Sen yetersizsen, kime göre yetersizsin? Neye göre yetersizsin?
Daha iyi olmaya çalışmak değilde bir iki konuya hakim olabilmek için tabi çalışırsın, ve bu sana sen yetersizsin mesajı felan vermez. Hakim olmadığını düşünüyosan daha çok hakim ol reisim. Şurada kullanılan basitlik ve sıradanlık toplum tabiridir. Ama basit ve sıradan insanlar olduğumuzu düşünmüyorum amk. Mutluluk çare değildir xde. Bak işte toplumun o kesimi diye adlandırdığın kısımla benzerliğin burda başlar " ne farkımız var?"
Ulan ötekileştirme kendini, yaptıkların seni öteki göstersin, kel yağlı göbekli göstersin. Toplum tabirlerini siktir et der başlık. Onlardan birisi ol veya onları yargıla demez ama