altair
birinci nesil normal82entry
1başlık
-
efe aydal
efe betanın kralıdır
-
incisözlükteki beta yönetim
öncelikle sözlük farklı fakat güzel olmuş ikincil olarak ortam kala kala kalfa yarrana kaldı ya la
- bumble da hiç eşleşme alamıyorum
- mystery
-
bugün annemi acile götürdüm
Allah ele ayağa düşürmesin, sağlıklı uzun ömürler versin. geçmiş olsun.
-
tasarlanmış labirent
neyi eğip bükmekten bahsediyosun birader bi soluklan demiştim sana.
alfa atak geçiriyosun amk.
adam bir betaya eğitim verdiğini veya betalardaki değişimi on kez söylediyse betalardan bir sikim olamayacağını bin kez söylemiştir amk.
işine gelen kısmı alıp; hakikati eğmekten bahsediyorsun, ılık götlülük yapma.
kaldı ki hayat bu, her şey olabilir.
yani bir beta değiştiyse her beta değişebilir diye bir şey de yok veya bir omega sığır siki gibi kaldıysa her omega öyle kalacak diye bir şey de yok.
ayrıca hayatın kendisi bir eğitimdir. bir betadan da bir şey öğrenebilirsin ancak beta buna aracı olabilir, sana öğreten hayat olur. bknz: ibret.
yani betalar asla değişmeyecekse kendisi eğitim verdiğini söyleyip ardından birkaç sayfa sonra (yazdığını unutmayacak bir adam olduğunu biliyoruz, "başlıkta çelişki var, adam kendiyle çelişiyor zaa" diyecek dalyaraklardan da değilizdir diye umuyorum) betalar asla değişmez deyip doğrudan bir örnek teşkil etmek istemiş olabilir.
aminaçakim, muhafazid peygamber öldükten sonra islam çatısı altında gibi gözüken yanlış düşüncelerin türemesi gibi şu yaşadığın olay.
gerçekten geriye kalan bir avuç adamız ve bitmek tükenmek bilmeyen anlamsız tartışmalardan çok sıkıldım. o yüzden yazımı sana nacizane bir iki tavsiye vererek sonlandırıyorum.
alfa veya omega kavramlarından uzaklaşıp betalaşmaya başladığım dönemler geçirdim, bunlar kardeşlik dışı dünyada çok olası şeyler.
ancak toparlanıp kendime çeki düzen vermek de benim çabamla oldu, yani zor bir dönemden geçiyor olabilirsin ve törpülenmesi gerekilen hastalıkların zihnine baskı yaparak beta güzellemesi yapıyor olabilir.
veya daha önce de dediğim gibi alakasız bir şey de olabilir, sen bulcan sen cevaplican.
1 okuma/düşünmeyle anlamıyorsan 10 okuma/düşünme süreci geçireceksin.
10 okuma/düşünme süreciyle anlamıyorsa 100 okuma/düşünme süreci geçireceksin.
ha bunu yapmıyorsan bırak ve hayatına bak.
işin aslı cevaplar ya sende gizlidir ya da cevaplara hiçbir zaman sahip olamazsın.
cevaplara sahip olamasan bile ne yaptığın asıl değerini belirler.
selametle... -
tasarlanmış labirent
Betalara eğitim verdiğini nereden çıkardın
-
tasarlanmış labirent
bak canikom aç başlığı tekrar tekrar oku.
işin aslı başlık, dışarıda yaşayıp anlamlandıramadığımız şeylere anlam katmamızı sağladı.
yani hayatın kendisini anlatıyor.
misalen her sülalede vardır defalarca kez şans verilmesine rağmen hiçbir baltaya sap olamamış kişiler, illa ki görmüşsündür.
demek istediğim şu, betalara güven olgusunu öğretemezsin. zihnindeki hastalık izin vermez betaya. buna ister mizaç de ister fıtrat.
bt7 bununla ilgili "yalnızca insanın içinde olan şey dışarı çıkar" minvalinde bir şey demişti. olay bununla ilgili aslında.
yani benzer şeyleri yaşamış iki kişiden birinin betalaşması diğerinin ise sikerterek yardırması bununla alakalıdır.
tabii işin bilmediğimiz çok yönü var, zihinsel olarak belli bir seviyeye gelinebilir ancak anla işte aminaçakim bazı bilgiler dile dökülemeyecek türdendir.
senin yanlışın ise güven olgusunu öğretemeyeceğin bir varlığa güvenerek bu tür konularda bir şeyler başarabileceğini düşünmekle başlıyor.
bu düşünce "ben hala başlığı ve başlık ortdıbını bırakamadım, betalar neden artık buralara uğramıyor" sorusundan da tetiklenmiş olabilir,
veya içten içe beta olduğunu düşünmenle kendini iyi hissetmek için uydurduğun kılıf da olabilir.
ya da saçma sapan alakasız bir yerden bile çıkmış olabilir, orasını ben bilemem amk senin bileceğin ve bulacağın iş.
düşüncelerine katman atlatmaya çalış, yani bir düşünce aklına geliyor ve üzerine düşünüyorsan neden o düşüncenin aklına geldiğini de düşün.
zihninin yapısını anlamaya çalış, neyi neden yaptığını, neyi neden düşündüğünü vs.
hani bir alfa için bunlar belki de saçma ve gereksiz detaylardır ancak alfa değiliz amk o yüzden yapacak bir şey yok.
