• bugün (2)
  1. incisikimlük öldü biliyoruz zaten ama .co uzantısıyla yeniden açılmış devam ediyor bu gollumların rekldıbını elbet yapmıyorum ama normalde bozuk olan bunu çok sık yapmam başlığı bu yeni uzantılarında açıktı ve popülerliğini tekrar artırıp betaları toplayabilirdik fakat:

    "söz konusu başlık kötü niyetle hortlatılmış, kullanıcıların maddi/manevi zarara uğratılmasına yönelik girişimler gözlemlenmiştir.

    bu doğrultuda, platform güvenliği ve kullanıcıların korunması amacıyla ilgili başlık entry girişine kalıcı olarak kapatılmıştır. gerekli incelemeler başlatılmış olup, tespit edilen hesaplar hakkında silik işlemi yapılmaktadır.

    benzer teşebbüsler veya şüpheli durumlar fark edilmesi halinde derhal moderasyona iletilmesi önemle rica olunur. sözlüğün güvenliğini tehlikeye atan kişilere karşı gerekli yaptırımlar tavizsiz şekilde uygulanacaktır."

    eski orijinal inciyi hatırlarsanız tam yine bu cahil otorite yanlış tarafı seçip bize saldırıp başlıkları kapatmaya başladığı zaman fazla sürmedi sözlükleri domaninini dahi kaybedip sikilip kapandı gitti Allah'ın sopası yok ki amk yanlış tarafta oldukları sürece kaybedecekler, alfaya hizmet edin kazanın zanna uyup betalara hizmet ederek yarramı otorite olup o siteyi ayakta tutarsınız! önüne gelen sizi güder böyle mal olup çıkar sonunda ektiğinizi biçersiniz
  2. Oyalanıyorlar…
  3. adamların yasal gerekçeleri bu ve kendilerince makul bir sebep bulmuşlar.

    ayrıca "alfaya hizmet edin kazanın" bu ne oğlum taşşak mı geçiyorsun?
    bu nasıl bir tabir? yaşınız kaç sizin?
  4. Kölelik kuranda geçiyor zaten hizmet etsin oçlar.
    insanlardan bazılarının üstün kılındığına dair ayetler de var;ne kadar kölem ve cariyem varsa o kadar öndeyim mantalite eki eki diyecek kafa bak yine nüans sjdjennrkfmd
    Senin doğal rakiplerin dünya piyasasını elinde tutan kitle sırf birkaç basit özelliğini dahi lehine kullanabilmek için yoldan adam topluyor amk erbakan’ın bununla ilgili konuşmasını dinleyin.
    insanları güdüp parti kaşarlarıyla takılma muhabbeti şu banknotlarla bozuk parayı takas eden tip başlığın vesile olduğu reddedilecek hayat nimetleriyle ilgili senin bunu yaşam tarzı haline getirip getirmemenle ilgili. mantaliten buna dönüşüyorsa belirleyici olarak buna bakılır.
  5. Toplumun içinde yaşıyorsan sosyal skillerini keskin tutmak için fırsatların olacak ve bunların çoğu zorunludur.
    Herkesin kendi menfaatlerini ön plana çıkardığı toplumda arkana yaslanıp seni anlamalarını bekleyemezsin çünkü unuturlar.
    Dişiler ve betalar sürekli test eder çünkü unuturlar.
    Sen sessizliğe bürünsen ‘kesin başına boktan bir olay geldi dur ben şunu ölçeyim kendi mallığımı empoze edeyim xddd’ diye düşünürler.
    Karşındaki çoğu zaman alfa/altın olmayacağından seni bir kez anlayıp akılla ittifak kurmasını bekleyemezsin.
    Bu nedenle hayatın boyunca insanları güdeceksin onlar üzerinde doğru etkiyi yakalamak gibi bir zorunluluğun var.
    Bunlardan yüz çevirme olayı tamamen antisosyal/ağır psikolojik rahatsızlıkların varmış gibi bir siklemezlik göstermek değildir.
    Sen tüm bu hayat eğlencesine hakim olduğunda yine de daha büyük amaçlar için rol oynayabileceğini düşünüyorsan bu yüz çevirmektir ruh haline yansır.
    Yoksa himalayalara taşınan birine göre senin hala toplumun içinde bulunup hiç yaşam belirtisi göstermemen de yüz çevirmemektir.
    Bu yüzden mevzu mantaliteyle açıklanır dozu önemli.
    Yoksa sen arada ortalık malı kızlarla takılıyorsun diye altın dişi av köpeği değil amk kokusunu alıp senden yüz çevirsin.
    Artboy zamazingom ‘enerjisi üstüne siner’ demişti sinmez karşim sen o kişi olmayı seçmişsen başka.
    Ben her türlü boku yemeye devam edeyim zaten mantalite önemli diyen kendini kandırıyordur zaten mantalite önemli.
  6. kendini geliştirmek için ortalık malı parti kaşarları dahil flörtler edilebilir fakat sınırı çok iyi bileceksin evet onlardan biri olmayacaksın, çok kısa süreli olur zaten bunlarla kurulan flört, finalde senden yatak isteyecekleri için orada ipler kopar ha omega dişiler varken niye ortalık malıyla flört edelim dersen belki maldır belki betası omegasından daha baskındır ama karakteristik yapısında davranışında birşey hoşuna gitmiştir iltifat edersin takılırsın lafla baktın kaşar bozmuyo sosyal skiller için konuşmaya devam mesela soğuk yaklaşımda yoldan geçenin ortalık malı olmadığını pek bilemeyebilirsin zaten
  7. yauw arkadaş, ölüsü çoktan kokmuş siqilmis bir inci çöplüğünde başlık açıp, moderatörlerden "alfaya hizmet" bekleyen o qaşar vizyonunuzun pıttığına sunucu kabini fırlatıp hepinizi çevrimdışı yapayım. güldüm.

