şöyle, alfalık kardeşiğe has bir şey değil, yani tarih boyunca zaten alfaların olduğunu bizzat my7 da söylüyor.
ha tabi kardeşlik çatısı altında bulunabilirsek bu muhteşem bir şey olur, ancak hayatını iyileştirmeyi bir yerlere göbek bağıyla bağlayp sebep olarak görme.
yani şanslıysak bi bu kadar daha yaşarız ki o da şanslıysak amk bari boşa harcanmasın geri kalan kısmı aminakee
kendi huzurun ve mutluluğun için yaşa hayatı, kendi huzurun ve mutluluğun da başkalarına nasıl davrandığınla değil kendine nasıl davrandığınla belirlenir.
aynı zamanda başkalarına davranış şeklin kendine de davranış şeklindir zira kendine yakışan şeyi yapman gerekmekte.
mutluluk başkalarının mutluluğunu sikerek gelmez, betaların ise zaten sikilecek bir mutluluğu yoktur. günün sonunda kötü insan olmak anlamsız ve salaklıktan başka bir şey değil.
kötü insan olmayacağım diye de domalıp gelenin geçenin çakmasını beklemek gerekmiyor, dediğim gibi insan kendine yakışanı yapmalı
biz hayatımız için my7'nın da söylediği üzerine elimizden geleni yapalım, zaten hakedenlerden olursak geride adam bırakmayacağını kendisi söylemişti ve sözüne itimatım tam...
ancak olmadı ve katılamadık? napalım olm o zaman bunun yüzünden de her şeyi bırakıp hayatı sikmemek lazım.
kendi potansiyelimizi sonuna kadar ortaya koyalım da hele, neler olacak görürüz.
en azından kendimize karşı vicdanımız rahat olur