• bugün (2)
altair

altair

birinci nesil normal
23 ocak 2026 tarihinde katıldı
82entry
1başlık
  • efe aydal
    efe betanın kralıdır
    altair 25.06.2026 01:55
  • incisözlükteki beta yönetim
    öncelikle sözlük farklı fakat güzel olmuş ikincil olarak ortam kala kala kalfa yarrana kaldı ya la
    altair 11.06.2026 23:51
  • bumble da hiç eşleşme alamıyorum
    @2 https://www.youtube.com/watch?v=xUHka1cGm4o

    özet
    altair 03.06.2026 14:21
  • mystery
    https://en.wikipedia.org/wiki/Erik_von_Markovik

    bunu kast etmiştir büyük ihtimalle
    altair 23.05.2026 22:03
  • bugün annemi acile götürdüm
    Allah ele ayağa düşürmesin, sağlıklı uzun ömürler versin. geçmiş olsun.
    altair 23.04.2026 23:56
  • tasarlanmış labirent
    neyi eğip bükmekten bahsediyosun birader bi soluklan demiştim sana.

    alfa atak geçiriyosun amk.

    adam bir betaya eğitim verdiğini veya betalardaki değişimi on kez söylediyse betalardan bir sikim olamayacağını bin kez söylemiştir amk.

    işine gelen kısmı alıp; hakikati eğmekten bahsediyorsun, ılık götlülük yapma.

    kaldı ki hayat bu, her şey olabilir.

    yani bir beta değiştiyse her beta değişebilir diye bir şey de yok veya bir omega sığır siki gibi kaldıysa her omega öyle kalacak diye bir şey de yok.

    ayrıca hayatın kendisi bir eğitimdir. bir betadan da bir şey öğrenebilirsin ancak beta buna aracı olabilir, sana öğreten hayat olur. bknz: ibret.

    yani betalar asla değişmeyecekse kendisi eğitim verdiğini söyleyip ardından birkaç sayfa sonra (yazdığını unutmayacak bir adam olduğunu biliyoruz, "başlıkta çelişki var, adam kendiyle çelişiyor zaa" diyecek dalyaraklardan da değilizdir diye umuyorum) betalar asla değişmez deyip doğrudan bir örnek teşkil etmek istemiş olabilir.

    aminaçakim, muhafazid peygamber öldükten sonra islam çatısı altında gibi gözüken yanlış düşüncelerin türemesi gibi şu yaşadığın olay.

    gerçekten geriye kalan bir avuç adamız ve bitmek tükenmek bilmeyen anlamsız tartışmalardan çok sıkıldım. o yüzden yazımı sana nacizane bir iki tavsiye vererek sonlandırıyorum.

    alfa veya omega kavramlarından uzaklaşıp betalaşmaya başladığım dönemler geçirdim, bunlar kardeşlik dışı dünyada çok olası şeyler.

    ancak toparlanıp kendime çeki düzen vermek de benim çabamla oldu, yani zor bir dönemden geçiyor olabilirsin ve törpülenmesi gerekilen hastalıkların zihnine baskı yaparak beta güzellemesi yapıyor olabilir.

    veya daha önce de dediğim gibi alakasız bir şey de olabilir, sen bulcan sen cevaplican.

    1 okuma/düşünmeyle anlamıyorsan 10 okuma/düşünme süreci geçireceksin.

    10 okuma/düşünme süreciyle anlamıyorsa 100 okuma/düşünme süreci geçireceksin.

    ha bunu yapmıyorsan bırak ve hayatına bak.

    işin aslı cevaplar ya sende gizlidir ya da cevaplara hiçbir zaman sahip olamazsın.

    cevaplara sahip olamasan bile ne yaptığın asıl değerini belirler.

    selametle...
    altair 16.04.2026 11:56
  • tasarlanmış labirent
    Betalara eğitim verdiğini nereden çıkardın
    altair 16.04.2026 11:16
  • tasarlanmış labirent
    bak canikom aç başlığı tekrar tekrar oku.

    işin aslı başlık, dışarıda yaşayıp anlamlandıramadığımız şeylere anlam katmamızı sağladı.

    yani hayatın kendisini anlatıyor.

