-
“sana özel ödev...
o dişilerin ikisini de düşür ; kendine bağla.
olm alfa olmak demek, ılık olmak demek değildir...
alfanı, cinsellik besler ; bunu aklından çıkarma.
dişiler sadece 100 gram etin koruyucusudur ; surlarını yıktıktan sonra ete ulaşmalısın.
sen boş kaleye kaçırırsan, yeri geldiğinde dolu kaleye atamayacağını bilmek için kahin olmaya qerek yoq.
bu arada zamqiler bi bhen qız qaldıramırom amq nie ki .s.s xd xd ;);) ayıqqs
vayy qardasım qız qaldırı10 hanny ;);)“
sonra cıvıttığı satırların ustayı geçmesi için gazlamanın eseri olduğu çok açık.
bunu yanlış alıp sözlükte yahut hayatın içinde kullanmak isteyen akılsız ibineler vardır illa;alfa çekiminden etkilenip sapla samanı ayıramayan mallardan bahsediyorum…
-
“ bunu yanlış alıp sözlükte yahut hayatın içinde kullanmak isteyen akılsız ibineler vardır illa;alfa çekiminden etkilenip sapla samanı ayıramayan mallardan bahsediyorum…”
normalde virgül kullanırdım noktalı virgül anlatılanı daha iyi aktarıyor.
bir de
blacktyler böyle
boşluk bırakarak yazıyor şişir amk ayıqsss ;););)
-
tcmanın anakondalı mancınıklı hikayesini okuyun amk dkkdmdkvlsösö
ben okudum siz de okuyun sikimde mi?
-
Sürekli dişilerin ve betaların oyunlarına kafa yordum.
Beni hastalandırdı.
Kafayı yorduğun şeylere ve çevrene dönüşüyorsun.
-
Her kendi benliğini arayış macerası kim olduğuna karar verememekle kişilik olarak çok parçaya bölünmekle sonuçlanır.
Bazen bu parçalar birbirine çok zıt da görünebilir.
Soruyu sorarken silip cevabı yazdım amk…
Artık kalıbının dışındasındır çünkü.
Kendine bir imaj takınıp istemesen dahi bunu sürdürmeye çalışmak zorunda değilsindir çünkü bu tabular ‘alfa çekimi’ gibi telkinlerle aşılmıştır.
Aslında benliğin paramparça olmadı fire;sadece görüyorsun…
-
Kimseye sosyal olarak bağlılık geliştirmiyorum.
Topluluklarla bağım yok.
Zorunlu çevre dediğim kitleye tcma’nın kendine yavşayan kızı iyi çocuk rolüyle uzaklaştırmaya çalışması kadar götümü çıkaran bir uğraşla bu kitleyle zorunlu birliktelik yaşıyorum.
Ben basit isyankarlar gibi bundan tecavüze uğramış edebiyatı çıkarmıyorum.
Yapmam gerekeni neredeyse görev bilinciyle yapıyorum.
Bu imtihanda belirlenen yükümlülüğümü yerine getiriyorum.
Altın vuruşun zamanla gerçekleşmesi ve hacının bahsettiği ‘altın vuruş bir anda gerçekleşse çevrendekiler delirir’ mevzusundan çıkarılacak derslerden biri bu.
Üzerime yüklenen sıfatlarla onların beklentileri benim için hiç önemli değil.
Ben taşıdığım hiçbir rahatsızlığı da kabul etmiyorum.
Bu programlamayı başından sonuna kadar reddediyorum.
Benim dışarıdan müdahaleyle hiçbir ekleme çıkarmaya ihtiyacım yok.
Sadelik istiyorum.
-
Egodan sıyrılarak konuşmana kitlenirler.
Gözleri öylesine büyür ki sırf bilinçaltları bu saf güçten etkilensin istedikleri için!
Onlar zaten etkilenmek istiyor kendine ortak bulma umuduyla.
Ve analize en çok kastıkları an budur bilinçsizce.
-
parçadan bütüne yolumu bulamayacağım.
Bana hepsini kapsayan bir gerçek gerek…
-
Kimin hakikatini istiyorum üstelik ben yaratmamışken?
-
Doğa ananın dıbına koydurtma sefil huur çocuğu!
Senin sikilmiş ünvanlarınla hiyerarşinin bir gerçekliği yok.
Edit:fakeler basar şimdi amk