doğruyu bulamadıysak çabamızdan vazgeçmemeliyiz, bu çaba son nefesimizi verdiğimizde bile karşılıksız kalacak olsa bile bundan vazgeçmemeliyiz.
nitekim my7'nın da dediği gibi;
doğrusu betalardan hiçbir sikim olmaz aminaçakim -
tasarlanmış labirent
senin yaşadığın ideoloji karmaşasını ayrı betalığı meşrulaştırmanı ayrı sikeyim
-
alfa mı beta mı
Hahahasiktir
-
alfa mı beta mı
neymiş daha iyisi
-
alfa mı beta mı
incelik dediğin hırsızlık ve adam öldürmek gibi şeyler amk ahsaha
- alfa mı beta mı
-
şarkıların etkisi
hiç okumadım ama bence haksızsın ya
-
şarkıların etkisi
translara karşı doğal bir çekilim duymana hiç şaşırmadım canım karşim
-
mason
ne yedeği amk sen direkt td ol
-
mason
Unuttum amk hakkında yeterince fikir sahibi olmadığımdandir kb
-
mason
şöyle bi takım çıkardı tahminimce;
kale:
- altair
defans:
- azio: efendi efendi takılır, görev adamı bilinciyle topunu oynamaya çalışırdı.
- algo: kaptan triplerine girer, ucl final maçıymış gibi gerginlik yaratırdı.
orta saha:
- artboy: 6 numarada oynar, arada sırada ileri çıkmak istese bile arkada açık verip gol yedirme korkusundan yarı sahayı pek geçmezdi.
- tylolhot: 8 veya 10 numarada takımın beyni gibi oynamaya çalışır, top ayağına geldiğinde ölçer biçer tam pas verecekken ya topu kaptırır ya da ebesinin dıbına dikerdi.
- richkalfa: orta sahada kafasına göre takılır, topla pek ilişkisi olmazdı. kalabalığa güvenip rakip takım oyuncularına laf atar, fitne fesat çıkarıp takımı kavgaya sürüklerdi.
kanat:
- a fire will: kanatlarda neymar gibi takılıp skills yapmaya çalışır, yiyeceği ilk omuzda suratında tel örgülerin izi çıkardı (bu heriften aşırı zayıf, cılız bi fizik vibeı alıyorum sürekli ak).
forvet:
- blacktyler7: ileride kafasına göre takılır, top gelirse kaleye vurur gelmezse rakip kaleci ve defanslarla muhabbete girer goygoy çevirirdi. - mason
-
the liberation has begun
@19 insanın elinde tuttuğu kadim bilgi ve acıyı anlamasının tek yolu yaşamaktır; ilkel yönlerine olan ilgi ve sadakati de bizzat hayatın kendisi ortaya çıkarır.
Yani ister istemez hepimiz benzer şeyleri yaşıyor, benzer ortamlarda bulunuyoruz. Bu yüzden burada kast edilen şeyin genel geçer bir yaşamdan ya da hayatın bir kişiye kıyak geçmesinden ziyade, kişinin bireysel ve benzersiz deneyimi olduğunu düşünüyorum.
Şöyle ki; aynı ya da benzer olayları yaşayan iki kişiden biri hakikati görebilirken, diğeri tamamen dağılıp anlamlandıramayabilir.
işin aslı, hayat herkese adil ve düz davranır. Sonuçlar ise kişinin karakterinde ve zihninde şekillenir.
Tabii, yönlendirmelere ihtiyaç duymadan doğrudan hayatın kendisinden öğrenebilen bir insan olmayı isterdim. Bunun da kendine has zorlukları olacağını biliyorum.
Eğitimin çıraklara göre şekillenmesi meselesini ben biraz askeriye düzenine benzetiyorum. Ayrıca, adını hatırlamadığım bir deney vardı; kalabalık gruplarda ortamın genel zeka seviyesi, en düşük seviyeye doğru çekilir.
Bunlar elbette sözgelimi örnekler. Çünkü kardeşlik gibi gruplarda ya da geçmişteki kadim tarikatlarda muhatap alınabilmek için bile belli bir eşiğin üzerinde olmak gerekir. Her ne kadar bu durum, temel sorunu tamamen ortadan kaldırmasa da.
Sonuç olarak, tam olarak nasıl bağlayacağımı bilmediğim bir yazı oldu. Daha çok sesli düşünmek gibi. ister istemez okuduklarımla kendimi de kıyaslıyorum. Zamanla bazı şeylerin daha netleşmesi muhtemel.
Teşekkür ederim, açıkladığın için. -
the liberation has begun
@5 insanın elinde tutmasına rağmen anlamaktan aciz duruma düştüğü şey nedir?
ayrıca düşülen acizyet halinden kastın bireysel bazda mı yoksa toplumlar nezdinde insanın aciz bir varlığa dönüşmesi mi?
cevaplarını merakla ve saygıyla bekliyorum çok gülen az mimik yapan arkadaşım -
dışarda kalanlar için
gardaşımmm şu sıralar çok heyecanlı görüyorum seni, önce bi soluklan sakinleş.
sonra oturur konuşuruz bunları -
dışarda kalanlar için
gelmelerine gerek yok. yani benim düşünceme göre kardeşlik denen oluşum hala varlığını devam ediyorsa zaten düzenli olarak buraları takip edip gerek gördükleri kişilerle iletişime geçiyorlardır.
hala buradaysak sorun bizde -
şarkıların etkisi
macklmore de alfadır
-
blacktyler7
bence doğru karar.
fakat şunu merak ediyorum, fikrin neden değişti? - daha çok