abi inanamıyorum ikinci sayfayı açmamla zerre kendi olmayan ve ilgi için arkadaşına sataşan ortaokul ergeni gibi bir entry görüyorum sonrasındaki klasik aşmış ıkıntılarını okumadım bu salatı engellemektir işte amk böyle öğretiye ve sözlüğün anısına burada biat ediyor olmanız sizin beta olduğunuz gerçeğini değiştirmeyecektir burada gelişim potansiyelini göz ve mal kararı düşük görsem de yarayışlı olacağını düşündüğüm yerde kısıtlı bilgi ve fikirlerimi sunacağım gerisi boş muhabbet arkadaşlığa ve samimiyete ihtiyacımız yok o kendiliğinden gelir önceki hak edenler böyle yaptı samimiyet kurmaya çalışan bir kaç kişi gördüm ondan belirteyim dedim salatı engelleyeni uyarın sonra engelleyin yoksa bu sözlük evcilik olur sağlam kişileri buraya üye olmaya teşvik edemeyiz çünkü ne yazarsam yazayım saçma sapan saldıran tartışan aşağı çeken beta-omega betalarla bende yazmam, tavsiyem çoğunuz yapmamıştır tcmanın yazdığı öğretinin analizi din analizi ve bu ikisi arasında ki nüanslar ayrıca nüanslarla ilgili bir yazı kafanızda çakan herhangi birşey olabilir hacityler gibi biriktirip sonra burada yayınlayın size en çok faydası dokunacaktır bende böyle yapmayı düşünüyorum