-
Sürekli daha iyi olmak için çabalamak dolaylı olarak kendine ben yetersizim mesajı vermek değil midir?
Her şeyi siktir edip toplumun deyimiyle 'basit-sıradan' olmakla yüzleşmek hiçbir beklentinin olmaması seni mutlu edecektir.
Bir hiç olmayı göze almalıyız aksi takdirde ne farkımız var?
- bugün (2)