blacktyler7
birinci nesil silik27entry
30başlık
-
irina shayk
yavaşsın, zihnin ölü... zayıfsın.
elindeki silahların aslında su tabancası olduğunu anlaman için daha tehlikeli birini görmen gerekiyormuş, yine zayıfsın.
umudun ve sen gollum tiplilerin, bu hesabın sahibi bt7 betasıyla aynı yolu taşımak mı istiyor? soru değil.
senin biteremediğin, hiç başlatamayacağın bu sohbet bitmiştir. bitirme şansın da yok zaten...
zekan, ancak toplumda ki sığırlar için bir nimet...
bu hesabı seçmemin nedeni, kardeşlikle hiç bir alakası olmayan birinin kardeşlikte varmışçasına konuşmasıdır.
olmadığı bir yere "kardeşliğim" diyen birinden emir alıp onu uygulayan zihninde zayıf...
kardeşlikte değilim, ihtimallere girmene gerek yok yarram.
ben kuralları değiştiren ve onları yeniden yaratanım, hiç kimse 15 yıldır burada kardeşlik lideri gibi konuşup barınamadı...
artık gereksiz.
böyle sığırlarla denk gelmediği için şanslı olanlar, bir başka hakikatin altında çaresiz kalmalarına şaşırmaz.
siritmuşam mı diyordu? güldüm. -
irina shayk
kardeşlik böyle şeyleri dert etmez yarram.
gece uykusunu böyle şeylerle bozan bir yapı, sana kardeşlik olarak görünebilir. aciz ve zayıf olduğun gerçeğini şimdi de, önceden de yazdım.
kardeşlik mahkemeleri, ancak ona ihtiyaç duymayanlar için kurulur.
zayıflar için ne rahat uyku ne de mahkeme olur yarram.
içinde olmadığımız kardeşlik, alfa öğretisi hakkında ki fikirlerin yeterli, zayıfsın.
azio seni bekler, eğitmencilik oynayabilirsin.
siritmuşam -
irina shayk
bir insanın yaşadığı süre boyunca nefes alacağını tahmin edip, 3 ay sonra da saçlarının kesilmediği taktirde uzayacağı öngörüsünü başarı olarak sayan zihniyetin ve bunu dillendirmekte ancak siqilmis bir ruhla yapılabilecek bir olaydı...
kardeşlikteysen şöyle yapayım, siritmuşam.
sen ben nerede olursam olayım, hiç bir zaman hiç bir şey yapamamakla mahkum kalmış bir atıksın.
bunu da tahmin et, özel mesajlarından çok sevdiğin siqilmis arkadaşına... "mesajı sil yarram" yazdığında anında sildiren arkadaşına liste gönder de ben onları söylerim.
en güzel şey qahpe evlatlarının hayatta iyi insan olduğuna, doğru yolda kaldığına ikna olması için böyle küçük olaylarla kandırılmasıdır.
kibir, iyi yaz kibir hakkında... xde -
irina shayk
siqilmis arkadaşların mı sandın beni yarram?
bu başlık bize her frekansa girip onu siqip atmayı öğretmiş olabilir.
biz hesap sahibi gibi takılmayız huur evladı, hepimizin iyi bir işi gücü çevresi var. bazılarımız özel hayatında aileleriyle ilgilenir.
senin o qahpe evladı mesainle gelip beta gördüğün bt7'nin frekansıyla hem seni hemde buradan korkup kaçan gollum tipli bt7'yi siqer atarız.
amacımız kardeşlikse, ona göre yaşa, o ağzına aldığın ağır ifadelerin içleri boşken oturup senin gibi bir qahpe evladına suistimal bizzat hakikate küfürdür.
laflar, kelimeler önemsizdir.
hüküm, hüküm ve yüsük anana kalsın lazım olunca kullanırsın.
gereksiz.
mesajlarını silmeni emreden bt7'ye itaat ederken fazla umutluydun, şimdi de fazlasın.
alışkanlığı fazlalık olmak olan birileri için yapacağın tek iyi şey: gölgelerde hakikati bekleyip ışığın vurduğu aynalar aramaktır.
gözlerine dikkat et yarram, o bilinçaltı kirlenmesi gibi siqilmis olaylarla irina başlığı açıp canlılık seviyesini artırmak isteyen bir huur evladından farksızsın. -
irina shayk
gardaş ne korkması lan, senin o aklının amunaçakim.
senin o siqilmis zihninle iki ucu farklı olan cevabın ancak bt7 denilen bir qahpe evladını analiz edebilirsin.
