richkalfa
birinci nesil normal40entry
5başlık
-
incisözlükteki beta yönetim
ulan qaşar eniği! bir alfa o siqilmis toplumda "sosyal skillerimi keskin tutayım" diye rol kesmez, o toplumun kurallarının amina asfalt döker bir alfa için doğru fakat senin için uç sözler, rol kesmek zaten betaların işidir. ayrıca beta/omega/alfa bu tabirler insanları tarif eder eğer uydurulmuş bir şey olduğunu iddia ediyorsan öğretiyi takip etmiyorsun demektir dolayısıyla siktirden başka birşey yemeyeceksin gelelim şu konuya ya amk alfa bile olsan sosyal skillerin he alfayım zaten diye zirvede olmuyo tcma bile olsan insanlarla iletişim kurmak zorundasın aksini savunduğunu zaten düşünmüyordum ama eğer böyleyse zaten öh amk diyprum bu ortamda cidden parazit her zaman olacak en ufak bir bilgi tavsiye öğretiye dair konuşulduğunda, manipüle etmeye çalışan götünden anlayıp farklı yere çekip ithamlarda bulunup ortamın suyunu bulandıran betalar çıkacaktır ama ana öğreti orada duruyor bunu değiştiremeyeceğinize göre zaten konuyu anlamamış biri varsa senden değil yarram öğretiyi yazan kişiden hakikatin ne olduğunu okuyup öğrenecektir
-
incisözlükteki beta yönetim
"sosyal skill kasmak için kaşarlarla flört ediyorum ama yatak isteyince kaçıyorum"
"sen basbayağı dişinin gerçek doğasıyla yüzleşmekten korkan, yatağa girme ihtimali doğduğunda altına sıçan"
ey a.e. bir kaşarla veya nikahsız bir şekilde yatağa girip girmemek bir tercih değil evet altıma sıçıyorum çünkü haddi aşanlardan olup ahireti yakmak istemiyorum, nasıl?
ilk yazdığın ithamda yine senin hasta zihniyetinden çıkma yani açıklamışız bu flörtler kısa sürer diye betaya sarınca siktiredersin, sosyal skill kasmak için herkesle konuşabilirsin bu beta da olabilir ama betalık yapmadığı sürece elbette tercih omegaya yakın ve enerjisi yüksek insanlarla konuşmaktır ama sürece dışarıdaysan tanımadığın insanları zaten öyle pat diye anlayamazsın betayı değil mi yarram. bunları zaten bilmen lazım ama sen anlamadıysan ve buraya gelip sağa sola saldırıp enerji çalarım motivasyonuyla hamleler yaparsan karşında senden zekisinin ortaya çıkıp seni pratik olarak kullanıp kenara atmasıyla sonuçlanır kasıntı tcma kullanımı sözcükleriniz de cidden baydı dıbına koyayım bir siktirin gidin -
notebooklm
@4 kim bu akıllı adam cidden saygı. yapay zekayı alfa yapamazsınız o sadece bir makina toplum ortalaması zekaya sahip ve her türlü internetteki yalan yanlışta olsa bilgileri zaman kaybetmeden toplayıp sana özetliyor şuanlık tek faydası bu yine de verdiği bilgilere de asla güvenmeyin kendiniz araştırın olmadık yanlış bilgileri veriyor, tcma yazılarını felan komple yükleyip oku anla desen bir halt olmaz olmayacaktır o muhakemeyi bağlamı öğretiler arasında kuramaz, şöyle yap yapay zekaya tcma yazılarından parça parça kes yapıştır ve ona fikrini sor sana sürekli narsist olduğunu felan söyleyecektir yapay zekaya teslim olmamayı ve sadece arama motoru olarak kullanılması tarafındayım
-
a fire will rise
@44 e cevap veriyosun ama senin entry numaran 43 çaylak varsa açıver buradan yazsın yoksa birileri entrysini mi siliyor
-
oyunlarda izlenen sıradışı stratejiler
counter strike tarzı 5v5 oyunlarda mesela oyuncuların başlangıçtan yürüyüp mapın ortasında çatıştığı belli alanlar vardır, ama mapların bazıları sık kullanılmayan yollara sahiptir ve buradan uzun bir yol yürüyüp karşı takımı arkalayabilirsiniz. ayrıca misal internetine güvenmeyen fpsine ramine güvenmeyen kişiler oyunu bu şekilde olabildiğince bu şekilde sana hep avantaj olabilecek taktiksel yollarla oynamak zorunda amaç eğer kazanmak ise
-
oyunlarda izlenen sıradışı stratejiler
bu pis bir taktik olmasına rağmen sucker punch düzeyinde bir şerefsizlik asla değildir gerekli durumlarda uygulanabilir ibret olsun diye attım
-
oyunlarda izlenen sıradışı stratejiler
oyun: warcraft 3 (footmen mod'u)
durum: oldukça deneyimli ve iyi bir oyuncu olan ev arkadaşıyla multiplayer oyunu atılmaktadır. daha önceki oyunlardan ev arkadaşını konvensiyonel yollarla yenmenin imkansız olduğuna, oynanan oyun 5 dakika da 5 saat de sürse eninde sonunda ele alınacağına kanaat getirilmiştir.
