• bugün (2)
  1. Tanrı gütmeden doğru ve yanlışa ışık oldu.
    Peygamberler gütmediler.
    My7 buna varis değil ancak o da gütmüyordu.
    Haci tyler’ın bu tarz insanların kardeşlikle işi olmayacağını söylediği bir yazısını hatırlıyorum.

    Türk kızların profillerine bakınca kitleye sahte sevgi gösterileri ve iyiliğe kastıklarını görüyorum.
    irina shayk’ın profiline bakarsanız zayıf kadın vücudunu sergilemekten bile çekinmiyor çünkü neyse o.
    Bu gütme mevzusuna çok absürt örnekler verilebilir.
    Örneğin bir beta yayıncı yükselişte şuan şu hindistana giden şişkodan bahsediyorum.
    Mal imajı çizip insanları kendine güldürerek güdüyor. Aklettiği mevzularda bile malca davranıp sempati toplamaya çalışıyor.
    Kitle de buna yüklendikçe yükleniyor amk hem kendi acizliğini unutmak hem de yayıncının fenomen hale geldikten sonra ne olabileceğiyle ilgili bir testtir bu ‘ileride bizi sikmesin xdd’ kafası.
  2. ‘Hindistana giden şişko beta’ olm şu tanımın altından zibilyon tane hastalık çıkar amk yav…
  3. Doğru yolda güdülmenin nesi yanlış?
    Bu soru kendi içinde bir paradox.
  4. güdülmek yanlış. doğru yoldada güdülsen, güdüleceğin yerin cennet olduğunu bile düşünsen yanlış.
    herşey bu düzendeyse, her bireyin düşüşlü kalkışlı veyahut pürüzsüz, veyahut kolay veyahut kısa uzun zibilyon tane ihtimal olan kendi hayatlarında bilinçli olmaları gerekmektedir.

    farkında olmalısın gittiğin yolun. hep gittiğin dümdüz yol bile seni ''bildiğin bir yol'' sanrısına düşürmemeli. gereken şeylerin en doğrusunu edinebilmek, bunu yaparken bilinci açık bırakmak gerekir. bilincinin açık olduğu zannı vardır birde. o tam gibişliktir. haha.
  5. büyük günahlardan birisi kibirdir. şeytan en güzel kibirle güder. birşeyler bildiğini zann ederken de güdülürsün. hiç birşey bilmediğine inanırkende.
    sanırım toplumlarla ancak bu kişilerin geliştirdiği mükemmel hayatlarının işleyişiyle kalkınabilecek, alfalar çoğalacaktır.
    alfalar çoğaldıkça, güdülmeler azalacak, güdülmeler azaldıkça betalık durumu insanlara etki etmeyecektir.
    ancak şuanki dünyada bu imkansız olmasa bile itopik bi hayal gibi amk.
  6. verilebilinecek en güzel mücadele hazır da beklemek. o ana hazırlık. cevaplar bunu gösteriyor. ne doğanın işleyişine ne insanların sikilişne müdahele edilemeyeceği gerçeğini göz önünde bulundurmak.
    insan kendi yarasını bilir. ben biliyorum. hazır olmak için mücadele edemiyor kaybediyorum... hayırlı geceler.
  7. güdülerek yapılan iyiliğin robot programlamaktan farkı yok robot cennete gitse ne hisseder çünkü duyguları karakteri yok bunu tanrının rızası için yapmadı iyiliğe programlandığı için yaptı insanda da bu böyle gayet net ifade ettim bence