şu yazdıklarınla (bt7yi kardeşlik siklemiyor bıraktı yazın hariç) alfa mısın yarram sen? o zekan, soruların, laf çevirme çabaların, enerji sandığın varlığın karantinada kalmış...
sonra "mesaj sil" deyince siliyorsun hemen ateşi yin'den oluşan karşim benim.
takıl sen... hüküm yauw, anayun amuna hüküm yüsüğü fırlatayım.
siritmuşam. -
irina shayk
gardaş haklısın, bt7 denilen qahpe evladı tam olarak bu işte...
jackreacher ben, hesabı bana verdi huur evladı nasıl umursamayıp gidiyorsa burayı, öbür hesabın şifresini unuttum amk sjsjsjsj. -
irina shayk
ölmüşlerimin mezarına sallamaktan başka çaren mi var yarram?
melamet hırkasını boşuna mı giydin huur evladı...
bu siqilmis hesabın sende uyandırdıklarını inkar etmekten başka şansın yok, üsteleme xde
değersiz. -
irina shayk
gardaş hadi la, ben senin yazmaya cesaret edemediğin ihtimallere cevap yazıyorum. sende bt7 niye gelmiyor diyorsun, sana mı gelecek huur evladı?
adamun qemençesinun teli kopthi xde
emsallerinde bu problemi çözmek için gollum diyordu, onlar haklıydı... senin bir boktan haberin yok amunaçakim.
siritmuşam. -
irina shayk
seni buraya herhangi bir kardeşlik üyesi koyduysa, onun amuna buldozer fırlatıp inşaat ekibi göndereyim sarı qulasız... güldüm.
bir betaya duyduğun sevgi ve saygı yeterince yanlıştı ama sen laf ebeliği yapmayı, tedavi gören birinin hesabından yazana bile beceremiyorsun amunaçakim.
siritmuşam -
irina shayk
ulan yarram, senin o içinde bana duyduğun saygı ve sevginin amuna buldozerle girsem yine alamam.
huur evladı, doğu meditasyonları bizde şekerleme amunaçakim. güldüm. -
irina shayk
gardaş sen buna siqis mi diyon? senin anayun amuna bt7 fırlatıp kaçayım...
güldüm.
spiritüel alem ne huur evladı, irina da var mı orada?
her insan dilencidir pampa diye başlar alırım haqaatıunu bah...
o geldi sandın değil mi? siritmuşam. -
irina shayk
hızlı yaz, burada vakit seninkinden hızlı akıyor huur evladı, azıcuk hakikat yaz da bakayım.
bt7'ye tedavi sırasında rapor veririm, biraz daha kalır orada
sırıtmuşam yauwxdeeee -
irina shayk
ne toprağı yarram, beden sınırlamalarınla ancak toprakla muhatap olursun.
o bizde olmuyor... siritmuşam
genelde dört duvar birde perdeli cam xde -
irina shayk
gardaş korkma la ben jackreaher amunabasim, bt7 dönmedi xdeee
olum o herif tedavi oluyor şuan, korkma toprahum yaz.
güldüm -
irina shayk
ne şirki ne dini huur evladı
senin o siqilmis zihninden yansıtamadığın hakikat ile zayıf parmaklarından çıkan şeye rol diyorlar. güldüm. -
irina shayk
jackreaxher ben adamın amunagorum gardaş...
irina şiirkekshs altın dişi mi gardaş senin anayun amunda bina patlatim 3
sirittum -
blacktyler ifşa
ula baştan yazaydın da söyleseydim yarram, israf zihniyetin fazla yavaş...
-
siqilmişlikten bi türlü kurtulamadım
Güldüm.
yeşilcam kırması qahpe eniği ya, eyvallah yarram uzatma xdee -
1984
yauw siktir git, kitap okuma kulübü mu burası amuna kütüphane kurup ateşe verdiğimin evladı
-
ben demiştim
algolpersia ne komik adamsun la amunaçakim senin güldüm.
qahpe eniği ya, sesli sirittum. -
ben demiştim
"başlık mast" yazsaydın ya güzel karşim...
bayma yarram -
ben demiştim
qahpe evlatları kendi siqilmisliklerine tarihten çaldığını sandığı enerjiyle günlerini bırak, saatini kurtaramaz.
dinamik döşeyip patlattığumun evladı yaz, güldüm. -
ben demiştim
yauw yarram, kaybol...
elastik geçişlerinde östrojen tasarımından öte değil. -
ben demiştim
seninle bırak konuşmaya gelmeyi kokulu enerjin için bizzat siteyi yok ederim yarram.
-
ben demiştim
senin anladığın haqqat benim fırlatıp attığımdan ibaret yarram, beni mi anladın? güldüm.
senin bu zihinle masaya yatırdığında ancak zihnin gibi geri kalmıştır.
köhne evladı kaybol - daha çok