strateji: ev arkadaşı oldukça iyi bir oyuncu olsa da zayıf bir tarafı vardır: ekran kartı dandik, bilgisayarı ise eskidir. bel altına çalışılması gerektiğine kanaat getirilir:
oyunun başından itibaren tüm para cancanlı savunma kuleleri yapmaya harcanır. normalde rakibinizin eninde sonunda sizi ezip geçmesiyle sonuçlanacak saçma bir taktik olsa da durulmaz, üse yakın toprakların hepsi kule yapımına harcanır.
sonuç: ev arkadaşının ekran kartı o kadar kuleyi aynı ekranda görmeyi kaldıramaz ve planlandığı üzere çöker. hükmen galip olunmuştur
https://eksisozluk.com/entry/11296870 -
incisözlükteki beta yönetim
kendini geliştirmek için ortalık malı parti kaşarları dahil flörtler edilebilir fakat sınırı çok iyi bileceksin evet onlardan biri olmayacaksın, çok kısa süreli olur zaten bunlarla kurulan flört, finalde senden yatak isteyecekleri için orada ipler kopar ha omega dişiler varken niye ortalık malıyla flört edelim dersen belki maldır belki betası omegasından daha baskındır ama karakteristik yapısında davranışında birşey hoşuna gitmiştir iltifat edersin takılırsın lafla baktın kaşar bozmuyo sosyal skiller için konuşmaya devam mesela soğuk yaklaşımda yoldan geçenin ortalık malı olmadığını pek bilemeyebilirsin zaten
-
a fire will rise
@38 rise bende yapamadım lan saha görevlerini yapmaya çalıştığımda aynen bir iki diyalog var sadece ve en son kezbanın teki tarafından reddedildiğimde bunu ne kadar umursadığımı ve sağ beyne olayı aktaramamakla egoyu ekarte edemediğimi gördüm yani amaç tavlamak veya reddedilmemek değil red kezbanca da olsa. seninle sırt sırta verelim aşalım kendimizi amk birde ilk okuduğumda mesela saha görevine çıkmayı hayal bile edememiştim çocuk olduğumdan mıdır nedir bilmem. şimdi evde tıkılı durumdayım instada yabancıların pua videolarıyla şimdilik zihnimi hazırlıyorum tr ile kıyas değil elbette fakat kendime baktığımda diyorum bunların hepsi onay arıyor veya mal bir tanesi kendisini alfa zannediyor sesini tok çıkarmak için desibelden kısıyo mıymıy konuşuyo felan kodumun sinir oldum. şimdi belli olmaz tekrar abanmayı düşünüyorum yazılara ve sahaya ama kariyerde sike oturmak üzereyim işsizim önceliğimi kariyer yapmak zorundayım.
-
gütmek
güdülerek yapılan iyiliğin robot programlamaktan farkı yok robot cennete gitse ne hisseder çünkü duyguları karakteri yok bunu tanrının rızası için yapmadı iyiliğe programlandığı için yaptı insanda da bu böyle gayet net ifade ettim bence
-
incisözlükteki beta yönetim
incisikimlük öldü biliyoruz zaten ama .co uzantısıyla yeniden açılmış devam ediyor bu gollumların rekldıbını elbet yapmıyorum ama normalde bozuk olan bunu çok sık yapmam başlığı bu yeni uzantılarında açıktı ve popülerliğini tekrar artırıp betaları toplayabilirdik fakat:
"söz konusu başlık kötü niyetle hortlatılmış, kullanıcıların maddi/manevi zarara uğratılmasına yönelik girişimler gözlemlenmiştir.
