• bugün (2)
  1. dünyayı kıyametten kurtaracak akla sahibim akıl zenginiyim xddd

    yazarken korktum da ibine evladı smaylı ekledim yav allah korkusu farklı bir şey…
  2. @38 rise bende yapamadım lan saha görevlerini yapmaya çalıştığımda aynen bir iki diyalog var sadece ve en son kezbanın teki tarafından reddedildiğimde bunu ne kadar umursadığımı ve sağ beyne olayı aktaramamakla egoyu ekarte edemediğimi gördüm yani amaç tavlamak veya reddedilmemek değil red kezbanca da olsa. seninle sırt sırta verelim aşalım kendimizi amk birde ilk okuduğumda mesela saha görevine çıkmayı hayal bile edememiştim çocuk olduğumdan mıdır nedir bilmem. şimdi evde tıkılı durumdayım instada yabancıların pua videolarıyla şimdilik zihnimi hazırlıyorum tr ile kıyas değil elbette fakat kendime baktığımda diyorum bunların hepsi onay arıyor veya mal bir tanesi kendisini alfa zannediyor sesini tok çıkarmak için desibelden kısıyo mıymıy konuşuyo felan kodumun sinir oldum. şimdi belli olmaz tekrar abanmayı düşünüyorum yazılara ve sahaya ama kariyerde sike oturmak üzereyim işsizim önceliğimi kariyer yapmak zorundayım.
  3. @44 reddedilmek farklı, "teklif" edince reddedilmek farklı.
    gidip sokakta, caddede, hastahanede, kafede olsun farketmez, sohbet-muhabbet edersin ve eğlenceli-keyifli vakit geçirirsin; eğer aksi durum yaşanırsa kız sıkılır ve çeşitli bahanelerle yanından uzaklaşmak ister. bu, ilkte söylediğim reddedilmektir.
    tcma'nın "eğer etkilendiğini düşündüysen numarasını al" demesi ile "etkilediysen numarasını al" demek farklı şeylerdir.
    birisi dolaylıdır ve kendiliğinden gelişir, diğerinde ise kız zaten senin amacını biliyordur ve seni de diğer erkeklerle aynı kategoriye koyup vermek istemez.

    son cümlelerine dikkat ettim de ben, kendini geliştirme amaçlı değil de daha çok gibiş üzerine yapma isteği olarak düşünüyorum ki bu bence doğru bir yol değil.
  4. @44 e cevap veriyosun ama senin entry numaran 43 çaylak varsa açıver buradan yazsın yoksa birileri entrysini mi siliyor
  5. yok kimse çaylak değil, kimsenin mesajı da yok.
    sadece senin @38 ile başlayan entryine cevap verdim.