• bugün (2)
artboy

artboy

birinci nesil silik
24 aralık 2025 tarihinde katıldı
990entry
42başlık
  • burası hepinizin derken
    Zincirlerinizi kırmak mı istiyorsunuz? Aşmak mı istiyorsunuz? Ananız za xd
    artboy 07.06.2026 21:28
  • burası hepinizin derken
    Dövüşmen guzum,
    artboy 07.06.2026 21:28
  • burası hepinizin derken
    Sen hangi diyarın malısın lan he?
    Sen hangi tiyatro da baş kahraman olduğunu düşünüyosunki sikik senin eleştirini yapalım.
    Kal şimdi tek başına, boş siteyle bakış yapay zeka
    artboy 07.06.2026 21:27
  • gütmek
    verilebilinecek en güzel mücadele hazır da beklemek. o ana hazırlık. cevaplar bunu gösteriyor. ne doğanın işleyişine ne insanların sikilişne müdahele edilemeyeceği gerçeğini göz önünde bulundurmak.
    insan kendi yarasını bilir. ben biliyorum. hazır olmak için mücadele edemiyor kaybediyorum... hayırlı geceler.
    artboy 28.05.2026 01:26
  • gütmek
    büyük günahlardan birisi kibirdir. şeytan en güzel kibirle güder. birşeyler bildiğini zann ederken de güdülürsün. hiç birşey bilmediğine inanırkende.
    sanırım toplumlarla ancak bu kişilerin geliştirdiği mükemmel hayatlarının işleyişiyle kalkınabilecek, alfalar çoğalacaktır.
    alfalar çoğaldıkça, güdülmeler azalacak, güdülmeler azaldıkça betalık durumu insanlara etki etmeyecektir.
    ancak şuanki dünyada bu imkansız olmasa bile itopik bi hayal gibi amk.
    artboy 28.05.2026 01:23
  • gütmek
    güdülmek yanlış. doğru yoldada güdülsen, güdüleceğin yerin cennet olduğunu bile düşünsen yanlış.
    herşey bu düzendeyse, her bireyin düşüşlü kalkışlı veyahut pürüzsüz, veyahut kolay veyahut kısa uzun zibilyon tane ihtimal olan kendi hayatlarında bilinçli olmaları gerekmektedir.

    farkında olmalısın gittiğin yolun. hep gittiğin dümdüz yol bile seni ''bildiğin bir yol'' sanrısına düşürmemeli. gereken şeylerin en doğrusunu edinebilmek, bunu yaparken bilinci açık bırakmak gerekir. bilincinin açık olduğu zannı vardır birde. o tam gibişliktir. haha.
    artboy 28.05.2026 01:20
  • düzen
    Başlasın
    artboy 14.05.2026 03:25
  • rabbim
    Rabbim bana sabır ver.
    artboy 03.05.2026 02:03
  • rabbim
    Destek olmaya, dik tutmaya çalıştığın insanlar kendisini inatla yere atıyosa da mı böyle yapacağız.
    artboy 03.05.2026 01:50
  • rabbim
    Basitlikleri aşamayan insanlara karşı girilen boş beklentiler hepside.
    artboy 03.05.2026 01:49
  • rabbim
    Çaresizlikler sıkıntılar problemler artık snowflake oldu. Çözümsüz.
    artboy 03.05.2026 01:48
  • rabbim
    Ayrılıklar, acı kayıplar, iflas, başarısızlık, birşeyler yapamadığını zayıf kaldığını görmek.
    artboy 03.05.2026 01:46
  • rabbim
    Düşünmekten kaçındığım herşey bir gün başıma gelecekti
    artboy 03.05.2026 01:45
  • rabbim
    Duygularım temiz insanlara açık olmalıydı.
    artboy 03.05.2026 01:36
  • rabbim
    Çarem kalmadı.
    artboy 03.05.2026 01:32
  • rabbim
    Ruhum ızdırap içerisinde. Hiç bir maddiyatın maneviyatın kurtaramayacağı bir biçimde hemde. Rabbim ipine sımsıkı sarılamadığım için bağışla beni.
    Haddi aşanlardan olup nefsime zulm ettiğim için bağışla.
    artboy 03.05.2026 01:02
  • rabbim
    Ben acizim. En iyisi de olsam en kötüsü de yarattığın mahlukatlar içerisinde. Acizim.
    Kendi kendimi kurtaramıyorken neyin egosunu yapayım.
    artboy 03.05.2026 00:59
  • rabbim
    Sen herşeyi duyan herşeyi görensin.
    Sen işitensin. Çağrılara cevap verensin.
    artboy 03.05.2026 00:58
  • rabbim
    Acı içerisindeyim. Kendimi tarif edemeyiyorum ancak sen herşeyi bilensin
    artboy 03.05.2026 00:58
  • insana
    insana biz de insan olduğumuz için değer veririz empati kurarız felan
    artboy 30.04.2026 22:58
  • insana
    Yada en iyi insan hakları aktivistini omuzlar üstünde tutmak gibi boş bi iş
    artboy 30.04.2026 22:57
  • insana
    Eşitlik palavrası da olabilir bilemedim şimdi. Hitlere sırf insan olduğu için zarar vermemek çok problemli bi davranış olurdu eheheh
    artboy 30.04.2026 22:56
  • insana
    Sırf insan olduğu için de değer verip diğer konulardan üst tutmazsın
    artboy 30.04.2026 22:55
  • insana
    insana verilecek en iyi değer o insanın kendisine verdiği değerdir.
    Çünkü bir insana değer verilecekse bile bunu başka bir insan yapacağı için vızzıklamak olabilir.
    insan kendi değerini kendisi belirleyen bir yaratıktır.
    Ve insan aşşağı veya yukarı da değildir.
    insan acizdir, kur'an da böyle yazar. Tanrı nezdinde ama.
    Ve bizler tanrı değiliz.
    artboy 30.04.2026 16:05
  • gece gece sikim inmiyor
    Çevir de qötüne soq za xde qıps
    artboy 29.04.2026 16:15
  • daha çok