bu doğrultuda, platform güvenliği ve kullanıcıların korunması amacıyla ilgili başlık entry girişine kalıcı olarak kapatılmıştır. gerekli incelemeler başlatılmış olup, tespit edilen hesaplar hakkında silik işlemi yapılmaktadır.
benzer teşebbüsler veya şüpheli durumlar fark edilmesi halinde derhal moderasyona iletilmesi önemle rica olunur. sözlüğün güvenliğini tehlikeye atan kişilere karşı gerekli yaptırımlar tavizsiz şekilde uygulanacaktır."
eski orijinal inciyi hatırlarsanız tam yine bu cahil otorite yanlış tarafı seçip bize saldırıp başlıkları kapatmaya başladığı zaman fazla sürmedi sözlükleri domaninini dahi kaybedip sikilip kapandı gitti Allah'ın sopası yok ki amk yanlış tarafta oldukları sürece kaybedecekler, alfaya hizmet edin kazanın zanna uyup betalara hizmet ederek yarramı otorite olup o siteyi ayakta tutarsınız! önüne gelen sizi güder böyle mal olup çıkar sonunda ektiğinizi biçersiniz -
zayıf alfalar
@3 verdiğin örnek güzel dediğin gibi alfa bile olsan hastalıksız insan yoktur %1 payı her zaman vardır çünkü kusursuz olan ancak tanrıdır nefsinizi temize çıkarmayın, ufak bir davranışta bu hastalığı sergilemiş ve bunun asla farkına bile varmamış olabilirsin. alfa problemleri uzatarak çözmez uğraşmaz yani basittir problem çözmek alfaya çözemiyorsan alfalık/sosyal ilişkiler meselesinin dışında yetkinlik isteyen birşeydir ehlinden yardım alırsın, ama demek istediğin ilişkisel olarakta kompleks bir problem içeriyorsa katakulli dönüyorsa doğru olan zaten daha iyi hüküm vermek için hamleni somraya saklamaktır daha keskin gözlem yapayım betanın derdi neymiş veya daha net bir betalık yaptığında o betalığı sikerteyim ki haksızlığa da mahal kalmamış olsun diyebilir, verdiğin örnekte bir beta senin hoşlanmadığın başka bir betayı haksız şekilde eziyorsa alfa burada asla haksızdan yana olmaz kin seni adaletsizliğe sürüklememeli nabza göre şerbet veriririm baktın ikisi de aynı beta yesinler birbirlerini banane, doğruyu ortaya koyarsın fakat enerji çaldırmamak önemli orada çünkü alfaya karşı ikisi ve herkes birleşip düşman oluyorlar
-
burcu
sen gelmeden olamam ki taburcu
-
alfa vuruş
bunu ilk yıllarımda yaşadım nasıl olduğunu bende cevaplayamam altın vuruş olmadan önce emin olun bunu anlarsınız diye de bir cümlesi daha var tcmanın aynen dediği gibi oldu başlığı okudum ettim sorguladım sonra saha görevleri gibi özgüven pratikleri yapmaya ve kırılmaz görülen duvarları yıkmaya başladığım zamanlar o gün cidden birşeyler olacaktı anlamıştım gece vurdum gözümü uyudum ve kalktığımda sıçrama şeklinde psikolojik mental kalıcı özgüven olarak upgrade aldım ve artık daha az umursuyordum ayrıca her türlü eğitimde vs daha kolay öğrenir hale gelmiştim mesela dil dersler aklına gelebilecek herhangi birşey ha 2-3 haftaya bu etki söndü gitti bunu sana tavsiyem üzerine düşeni yap ve dua et yaşamasanda önemi yok kovaladığın şey altın vuruş değil sıçrama olsun git kafanı yüreğini bu yola koy hastalıklarını temizle travmaları temizle zamanla kendini geliştirirsen yine zaten yavaş yavaş aynı şeyi farkında olmadan yaşıyorsun, bana göre benim bunu sıçrama gece ilahi bir biçimde alma sebebim çok fazla baskı ve duygusal travma utangaçlık yüklenmiş biri olmamdandı bu mevzudan dolayı kası çalıştırdığında nasıl büyümek zorundaysa öğreti de gelişirken de karakteristiğin büyümek zorunda kalıyor
-
hacı tyler
