• bugün (2)
  1. Lan yazı çok parça parça olmuş.

    Bu yazı aslında ‘kardeşliğe gerek yok kendi çabamla alfa olurum’ kafasında olanlara yazıldı.
    Eskiden izlediğiniz yolu bırakıp tüm yazıları kendi aklınızla takip ederek;kardeşlik idealine yakışır şekilde hareket etmenin önemini vurguladım ve kendimi size ibret kıldım anan sikem.
   tümünü göster