aq
-
itiraflar
azio bey kırılgan egosunu tamir etsin diye sözlükte ona karşı hiçbir şey yazmayacağız, tüm entryler onun kontrolünde olacak aklınca burada ustalık taslayacak
-
bçsy web 11 20
azio çaylağımı aç oç adminsin diye kendini usta mı sandın yarram. siktir git kendine özel bir platform kur git orda istediğin i al istemediğini alma sen kimsin de buranın yönetimine, kimi çaylak yapıp yapmayacağına karar veriyorsun
-
ilk ve son entry
azio çaylağımı açar mısın güzel kardeşim neden çaylak yapıyorsun aq
-
ilk ve son entry
@1 senaryo ve oyuncuları tebrik ederim güzel denemeydi
-
karıların bana bakmamasına alıştım
yav amk kaç yaşında adamsın bu kadar şey okumuşsun alfa olma yolunda ilerliyorsun hala tipin önemli olduğunu mu düşünüyorsun. hiç mi çevrende bir şekilde alfa taklidi yaparak karıları götüren cool-küstah ama tipsiz bir erkek görmedin.
git instagramda karıların yanında prim kasmaya çalışan gizli ılık influncer tayfaya bak milyon tane örnek göreceksin -
alfa dizi film karakterleri
evet beyler, gelin karakteri tartışalım.
ben başlıyorum;
Suits - Harvey Specter -
şarkıların etkisi
sen my7 mısın amk?
-
karıların bana bakmamasına alıştım
bakmamaktan kasıt nedir? doggy’de bakmasa da olur mesela
-
sükunet uzun vadede çok kazandırır
bu sükunet olayı ben susayım herkes anlasın, ben susayım insanlar suskunluğumu farketsin vs. gibi yanlış algılanabilir. yanlışa yanlış demeyi, rahatsızlığınızı dile getirmeyi, düşüncelerinizi söylemeyi de bilin
-
şarkıların etkisi
@14 şu platformda justin bieber paylaşılacağı hiç aklımdan geçmezdi aq
-
alfayı tanımla
not: ben başlığı ilk okuduğumda (2013 gibi) yazdığım metni bulamıyorum bulabilirsem atacağım buraya da
-
alfayı tanımla
“tüm mailleri okuyun ; çünkü alfa erkeğinin ne olduğunu bilmeden, ona dönüşemezsiniz. “
bçsy’daki 2. ödev olan tcma’yı tanımlama ödevini yapanlar buraya da yapıştırsın da okuyalım - daha çok