"sosyal skill kasmak için kaşarlarla flört ediyorum ama yatak isteyince kaçıyorum"
"sen basbayağı dişinin gerçek doğasıyla yüzleşmekten korkan, yatağa girme ihtimali doğduğunda altına sıçan"
ey a.e. bir kaşarla veya nikahsız bir şekilde yatağa girip girmemek bir tercih değil evet altıma sıçıyorum çünkü haddi aşanlardan olup ahireti yakmak istemiyorum, nasıl?
ilk yazdığın ithamda yine senin hasta zihniyetinden çıkma yani açıklamışız bu flörtler kısa sürer diye betaya sarınca siktiredersin, sosyal skill kasmak için herkesle konuşabilirsin bu beta da olabilir ama betalık yapmadığı sürece elbette tercih omegaya yakın ve enerjisi yüksek insanlarla konuşmaktır ama sürece dışarıdaysan tanımadığın insanları zaten öyle pat diye anlayamazsın betayı değil mi yarram. bunları zaten bilmen lazım ama sen anlamadıysan ve buraya gelip sağa sola saldırıp enerji çalarım motivasyonuyla hamleler yaparsan karşında senden zekisinin ortaya çıkıp seni pratik olarak kullanıp kenara atmasıyla sonuçlanır kasıntı tcma kullanımı sözcükleriniz de cidden baydı dıbına koyayım bir siktirin gidin