@38 rise bende yapamadım lan saha görevlerini yapmaya çalıştığımda aynen bir iki diyalog var sadece ve en son kezbanın teki tarafından reddedildiğimde bunu ne kadar umursadığımı ve sağ beyne olayı aktaramamakla egoyu ekarte edemediğimi gördüm yani amaç tavlamak veya reddedilmemek değil red kezbanca da olsa. seninle sırt sırta verelim aşalım kendimizi amk birde ilk okuduğumda mesela saha görevine çıkmayı hayal bile edememiştim çocuk olduğumdan mıdır nedir bilmem. şimdi evde tıkılı durumdayım instada yabancıların pua videolarıyla şimdilik zihnimi hazırlıyorum tr ile kıyas değil elbette fakat kendime baktığımda diyorum bunların hepsi onay arıyor veya mal bir tanesi kendisini alfa zannediyor sesini tok çıkarmak için desibelden kısıyo mıymıy konuşuyo felan kodumun sinir oldum. şimdi belli olmaz tekrar abanmayı düşünüyorum yazılara ve sahaya ama kariyerde sike oturmak üzereyim işsizim önceliğimi kariyer yapmak zorundayım.