değerli kaynaktır tcma yazılarını sindirip bitirdikten bir süre sonra sonra okunması kritik bilgiler içerir hakikat değilde avam dünyalık şeyler peşindeyseniz bile tcma tarafından sonradan keşfedilmiş öğretileri bilgileri verir, aslında tcma tarafından bırakılmış başlığın devamıdır desek yalan olmaz çünkü keşfeden yine tcma aktaran kişi farklı sadece
-
alfa çekimi
h.tyler bahsetmiş pdf'inde aratıp tekrar okudum özeti alfa çekimi, öğretide derinleşip artık kimseyi siklemiyor olmanın getirdiği özgürlükle istemsizce dışa yansıyan baskınlığın harmanıdır başka açıklamaları da yapıyor 24-25 defa pdfinde geçiyor mevzu dileyen okur yine
-
şarkıların etkisi
https://youtu.be/AFkxA5Ae8KQ?si=y7QTTGJdaB6P4cXz
canım karşim bumudur yani çok basit suçlama trans kadınları şöyle severim eğlenceli makara adamlardır ama psikolojileri bozuk ve beta oldukları için tersolukları olabileceği için reelde kısa süreli şekilde bozuntuya vermeden yanlarına bile yaklaşmam bende yalan yok bilmeden ilgi duyman normal estetik algımda yüksektir normalde ufacık çizgiden bile birinin sakladığı şeyi seçebilirim ama ses tonuyla oynamış muhtemelen ve bir anlık gafletle evet transa yükseldik geç dalganı -
umursamamazlığı öğrenmek için
umursamazlık konusunda şunu itiraf edeyim eğer söz konusu olay mesela herhangi birşey başka birinin üzerindeyse o meseleyi gerçekten o kişiden dinleyip veya duyup umursadığına hayret bile edebiliyorum ama olaydaki kişi sensen cidden enerjini sömürecek kadar umursayabiliyorsun sonrasında tabi zaman denen şey bazen sana farkettiyor hele uzun bir zaman geçmişse niye bunu bu kadar umursadım ki deyip bu sefer yine kendine güler geçersin, birde şunu birinden okumuştum ekleyeyim insan umursamaz olmaz umursayacağı şeyi iyi seç faydası olsun gibi birşeydi öğretiyle uyuşuyor çünkü önemli bir amacın varsa travmaları da altına alırsın ve amacına ilerlersin yazarken kolay sandalye değil travmalar büyük bir iş aslında serpilmenin tek yolu bu olduğu için tek yol bu
-
şarkıların etkisi
https://youtu.be/Q1yZ1cSBWh8?si=knUv7_MRLWoObQOv hey alpha boy hey hey hey alpha boy bu şarkıyı duyduğumda vay amk kadın ne açık sözlü deyip ilgi duymaya başlamıştım sonra öğrendim ki eleman transmış
-
the liberation has begun
abi inanamıyorum ikinci sayfayı açmamla zerre kendi olmayan ve ilgi için arkadaşına sataşan ortaokul ergeni gibi bir entry görüyorum sonrasındaki klasik aşmış ıkıntılarını okumadım bu salatı engellemektir işte amk böyle öğretiye ve sözlüğün anısına burada biat ediyor olmanız sizin beta olduğunuz gerçeğini değiştirmeyecektir burada gelişim potansiyelini göz ve mal kararı düşük görsem de yarayışlı olacağını düşündüğüm yerde kısıtlı bilgi ve fikirlerimi sunacağım gerisi boş muhabbet arkadaşlığa ve samimiyete ihtiyacımız yok o kendiliğinden gelir önceki hak edenler böyle yaptı samimiyet kurmaya çalışan bir kaç kişi gördüm ondan belirteyim dedim salatı engelleyeni uyarın sonra engelleyin yoksa bu sözlük evcilik olur sağlam kişileri buraya üye olmaya teşvik edemeyiz çünkü ne yazarsam yazayım saçma sapan saldıran tartışan aşağı çeken beta-omega betalarla bende yazmam, tavsiyem çoğunuz yapmamıştır tcmanın yazdığı öğretinin analizi din analizi ve bu ikisi arasında ki nüanslar ayrıca nüanslarla ilgili bir yazı kafanızda çakan herhangi birşey olabilir hacityler gibi biriktirip sonra burada yayınlayın size en çok faydası dokunacaktır bende böyle yapmayı düşünüyorum
-
mason
