• bugün (2)
  1. +1, “Kendin ol” basit gibi gözüken ama çok önemli bir motto bence. Çok önceden yine başlıktan bir arkadaş söylemişti; “Bir gün Tony Stark olmak istiyorsun, diğer gün Tyler Durden, ne zaman followalpha7 olacaksın?” diye.

    Şimdi daha iyi anlıyorum ki birileri gibi, bir şeyler gibi olmaya çalışmaktansa, özgüven ve kendine değer duygularını gerçekten hissedip, düşünce yapındaki onay arayıcılıkları da aşarak yaşayacağın kendi karakterin her zaman daha significiant olacak. Aksi halde sürekli birilerini takip eden bir istatistik olmak işten bile değil.
   tümünü göster