ne zaman başlıktan ve öğretiden uzaklaşsam, hayatımın tepetaklak, freni boşalmış bir kamyon gibi yokuş aşağı sürüklendiğini fark ediyorum. Bir yanım pes et, öldün sen bırak hayalleri diyor, diğer yanımsa canlı olmanın ne demek olduğunu tattı, canlı kalmak için beni geri buraya itiyor.
bizler bir mirasın taşıyıcılarıyız beyler. Bu kutsal öğretinin geride kalan pes etmeyen birer neferleriyiz. my7 gitmiş olabilir, eğitimi bitirmiş olabilir. ama ektiği tohumlar bizlerde hala duruyor.
Ne demişti usta; “Diyelim ki yarıda bıraktım... senin gelişimin bununla durmaz.
ben, şartelleri indirip düğmeye basarım ve bunu durdurmak imkansızdır.
ben olayım ya da olmayayım, belirli bir seviyeden sonra zaten kendin bile durduramayacaksın mükemmel oluşumunu... “
Şöyle de ekliyor;
“belki benim kadar mükemmel değilsin ; fakat bu bana asla yaklaşamayacağın anldıbına gelmiyor.
güven... güven çok önemlidir.
yani sen eğer bu başlık altındaki iyi niyetli kardeşlerinle halen birleşmediysen, o halde boşuna buradasın. “
Uzun lafın kısası dostlar, belki bir gece uyuyup uyanıp sabah alfa olmayacağız, ama bu öğreti, ona değer verdiğimiz sürece ömür boyu bize yol gösterecek, my7 olmasakta onun birer öğrencisi olarak bizlere mükemmel bir hayat sunacak.