"Herşeyin basit ve anlamsız olması. Ama herşeyin."
"Bakın beyler bir boşluk var, ben sızdım. Siz ne boşluğu anladınız ne de sızıntıyı."
"Ama anlamıyorsunuz. Olağan kalın. Esen kalın.
Sanat oğlan seni her görüşümde bir öncekinden daha kötü oluyorsun. Senin yazılarını okurken zorlanıyorum aq. Anlıyorum üretme aşkını ama Eğitimsiz ve disiplinsiz bir aklın vermekten çok alması gerekiyor. Dramayı azaltın biraz olum. Sürekli bir öfori sürekli bir altın vuruş hali sürekli bir aşmış olma çabası. Anandan akşam köfte yapmasını isteyen birisin olum sen.
Komple başlık ve sonrasında yazılanların hepsi, kendini bulma ve kendini geliştirme amacına hizmet ediyor. Neden sadece basitçe okuman gerekenleri okuyup yapman gerekenleri yapmıyorsunuz aq. mal mal yaptınız iyice kendinizi