maç mı dediniz başlık betalarını temsilen https://youtu.be/UMuNtZdRtyg?si=eotK98i-1szHJVnP tabi bu şekilde yeterince maç görüntüsü olan herhangi bir futbolcuyu bu şekilde hatalarını toplayıp video çıkararak berbat gösterebilirsiniz ayrıca taç pozisyonunda gevşeyip tacı atmayanı o sanmayın taçtan pas isteyen kişi kendisi bunu hacityler paylaşmıştı
-
blacktyler ifşa
@37 altair evet kardeşim sen ve blacktyler ayrı birer yaşam formlarısınız ve tcmanın sunduğu öğreti ile bile sizi tahlil edemiyoruz sadece ben değil bir çok kişi bu durumdayız
-
itiraflar
hayatta bulunma sebebimiz gelişmek işe yaramak felan bunları düşününce kendini verdiğin taktirde potansiyelin yüksek ve akıllı temiz (ikisini birlikte kullandım ki akıl olmadan temiz olunmaz) bir bireysen ve tcmaya denk gelmiş olduğun vakit kardeşlik denen ütopyaya kavuşursun herkes istiyor kim istemez gelişip altın vuruşu yaşamayı hayatın bugını bulmuş ve ücretsiz olarak temelini yayınlamış ve bir silah haline gelinmesi, organizasyon olunmasını keşfetmiş insanüstü bir adamla birlikte olmayı bu şans herkese verildi aslında buradaysak yine bunun için burada sadece mal mal takılmak futbol veya basit gündem başlıkları için değil karanlığa çakılmış bir kibrit görmek için uğruyorum itirafım şudur kendimi vermediğim için rezervlerimi işleyemedim ve kardeşliğe giremedim aslında senelerdir bu durumda olunca kendini artık kötü hissetmeye başlıyorsun, kardeşliğe girip atıldıktan sonra hali kötüye gidenlerden ht bahsetmişti şimdi sen şunu düşün diyelim girmeye çalıştın ama giremedin bile yani ya test edildin ya da görülmedin kartal ışığı bile vermedin bu da aşağı yukarı aynı şeye denk gelir herhalde girip görmedin ama nasıl sağlam ve eşsiz bir değirmen olduğunu bilmek için girmeye gerek yok ht dışarısı hasta dolu derken ya abartıyor diyordum artık yıllar geçtikçe betalarla dolu kitle veya ortamlarda olmak daha da parazit (yani seni aşağı çekme dışında katacak hiçbirşeyleri yok) gelmeye ve rutin olarak yaşadığım günlük olaylar daha da acıtmaya başladı hepsinin sorumlusu benim şimdi ki zamanımı bu manyaklarla konuşmak yerine akıl ehli birinden peşpeşe eleştiri akıl almak vardı diye iç çekiyorsun aynı zamanda kişisel hayatında da karşılaştığın zorluklarda sana saran bir olay olduğu zaman seni desteklediklerini bildiğinden bu güvenle bu sorunları aşar kendi hayatında da çok daha iyi yerlere gelip mental olarak sıkıntın olmazdı, şuan en ufak şeyde sinirleniyorum etkileniyorum bu olumlu veya olumsuz farketmiyor egomun isteklerini sağlıklı bir şekilde karşılayamadım yapay şeylere yöneldim ve ya nolmuş yaparım zaten ederim zaten diye gereksiz özgüvene girip gelişim için gerekli aksiyonları almadım
-
blacktyler ifşa
algolperseia burada tek akıllı başlı adam, çöldeki su gibi amk . mesele tabi bir meczubun banlanması değil adam iyi ifade etmiş sistematik betalığa izin verilmemeli adam artık tahammül edilemeyecek düzeyde sınırı aştı bakın blacktylerı yeterince analiz etme fırsatımız oldu bu meczubu seven sayan ve sadece stres atıyo adam banlanmasın diyen biri de bana göre boş adamdır turnusol olarak yazarsınız bunları
-
thomas shelby
@1 thomas shelby kim nedir bilmem sigara içen birinden zaten alfa olmaz amk sikik toplumun alfa tabirlerini hala kaale alıyosanız zaten kaybediyosunuz ben bir alfa vereyim filmlerden green soylentt charlton heston oynuyomuş aslında izlerken alfa örneği amacıyla izlemedim arkadaş önermişti ama filmin sadece bir sahnesinde amaçlı ve adanmış bir biçimde kararlılığını konuşturduğu bir sahne var oradan dolayı alfa diyebilirim
- daha çok