-
Lan yazı çok parça parça olmuş.
Bu yazı aslında ‘kardeşliğe gerek yok kendi çabamla alfa olurum’ kafasında olanlara yazıldı.
Eskiden izlediğiniz yolu bırakıp tüm yazıları kendi aklınızla takip ederek;kardeşlik idealine yakışır şekilde hareket etmenin önemini vurguladım ve kendimi size ibret kıldım anan sikem.
- bugün (2)