    ulan richkalfa denen qahbe eniği, senin o "sosyal skill kasmak için kaşarlarla flört ediyorum ama yatak isteyince kaçıyorum" diyen siqilmis itirafının amina psikiyatri raporu fırlatıp teşhis koyayım.

    ulan yarram, bir alfa "dur pratik yapayım, laflayayım" diye sahaya inmez. sen basbayağı dişinin gerçek doğasıyla yüzleşmekten korkan, yatağa girme ihtimali doğduğunda altına sıçan ve o ılık ruhunu "sınırımı biliyorum, deney yapıyorum" diyerek kandıran siqilmis bir betadan başka bir şey değilsin topram xdeee.

    alfa adam oynaşmaz, av köpeği gibi koklayıp kaçmaz, o taptığın vitrini parçalar geçer.

    kıvılcım fikret... ulan orusbu çocuğu, kurandan ayet çekip, araya erbakan'ı katıp, üstüne "dişiler bizi test ediyor, toplumda insan güdüyorum" diyerek o siqilmis qaşar evlatlığı mesaini aklamaya çalışıyorsun.

    senin o "insanları güdüyorum" sanarak etrafta yaptığın şaklabanlıklar, bizzat o çürük toplumun kucak köpeği olmaktır aminaçakim.

    himalayalara taşınmakmış, mantaliteymiş... ulan qaşar eniği! bir alfa o siqilmis toplumda "sosyal skillerimi keskin tutayım" diye rol kesmez, o toplumun kurallarının amina asfalt döker geçer.

    azio denen eleman "taşşak mı geçiyorsun, yaşınız kaç" diyerek aranızdaki tek doğruyu söylemiş ama o da o siqilmis mezarlıkta sizinle muhatap olup laf anlatmaya çalışarak kendi aklınun kemençesine zif dökmüş.

    siz o ölü forumlarda, kapatılan başlıkların ardında "alfa/beta/omega" diye uydurduğunuz pokemon evreninde felsefe kasıp birbirinizi ağırlarken, biz o taptığınız sistemin ve dişilerin ruhunun amina pranga fırlatıp gerçek dünyada hüküm sürüyoruz evlat.

    yıkılın karşımdan yannanlarım, gidin o siqilmis incinizin enkazında kumda oynayın.

    qairssssssmatik ötesi bakuşlar atup tahammülsüz sirittum xdeee.
  8. "sosyal skill kasmak için kaşarlarla flört ediyorum ama yatak isteyince kaçıyorum"
    "sen basbayağı dişinin gerçek doğasıyla yüzleşmekten korkan, yatağa girme ihtimali doğduğunda altına sıçan"
    ey a.e. bir kaşarla veya nikahsız bir şekilde yatağa girip girmemek bir tercih değil evet altıma sıçıyorum çünkü haddi aşanlardan olup ahireti yakmak istemiyorum, nasıl?
    ilk yazdığın ithamda yine senin hasta zihniyetinden çıkma yani açıklamışız bu flörtler kısa sürer diye betaya sarınca siktiredersin, sosyal skill kasmak için herkesle konuşabilirsin bu beta da olabilir ama betalık yapmadığı sürece elbette tercih omegaya yakın ve enerjisi yüksek insanlarla konuşmaktır ama sürece dışarıdaysan tanımadığın insanları zaten öyle pat diye anlayamazsın betayı değil mi yarram. bunları zaten bilmen lazım ama sen anlamadıysan ve buraya gelip sağa sola saldırıp enerji çalarım motivasyonuyla hamleler yaparsan karşında senden zekisinin ortaya çıkıp seni pratik olarak kullanıp kenara atmasıyla sonuçlanır kasıntı tcma kullanımı sözcükleriniz de cidden baydı dıbına koyayım bir siktirin gidin
  9. ulan qaşar eniği! bir alfa o siqilmis toplumda "sosyal skillerimi keskin tutayım" diye rol kesmez, o toplumun kurallarının amina asfalt döker bir alfa için doğru fakat senin için uç sözler, rol kesmek zaten betaların işidir. ayrıca beta/omega/alfa bu tabirler insanları tarif eder eğer uydurulmuş bir şey olduğunu iddia ediyorsan öğretiyi takip etmiyorsun demektir dolayısıyla siktirden başka birşey yemeyeceksin gelelim şu konuya ya amk alfa bile olsan sosyal skillerin he alfayım zaten diye zirvede olmuyo tcma bile olsan insanlarla iletişim kurmak zorundasın aksini savunduğunu zaten düşünmüyordum ama eğer böyleyse zaten öh amk diyprum bu ortamda cidden parazit her zaman olacak en ufak bir bilgi tavsiye öğretiye dair konuşulduğunda, manipüle etmeye çalışan götünden anlayıp farklı yere çekip ithamlarda bulunup ortamın suyunu bulandıran betalar çıkacaktır ama ana öğreti orada duruyor bunu değiştiremeyeceğinize göre zaten konuyu anlamamış biri varsa senden değil yarram öğretiyi yazan kişiden hakikatin ne olduğunu okuyup öğrenecektir
  10. öncelikle sözlük farklı fakat güzel olmuş ikincil olarak ortam kala kala kalfa yarrana kaldı ya la