-
Evet, haklısın
-
Kardeşlikte olmamak kendi potansiyelini sikmektir. Kendi neslini sikmektir.
Bir alfa bile olsa kendi başına kardeşlik organizasyonunda hayata katacaklarını katamaz.
Kardeşliğe dahil olmamak bir alfa için de sikilmişliktir yanlış anlaşılmasın.
-
Kardeşlikte olmamak sikilmişliktir dostum.
Buna rağmen belirli mantalitelere dayanıp hayat yaşanabilir mi? Gelişim bir nebze de olsa devam edebilir mi?
Evet yaşanabilir ve gelişim devam edebilir, haklısın ancak ilk yazdığım cümle geçerlidir.
-
şöyle, alfalık kardeşiğe has bir şey değil, yani tarih boyunca zaten alfaların olduğunu bizzat my7 da söylüyor.
ha tabi kardeşlik çatısı altında bulunabilirsek bu muhteşem bir şey olur, ancak hayatını iyileştirmeyi bir yerlere göbek bağıyla bağlayp sebep olarak görme.
yani şanslıysak bi bu kadar daha yaşarız ki o da şanslıysak amk bari boşa harcanmasın geri kalan kısmı aminakee
kendi huzurun ve mutluluğun için yaşa hayatı, kendi huzurun ve mutluluğun da başkalarına nasıl davrandığınla değil kendine nasıl davrandığınla belirlenir.
aynı zamanda başkalarına davranış şeklin kendine de davranış şeklindir zira kendine yakışan şeyi yapman gerekmekte.
mutluluk başkalarının mutluluğunu sikerek gelmez, betaların ise zaten sikilecek bir mutluluğu yoktur. günün sonunda kötü insan olmak anlamsız ve salaklıktan başka bir şey değil.
kötü insan olmayacağım diye de domalıp gelenin geçenin çakmasını beklemek gerekmiyor, dediğim gibi insan kendine yakışanı yapmalı
biz hayatımız için my7'nın da söylediği üzerine elimizden geleni yapalım, zaten hakedenlerden olursak geride adam bırakmayacağını kendisi söylemişti ve sözüne itimatım tam...
ancak olmadı ve katılamadık? napalım olm o zaman bunun yüzünden de her şeyi bırakıp hayatı sikmemek lazım.
kendi potansiyelimizi sonuna kadar ortaya koyalım da hele, neler olacak görürüz.
en azından kendimize karşı vicdanımız rahat olur
-
Bu yazılarınız çok değerli.
Sizi en çok geliştirecek, aklınızı arttıracak şeylerden birisi kendinizi nesnel olarak eleştirmeye çalışmanızdır.
Asla buradaki bazı binlerin yaptığınız yanlışları en ufak tartışmada yüzünüze vurması sizi bu yazılardan, itiraflardan alı koymasın.
Çok ağır hatalarınızı da ifşa etmeyin onun bedelini acı çekerek ve pişman olarak ödüyorsun zaten.
Samimiyletle hatasını anlayıp dönen insan büyük bir adım attığının farkında olsun.
-
Lan yazı çok parça parça olmuş.
Bu yazı aslında ‘kardeşliğe gerek yok kendi çabamla alfa olurum’ kafasında olanlara yazıldı.
Eskiden izlediğiniz yolu bırakıp tüm yazıları kendi aklınızla takip ederek;kardeşlik idealine yakışır şekilde hareket etmenin önemini vurguladım ve kendimi size ibret kıldım anan sikem.
-
Yıllarca kendi başıma kovaladım bu mevzuyu. Arada ittifak umuduyla sanaldan yazdığım da oldu. Burada yazılan şeyler zihninizi açıp yüzünüzde farkedişin gülümsemesini yaratmaz beyler, hepsi düz yazıdır. Bilindik gerçekleri o kadar uzatırız ki ‘bunu bana reva gören hayatın dıbına koyayım’ diyip sonuna kadar okumayız bile çoğu zaman.
Yıllarca devrenin elemanlarını tamamlamadan kendi yolumu çizerim diye düşündüm.Son zamanlarda farkediyorum ki seçtiğim yol çok önemliymiş. Tcma-my7-haci tyler gibi adamları okuyup önerdikleri kaynakları ve bunlarla bağlantılı kaynakları canıgönülden takip edince ister istemez değişiyorsunuz.Çok uzun zamanımı çöpe attım yalnız başıma arayışta olarak.
Şimdi anlıyorum ki kardeşlik hayali kurabilmek ve buna uygun hareket etmek insanı ister istemez değiştiriyor.
Beta değilsen değişirsin kardeşim.
iyiliğin önemini hacitylerda ve daha önce hiç okumadığım my7 yazılarında farkettim. Benim için iyilik boktan öteydi amk…
Ne kadar kötü olursam o kadar garizma olacaktım ve zaten kötü olan betaları falan sikecektim.
Niyetim kötü olunca kendime karşı da kötü oluyordum, kendime zulmediyordum yani.
Burada benim gibi yıllarını çöpe atan arkadaşlara tavsiyem yazılanları bir kez sonuna kadar okusunlar.
it gibi sınırlarımı zorlamaktansa yolu takip etmek çok daha kârlı beyler.
Aklı keskinleştirmek, duyguları kontrol altına almak, menfaatlerden arınmak, doğru insan olmak,iyi insan olmak falan benim aklıma gelmezdi amk.
Ben çok maldım lan.
Bilinci kapatıp tcma okuyacağım bilinçaltına kaydoluyor zaten xdxd kafasındaydım.
işin garibi 10 yıl önce de aynı kafadaydım amk.
Aklına kullanmayanların üstüne pislik yağar meselesi var ya,anam bile sikildi o derece.
Olm kendinize karşı dürüst olun. Sikilmişlikten kurtulmak istiyorsan şapkayı önüne koyup düşün sen kendini sikiyorsun başka bir ihtimal yok.
Benim gibi malsan ve kendine bunu itiraf edebilecek kadar dürüstsen senden daha akıllı olanlara danış.
Haci tyler okuyunca mallığımı farkettim ama hadi o binde bir çıkan istisna biri diye düşünüyordum bir yandan.
Şimdi blacktyler nicki kahpe evladını görünce ‘ulan aynı yazıları ben de okuyorum bu herif niye böyle sikici’ diye düşündüm.
ibret alın olm…
O kardeşe de teşekkür ediyorum faydası zararını geçti.