    misalen her sülalede vardır defalarca kez şans verilmesine rağmen hiçbir baltaya sap olamamış kişiler, illa ki görmüşsündür.

    demek istediğim şu, betalara güven olgusunu öğretemezsin. zihnindeki hastalık izin vermez betaya. buna ister mizaç de ister fıtrat.

    bt7 bununla ilgili "yalnızca insanın içinde olan şey dışarı çıkar" minvalinde bir şey demişti. olay bununla ilgili aslında.

    yani benzer şeyleri yaşamış iki kişiden birinin betalaşması diğerinin ise sikerterek yardırması bununla alakalıdır.

    tabii işin bilmediğimiz çok yönü var, zihinsel olarak belli bir seviyeye gelinebilir ancak anla işte aminaçakim bazı bilgiler dile dökülemeyecek türdendir.

    senin yanlışın ise güven olgusunu öğretemeyeceğin bir varlığa güvenerek bu tür konularda bir şeyler başarabileceğini düşünmekle başlıyor.

    bu düşünce "ben hala başlığı ve başlık ortdıbını bırakamadım, betalar neden artık buralara uğramıyor" sorusundan da tetiklenmiş olabilir,

    veya içten içe beta olduğunu düşünmenle kendini iyi hissetmek için uydurduğun kılıf da olabilir.

    ya da saçma sapan alakasız bir yerden bile çıkmış olabilir, orasını ben bilemem amk senin bileceğin ve bulacağın iş.

    düşüncelerine katman atlatmaya çalış, yani bir düşünce aklına geliyor ve üzerine düşünüyorsan neden o düşüncenin aklına geldiğini de düşün.

    zihninin yapısını anlamaya çalış, neyi neden yaptığını, neyi neden düşündüğünü vs.

    hani bir alfa için bunlar belki de saçma ve gereksiz detaylardır ancak alfa değiliz amk o yüzden yapacak bir şey yok.

    doğruyu bulamadıysak çabamızdan vazgeçmemeliyiz, bu çaba son nefesimizi verdiğimizde bile karşılıksız kalacak olsa bile bundan vazgeçmemeliyiz.

    nitekim my7'nın da dediği gibi;

    doğrusu betalardan hiçbir sikim olmaz aminaçakim
    altair 16.04.2026 10:52
  • tasarlanmış labirent
    senin yaşadığın ideoloji karmaşasını ayrı betalığı meşrulaştırmanı ayrı sikeyim
    altair 16.04.2026 10:12
  • alfa mı beta mı
    Hahahasiktir
    altair 15.04.2026 23:55
  • alfa mı beta mı
    neymiş daha iyisi
    altair 15.04.2026 20:23
  • alfa mı beta mı
    incelik dediğin hırsızlık ve adam öldürmek gibi şeyler amk ahsaha
    altair 15.04.2026 14:25
  • alfa mı beta mı
    https://www.youtube.com/watch?v=ZAHF5iLngAg

    buyrun.

    analizlerinizi bekliyorum
    altair 15.04.2026 08:02
  • şarkıların etkisi
    hiç okumadım ama bence haksızsın ya
    altair 13.04.2026 04:32
  • şarkıların etkisi
    translara karşı doğal bir çekilim duymana hiç şaşırmadım canım karşim
    altair 13.04.2026 04:01
  • mason
    ne yedeği amk sen direkt td ol
    altair 12.04.2026 00:36
  • mason
    Unuttum amk hakkında yeterince fikir sahibi olmadığımdandir kb
    altair 11.04.2026 21:52
  • mason
    şöyle bi takım çıkardı tahminimce;

    kale:
    - altair

    defans:
    - azio: efendi efendi takılır, görev adamı bilinciyle topunu oynamaya çalışırdı.
    - algo: kaptan triplerine girer, ucl final maçıymış gibi gerginlik yaratırdı.

    orta saha:
    - artboy: 6 numarada oynar, arada sırada ileri çıkmak istese bile arkada açık verip gol yedirme korkusundan yarı sahayı pek geçmezdi.
    - tylolhot: 8 veya 10 numarada takımın beyni gibi oynamaya çalışır, top ayağına geldiğinde ölçer biçer tam pas verecekken ya topu kaptırır ya da ebesinin dıbına dikerdi.
    - richkalfa: orta sahada kafasına göre takılır, topla pek ilişkisi olmazdı. kalabalığa güvenip rakip takım oyuncularına laf atar, fitne fesat çıkarıp takımı kavgaya sürüklerdi.

