Bakın beyler bir boşluk var, ben sızdım. Siz ne boşluğu anladınız ne de sızıntıyı.
Garip.
Ben aşırı mı aşırı yalnız hissediyorum bulunduğum yerde.
Ben bu yalnızlıktan kaçıyorum.
Beni öldüresiye korkutuyor.
Kafamı şu ortamdan başka bir yere çeviriyorum yüzleşmemek için.
Gerçeği körü körüne takip ettiğinizi düşündüğünüz bir yerde hiç bir şey gerçek değildir.
Ne my7 ne hacı ne de diğerleri.
Hiç kimse.
Sadece sen.
Sen ve şuan.
Şu 1 dakikalık zaman dilimi, öncesi boş, sonrası da.
Şu bir dakika.
Varlığın, seni insan yapan şey.
Zekan değil.
Hiç birşey.
Ben bu psikozla yaşayabilirim. Acı olur belki.
Belkide hepinizin fake olabilme ihtimalini bile değerlendirdim.
Ama anlamıyorsunuz.
Olağan kalın. Esen kalın.