• bugün (2)
  1. sen kimsin de benim hakkımda hüküm koyabiliyor, yorum yapabiliyorsun?
  2. @20 seni siklemeyip kendi haline bırakacaktım fakat iyi niyetim ağır bastı agacım.

    Öncelikle sen iyi niyetli değilsin canım kardeşim bunu bir kabullen önce. Gerçekten iyi niyetli olsaydın bu başlıkta sorduğum soruya cevap verirdin ve menfaatin gerçekten ne olduğuna dair düzgün bir tartışma yapardık. https://kancik.sozlukspot.com/w/alfayı-tanımla/3/ Legit bir tartışma yerine başlıklarda sadece drama ve dopamin kovalıyorsun.

    ikinci olarak kendine de başkasına da kattığın hiçbir şey yok. 3 5 hafta önce "Topluca beraber sözlüğü yorumlasak mı" diyordun, başlıkları açtım ortada başlığa dair tek bir yorumun yok. Sadece millet hakkında dandik analizler yazıp boş boş drama çıkarıyorsun. https://www.youtube.com/shorts/yQyHD-yH5y8 Gerçekten bir şeyler üret diye bekliyoruz ama ortaya bir şey koyduğun yok. "garduashlarhum" diye mal mal başlıklar açıyorsun, betasın menfaatsin diye yafta yapıyorsun. Sen mi yazmıştın hatırlamıyorum ama 6 ay önce başlamışsın olum başlığa, sence sen milleti yargılayacak durumda mısın? Senin hayatta edinimlerin neler? Salt üslup ile ve Agresif konuşmayla alfa olabileceğini mi sanıyorsun? Dunning-kruger özgüven eğrisine bir bak bakayım kendinden bir şeyler çıkarabilecek misin.

    iyi niyetli olmaman ve drama araman beta özelliklerin güzel kardeşim. Bunları törpüle. Karı gibi de drama çıkarma, has erkekleri rol model olarak al
  3. Karı gibi atıp tutmaya devam mı döl israfı? sikik bloguna geri dön diyeceğim de bir sik çıkartamadığınızdan buradasınız ya zahahah
  4. zart zurt zort, güldüm.
    zarta zurta zort xdee
    zurt zart zurt zart huur çocuğu?

    zarta zurta zart zurt amunaçakim.
    sirittum.
  5. He yarram he, gölge de sensin alfa da, herkes senin karşından yıkılıyor.
    Özürlü huur çocuğu seni xd
  6. Birkaç hafta önce yazdığı yazıları silmiş zahahah. Beyinsiz gaza gelip gelip "Sizin kaçtığınız o gölgeyle ben birleştim" falan yazıyordu. şimdi diyor ki "ne alfası ne gölgesi". Senin gerizekalı ananı sikeyim ben köylü huur çocuğu xd
  7. Sen olmayı kim ister yarramın başı, sabah akşam sözlüktesin siktir git duş al iki dışarı çık kokuşmuş huur evladı.
    bu; senin gerizekalı ananı son gibişim, daha da uğraşmam senin 90 ıq yazılarınla

    Gülmüş yarrama bak zahahajaha