• bugün (2)
  1. şu masonların bile bi locaları var yüzyıllardır, alfaların neden yok amk?
  2. https://ekonomimanset.com/masonlara-kayyum-atandi

    bundan ötürü olabilir mi karşim haha
  3. öğretimizce paradoks olur bu iş
  4. kardeşlik dışı alfa muhabbeti.
  5. şöyle bi takım çıkardı tahminimce;

    kale:
    - altair

    defans:
    - azio: efendi efendi takılır, görev adamı bilinciyle topunu oynamaya çalışırdı.
    - algo: kaptan triplerine girer, ucl final maçıymış gibi gerginlik yaratırdı.

    orta saha:
    - artboy: 6 numarada oynar, arada sırada ileri çıkmak istese bile arkada açık verip gol yedirme korkusundan yarı sahayı pek geçmezdi.
    - tylolhot: 8 veya 10 numarada takımın beyni gibi oynamaya çalışır, top ayağına geldiğinde ölçer biçer tam pas verecekken ya topu kaptırır ya da ebesinin dıbına dikerdi.
    - richkalfa: orta sahada kafasına göre takılır, topla pek ilişkisi olmazdı. kalabalığa güvenip rakip takım oyuncularına laf atar, fitne fesat çıkarıp takımı kavgaya sürüklerdi.

    kanat:
    - a fire will: kanatlarda neymar gibi takılıp skills yapmaya çalışır, yiyeceği ilk omuzda suratında tel örgülerin izi çıkardı (bu heriften aşırı zayıf, cılız bi fizik vibeı alıyorum sürekli ak).

    forvet:
    - blacktyler7: ileride kafasına göre takılır, top gelirse kaleye vurur gelmezse rakip kaleci ve defanslarla muhabbete girer goygoy çevirirdi.
  6. @6 beni niye yazmadın bin
  7. Unuttum amk hakkında yeterince fikir sahibi olmadığımdandir kb
  8. @7 sen kanata geç karşim ben masonları sikertmeye gidiyorum.
  9. @8 ulan insan yedeğe yazar en azından
  10. ne yedeği amk sen direkt td ol