• bugün (2)
  1. umursamazlık konusunda şunu itiraf edeyim eğer söz konusu olay mesela herhangi birşey başka birinin üzerindeyse o meseleyi gerçekten o kişiden dinleyip veya duyup umursadığına hayret bile edebiliyorum ama olaydaki kişi sensen cidden enerjini sömürecek kadar umursayabiliyorsun sonrasında tabi zaman denen şey bazen sana farkettiyor hele uzun bir zaman geçmişse niye bunu bu kadar umursadım ki deyip bu sefer yine kendine güler geçersin, birde şunu birinden okumuştum ekleyeyim insan umursamaz olmaz umursayacağı şeyi iyi seç faydası olsun gibi birşeydi öğretiyle uyuşuyor çünkü önemli bir amacın varsa travmaları da altına alırsın ve amacına ilerlersin yazarken kolay sandalye değil travmalar büyük bir iş aslında serpilmenin tek yolu bu olduğu için tek yol bu
   tümünü göster