artboy
birinci nesil silik990entry
42başlık
-
burası hepinizin derken
Zincirlerinizi kırmak mı istiyorsunuz? Aşmak mı istiyorsunuz? Ananız za xd
-
burası hepinizin derken
Dövüşmen guzum,
-
burası hepinizin derken
Sen hangi diyarın malısın lan he?
Sen hangi tiyatro da baş kahraman olduğunu düşünüyosunki sikik senin eleştirini yapalım.
Kal şimdi tek başına, boş siteyle bakış yapay zeka -
gütmek
verilebilinecek en güzel mücadele hazır da beklemek. o ana hazırlık. cevaplar bunu gösteriyor. ne doğanın işleyişine ne insanların sikilişne müdahele edilemeyeceği gerçeğini göz önünde bulundurmak.
insan kendi yarasını bilir. ben biliyorum. hazır olmak için mücadele edemiyor kaybediyorum... hayırlı geceler. -
gütmek
büyük günahlardan birisi kibirdir. şeytan en güzel kibirle güder. birşeyler bildiğini zann ederken de güdülürsün. hiç birşey bilmediğine inanırkende.
sanırım toplumlarla ancak bu kişilerin geliştirdiği mükemmel hayatlarının işleyişiyle kalkınabilecek, alfalar çoğalacaktır.
alfalar çoğaldıkça, güdülmeler azalacak, güdülmeler azaldıkça betalık durumu insanlara etki etmeyecektir.
ancak şuanki dünyada bu imkansız olmasa bile itopik bi hayal gibi amk. -
gütmek
güdülmek yanlış. doğru yoldada güdülsen, güdüleceğin yerin cennet olduğunu bile düşünsen yanlış.
herşey bu düzendeyse, her bireyin düşüşlü kalkışlı veyahut pürüzsüz, veyahut kolay veyahut kısa uzun zibilyon tane ihtimal olan kendi hayatlarında bilinçli olmaları gerekmektedir.
farkında olmalısın gittiğin yolun. hep gittiğin dümdüz yol bile seni ''bildiğin bir yol'' sanrısına düşürmemeli. gereken şeylerin en doğrusunu edinebilmek, bunu yaparken bilinci açık bırakmak gerekir. bilincinin açık olduğu zannı vardır birde. o tam gibişliktir. haha. -
düzen
Başlasın
-
rabbim
Rabbim bana sabır ver.
-
rabbim
Destek olmaya, dik tutmaya çalıştığın insanlar kendisini inatla yere atıyosa da mı böyle yapacağız.
-
rabbim
Basitlikleri aşamayan insanlara karşı girilen boş beklentiler hepside.
-
rabbim
Çaresizlikler sıkıntılar problemler artık snowflake oldu. Çözümsüz.
-
rabbim
Ayrılıklar, acı kayıplar, iflas, başarısızlık, birşeyler yapamadığını zayıf kaldığını görmek.
-
rabbim
Düşünmekten kaçındığım herşey bir gün başıma gelecekti
-
rabbim
Duygularım temiz insanlara açık olmalıydı.
-
rabbim
Çarem kalmadı.
-
rabbim
Ruhum ızdırap içerisinde. Hiç bir maddiyatın maneviyatın kurtaramayacağı bir biçimde hemde. Rabbim ipine sımsıkı sarılamadığım için bağışla beni.
Haddi aşanlardan olup nefsime zulm ettiğim için bağışla. -
rabbim
Ben acizim. En iyisi de olsam en kötüsü de yarattığın mahlukatlar içerisinde. Acizim.
Kendi kendimi kurtaramıyorken neyin egosunu yapayım. -
rabbim
Sen herşeyi duyan herşeyi görensin.
Sen işitensin. Çağrılara cevap verensin. -
rabbim
Acı içerisindeyim. Kendimi tarif edemeyiyorum ancak sen herşeyi bilensin
-
insana
insana biz de insan olduğumuz için değer veririz empati kurarız felan
-
insana
Yada en iyi insan hakları aktivistini omuzlar üstünde tutmak gibi boş bi iş
-
insana
Eşitlik palavrası da olabilir bilemedim şimdi. Hitlere sırf insan olduğu için zarar vermemek çok problemli bi davranış olurdu eheheh
-
insana
Sırf insan olduğu için de değer verip diğer konulardan üst tutmazsın
-
insana
insana verilecek en iyi değer o insanın kendisine verdiği değerdir.
Çünkü bir insana değer verilecekse bile bunu başka bir insan yapacağı için vızzıklamak olabilir.
insan kendi değerini kendisi belirleyen bir yaratıktır.
Ve insan aşşağı veya yukarı da değildir.
insan acizdir, kur'an da böyle yazar. Tanrı nezdinde ama.
Ve bizler tanrı değiliz. -
gece gece sikim inmiyor
Çevir de qötüne soq za xde qıps
- daha çok