-
yalnız olmayı özümsemek gerekir demişti zamanında tcma...
belki de tüm ilacın budur, ha?
-
Kendi yalnızlığıyla mutlu olabilen biri umursamazlığın bir kısmını elde eder.
Ancak yalnızlıktan vazgeçip hayatın içine akmaya başladığında yalnız olduğu hallerin aksine umursamaması gereken tonla değişken olacaktır.
Yani ölü adam olarak yalnız ve umursamaz olabilir bu zor değil.
Hayatı gerçekten yaşayan biri için kendini yalnız bırakmakla gelen değişim bir sikime yaramaz.
Yani alfa yolunda ilerleyenler yaşadığı olayların onları değiştirmesini bekliyor.
Daha da kötüsü dışarıdan gelecek etkilerin onları tamamlayacağına inanan da vardır.
Mevzu aslında tamamen alfa kişiliğiyle hayatı yaşamaya karar vermek.
Liseli my7’ın kendine altın vuruş yaparkenki ‘ya hep ya hiç’ mantalitesi…
-
Sizleri en çok umursamadığım an; en çok umursadığımı düşündüğünüz andı... xde
-
Umursamamazlığı öğrenebilmenin en easy yolu kendini büyünüyle açığa vurmak sikile sikile sikile sonradan kimseyi siklemeden ve sikilmeden açığa vurmaktır
-
Siklememek yazarında dediği gibi how cool ım fak yea olmayabilir. Oladabilir.
Yerine göre. Hayatı siz yaşıyonuz antiloblar xde
-
Umursamamazlık bir amaca bağlandığında zaten ortaya çıkan pasif bir etkidir. Sikicidir.
Kasıntı olarak yapmak en büyük umursamayı gösterir. Bazen umursamamak çok olağan davranmaktır
-
Hayat sen varsan güzel emmoğlu, dön sahalara.
-
Sürekli daha iyi olmak için çabalamak dolaylı olarak kendine ben yetersizim mesajı vermek değil midir?
Her şeyi siktir edip toplumun deyimiyle 'basit-sıradan' olmakla yüzleşmek hiçbir beklentinin olmaması seni mutlu edecektir.
Bir hiç olmayı göze almalıyız aksi takdirde ne farkımız var?
-
Sen yetersizsen, kime göre yetersizsin? Neye göre yetersizsin?
Daha iyi olmaya çalışmak değilde bir iki konuya hakim olabilmek için tabi çalışırsın, ve bu sana sen yetersizsin mesajı felan vermez. Hakim olmadığını düşünüyosan daha çok hakim ol reisim. Şurada kullanılan basitlik ve sıradanlık toplum tabiridir. Ama basit ve sıradan insanlar olduğumuzu düşünmüyorum amk. Mutluluk çare değildir xde. Bak işte toplumun o kesimi diye adlandırdığın kısımla benzerliğin burda başlar " ne farkımız var?"
Ulan ötekileştirme kendini, yaptıkların seni öteki göstersin, kel yağlı göbekli göstersin. Toplum tabirlerini siktir et der başlık. Onlardan birisi ol veya onları yargıla demez ama
-
Belkide yeterlisindir, üstüne koymaya devam etmelisindir.