• bugün (2)
  1. “tüm mailleri okuyun ; çünkü alfa erkeğinin ne olduğunu bilmeden, ona dönüşemezsiniz. “

    bçsy’daki 2. ödev olan tcma’yı tanımlama ödevini yapanlar buraya da yapıştırsın da okuyalım
  2. not: ben başlığı ilk okuduğumda (2013 gibi) yazdığım metni bulamıyorum bulabilirsem atacağım buraya da
  3. Kanka gerçekten hayatı dolu dolu yaşamıyoruz sanki ya. Bunca zamandır mantıklı analizlerle falan oraya ulaşmaya çalışıyorum ama olay bu değil ya. Olay böyle sürekli ilginç bir enerjide olmaktan geçiyor sanırım. Alfayı analiz et et nereye kadar o olamadıktan sonra. Olay my7da veya kardeşlikte falan da değil. Gerçekten hayatı yaşamak istiyorum ama nedense hiçbir şekilde yaklaşamıyorum aq. Okuyarak düşünerek alfa olamıyoruz yaşamak gerekli sadece. Bak bunu başkasından görerek ve onun enerjisine kendini kaptırarak yapmak çok kolay da kendi başıma hiçbir şekilde yapamıyorum. Hayatı yaşamak lazım da hiç yetenekli değilim aq şu hayatı yaşamak konusunda. Yani düşünmemekten ve sadece kendini kaptırmaktan mı geliyor anlamıyorum aq.
  4. Hayır yani işin ilginç yanı şu. Hiç başlıkla falan karşılaşmamış bazı insanlarla karşılaşıyorum. O kadar özgürler ki aq aklın hayalin durur
  5. Diyorum ki hassiktir inek gibi düşünüyorum çözmeye uğraşıyorum ama neden ben bu adam gibi özgür değilim. inekliğin güzel tarafı şu, hayatta seni rahata ulaştıracak finansal duruma ve fiziğe çok rahat ulaşıyorsun. ama o mental özgürlüğe hiçbir şekilde yaklaşamıyorsun
  6. Açlık ve menfaat.
  7. Menfaat nedir canım kardeşim? Şu hayatta kendi yararın için yapmadığın bir şey söyle bana
  8. @6 başlık sende yüksek bir performans anksiyetesi, gerçekçi olmayan beklentiler ve kontrolünde olmayan şeyleri kontrol edebilecekmişsin gibi bir yanılgı yaratmış olabilir. bunlar psikolojide önemli şeyler. bdt veya şema terapi işe üstesinden gelinmesi gereken şeyler.

    özgür dediğin adam muhtemelen koymuş götüne rahvan gidiyor, sense her şey istediğim gibi olmalı, her şey kontrolümde olmalı diye harap ediyorsun kendi kendine hayatını.