• bugün (2)
  1. @20 seni siklemeyip kendi haline bırakacaktım fakat iyi niyetim ağır bastı agacım.

    Öncelikle sen iyi niyetli değilsin canım kardeşim bunu bir kabullen önce. Gerçekten iyi niyetli olsaydın bu başlıkta sorduğum soruya cevap verirdin ve menfaatin gerçekten ne olduğuna dair düzgün bir tartışma yapardık. https://kancik.sozlukspot.com/w/alfayı-tanımla/3/ Legit bir tartışma yerine başlıklarda sadece drama ve dopamin kovalıyorsun.

    ikinci olarak kendine de başkasına da kattığın hiçbir şey yok. 3 5 hafta önce "Topluca beraber sözlüğü yorumlasak mı" diyordun, başlıkları açtım ortada başlığa dair tek bir yorumun yok. Sadece millet hakkında dandik analizler yazıp boş boş drama çıkarıyorsun. https://www.youtube.com/shorts/yQyHD-yH5y8 Gerçekten bir şeyler üret diye bekliyoruz ama ortaya bir şey koyduğun yok. "garduashlarhum" diye mal mal başlıklar açıyorsun, betasın menfaatsin diye yafta yapıyorsun. Sen mi yazmıştın hatırlamıyorum ama 6 ay önce başlamışsın olum başlığa, sence sen milleti yargılayacak durumda mısın? Senin hayatta edinimlerin neler? Salt üslup ile ve Agresif konuşmayla alfa olabileceğini mi sanıyorsun? Dunning-kruger özgüven eğrisine bir bak bakayım kendinden bir şeyler çıkarabilecek misin.

    iyi niyetli olmaman ve drama araman beta özelliklerin güzel kardeşim. Bunları törpüle. Karı gibi de drama çıkarma, has erkekleri rol model olarak al
   tümünü göster