    kanat:
    - a fire will: kanatlarda neymar gibi takılıp skills yapmaya çalışır, yiyeceği ilk omuzda suratında tel örgülerin izi çıkardı (bu heriften aşırı zayıf, cılız bi fizik vibeı alıyorum sürekli ak).

    forvet:
    - blacktyler7: ileride kafasına göre takılır, top gelirse kaleye vurur gelmezse rakip kaleci ve defanslarla muhabbete girer goygoy çevirirdi.
    altair 11.04.2026 13:31
  • mason
    https://ekonomimanset.com/masonlara-kayyum-atandi

    bundan ötürü olabilir mi karşim haha
    altair 11.04.2026 00:10
  • the liberation has begun
    @19 insanın elinde tuttuğu kadim bilgi ve acıyı anlamasının tek yolu yaşamaktır; ilkel yönlerine olan ilgi ve sadakati de bizzat hayatın kendisi ortaya çıkarır.

    Yani ister istemez hepimiz benzer şeyleri yaşıyor, benzer ortamlarda bulunuyoruz. Bu yüzden burada kast edilen şeyin genel geçer bir yaşamdan ya da hayatın bir kişiye kıyak geçmesinden ziyade, kişinin bireysel ve benzersiz deneyimi olduğunu düşünüyorum.

    Şöyle ki; aynı ya da benzer olayları yaşayan iki kişiden biri hakikati görebilirken, diğeri tamamen dağılıp anlamlandıramayabilir.

    işin aslı, hayat herkese adil ve düz davranır. Sonuçlar ise kişinin karakterinde ve zihninde şekillenir.

    Tabii, yönlendirmelere ihtiyaç duymadan doğrudan hayatın kendisinden öğrenebilen bir insan olmayı isterdim. Bunun da kendine has zorlukları olacağını biliyorum.

    Eğitimin çıraklara göre şekillenmesi meselesini ben biraz askeriye düzenine benzetiyorum. Ayrıca, adını hatırlamadığım bir deney vardı; kalabalık gruplarda ortamın genel zeka seviyesi, en düşük seviyeye doğru çekilir.

    Bunlar elbette sözgelimi örnekler. Çünkü kardeşlik gibi gruplarda ya da geçmişteki kadim tarikatlarda muhatap alınabilmek için bile belli bir eşiğin üzerinde olmak gerekir. Her ne kadar bu durum, temel sorunu tamamen ortadan kaldırmasa da.

    Sonuç olarak, tam olarak nasıl bağlayacağımı bilmediğim bir yazı oldu. Daha çok sesli düşünmek gibi. ister istemez okuduklarımla kendimi de kıyaslıyorum. Zamanla bazı şeylerin daha netleşmesi muhtemel.

    Teşekkür ederim, açıkladığın için.
    altair 10.04.2026 21:19
  • the liberation has begun
    @5 insanın elinde tutmasına rağmen anlamaktan aciz duruma düştüğü şey nedir?
    ayrıca düşülen acizyet halinden kastın bireysel bazda mı yoksa toplumlar nezdinde insanın aciz bir varlığa dönüşmesi mi?
    cevaplarını merakla ve saygıyla bekliyorum çok gülen az mimik yapan arkadaşım
    altair 10.04.2026 02:30
  • dışarda kalanlar için
    gardaşımmm şu sıralar çok heyecanlı görüyorum seni, önce bi soluklan sakinleş.
    sonra oturur konuşuruz bunları
    altair 05.04.2026 03:58
  • dışarda kalanlar için
    gelmelerine gerek yok. yani benim düşünceme göre kardeşlik denen oluşum hala varlığını devam ediyorsa zaten düzenli olarak buraları takip edip gerek gördükleri kişilerle iletişime geçiyorlardır.
    hala buradaysak sorun bizde
    altair 05.04.2026 01:52
  • şarkıların etkisi
    macklmore de alfadır
    altair 04.04.2026 17:23
  • blacktyler7
    bence doğru karar.
    fakat şunu merak ediyorum, fikrin neden değişti?
    altair 04.04.2026 17:23
  • daha çok