• bugün (2)
blacktyler7

blacktyler7

birinci nesil silik
8 aralık 2025 tarihinde katıldı
27entry
30başlık
  • irina shayk
    yavaşsın, zihnin ölü... zayıfsın.

    elindeki silahların aslında su tabancası olduğunu anlaman için daha tehlikeli birini görmen gerekiyormuş, yine zayıfsın.

    umudun ve sen gollum tiplilerin, bu hesabın sahibi bt7 betasıyla aynı yolu taşımak mı istiyor? soru değil.

    senin biteremediğin, hiç başlatamayacağın bu sohbet bitmiştir. bitirme şansın da yok zaten...

    zekan, ancak toplumda ki sığırlar için bir nimet...

    bu hesabı seçmemin nedeni, kardeşlikle hiç bir alakası olmayan birinin kardeşlikte varmışçasına konuşmasıdır.

    olmadığı bir yere "kardeşliğim" diyen birinden emir alıp onu uygulayan zihninde zayıf...

    kardeşlikte değilim, ihtimallere girmene gerek yok yarram.

    ben kuralları değiştiren ve onları yeniden yaratanım, hiç kimse 15 yıldır burada kardeşlik lideri gibi konuşup barınamadı...

    artık gereksiz.

    böyle sığırlarla denk gelmediği için şanslı olanlar, bir başka hakikatin altında çaresiz kalmalarına şaşırmaz.

    siritmuşam mı diyordu? güldüm.
    blacktyler7 02.06.2026 22:42
  • irina shayk
    kardeşlik böyle şeyleri dert etmez yarram.

    gece uykusunu böyle şeylerle bozan bir yapı, sana kardeşlik olarak görünebilir. aciz ve zayıf olduğun gerçeğini şimdi de, önceden de yazdım.

    kardeşlik mahkemeleri, ancak ona ihtiyaç duymayanlar için kurulur.

    zayıflar için ne rahat uyku ne de mahkeme olur yarram.

    içinde olmadığımız kardeşlik, alfa öğretisi hakkında ki fikirlerin yeterli, zayıfsın.

    azio seni bekler, eğitmencilik oynayabilirsin.

    siritmuşam
    blacktyler7 02.06.2026 22:18
  • irina shayk
    bir insanın yaşadığı süre boyunca nefes alacağını tahmin edip, 3 ay sonra da saçlarının kesilmediği taktirde uzayacağı öngörüsünü başarı olarak sayan zihniyetin ve bunu dillendirmekte ancak siqilmis bir ruhla yapılabilecek bir olaydı...

    kardeşlikteysen şöyle yapayım, siritmuşam.

    sen ben nerede olursam olayım, hiç bir zaman hiç bir şey yapamamakla mahkum kalmış bir atıksın.

    bunu da tahmin et, özel mesajlarından çok sevdiğin siqilmis arkadaşına... "mesajı sil yarram" yazdığında anında sildiren arkadaşına liste gönder de ben onları söylerim.

    en güzel şey qahpe evlatlarının hayatta iyi insan olduğuna, doğru yolda kaldığına ikna olması için böyle küçük olaylarla kandırılmasıdır.

    kibir, iyi yaz kibir hakkında... xde
    blacktyler7 02.06.2026 22:15
  • irina shayk
    siqilmis arkadaşların mı sandın beni yarram?

    bu başlık bize her frekansa girip onu siqip atmayı öğretmiş olabilir.

    biz hesap sahibi gibi takılmayız huur evladı, hepimizin iyi bir işi gücü çevresi var. bazılarımız özel hayatında aileleriyle ilgilenir.

    senin o qahpe evladı mesainle gelip beta gördüğün bt7'nin frekansıyla hem seni hemde buradan korkup kaçan gollum tipli bt7'yi siqer atarız.

    amacımız kardeşlikse, ona göre yaşa, o ağzına aldığın ağır ifadelerin içleri boşken oturup senin gibi bir qahpe evladına suistimal bizzat hakikate küfürdür.

    laflar, kelimeler önemsizdir.

    hüküm, hüküm ve yüsük anana kalsın lazım olunca kullanırsın.

    gereksiz.

    mesajlarını silmeni emreden bt7'ye itaat ederken fazla umutluydun, şimdi de fazlasın.

    alışkanlığı fazlalık olmak olan birileri için yapacağın tek iyi şey: gölgelerde hakikati bekleyip ışığın vurduğu aynalar aramaktır.

    gözlerine dikkat et yarram, o bilinçaltı kirlenmesi gibi siqilmis olaylarla irina başlığı açıp canlılık seviyesini artırmak isteyen bir huur evladından farksızsın.
    blacktyler7 02.06.2026 22:03
  • irina shayk
    gardaş ne korkması lan, senin o aklının amunaçakim.

    senin o siqilmis zihninle iki ucu farklı olan cevabın ancak bt7 denilen bir qahpe evladını analiz edebilirsin.

    şu yazdıklarınla (bt7yi kardeşlik siklemiyor bıraktı yazın hariç) alfa mısın yarram sen? o zekan, soruların, laf çevirme çabaların, enerji sandığın varlığın karantinada kalmış...

    sonra "mesaj sil" deyince siliyorsun hemen ateşi yin'den oluşan karşim benim.

    takıl sen... hüküm yauw, anayun amuna hüküm yüsüğü fırlatayım.

    siritmuşam.
    blacktyler7 02.06.2026 21:53
  • irina shayk
    gardaş haklısın, bt7 denilen qahpe evladı tam olarak bu işte...

    jackreacher ben, hesabı bana verdi huur evladı nasıl umursamayıp gidiyorsa burayı, öbür hesabın şifresini unuttum amk sjsjsjsj.
    blacktyler7 02.06.2026 21:46
  • irina shayk
    ölmüşlerimin mezarına sallamaktan başka çaren mi var yarram?

    melamet hırkasını boşuna mı giydin huur evladı...

    bu siqilmis hesabın sende uyandırdıklarını inkar etmekten başka şansın yok, üsteleme xde

    değersiz.
    blacktyler7 02.06.2026 21:32
  • irina shayk
    gardaş hadi la, ben senin yazmaya cesaret edemediğin ihtimallere cevap yazıyorum. sende bt7 niye gelmiyor diyorsun, sana mı gelecek huur evladı?

    adamun qemençesinun teli kopthi xde

    emsallerinde bu problemi çözmek için gollum diyordu, onlar haklıydı... senin bir boktan haberin yok amunaçakim.

    siritmuşam.
    blacktyler7 02.06.2026 21:31
  • irina shayk
    seni buraya herhangi bir kardeşlik üyesi koyduysa, onun amuna buldozer fırlatıp inşaat ekibi göndereyim sarı qulasız... güldüm.

    bir betaya duyduğun sevgi ve saygı yeterince yanlıştı ama sen laf ebeliği yapmayı, tedavi gören birinin hesabından yazana bile beceremiyorsun amunaçakim.

    siritmuşam
    blacktyler7 02.06.2026 21:22
  • irina shayk
    ulan yarram, senin o içinde bana duyduğun saygı ve sevginin amuna buldozerle girsem yine alamam.

    huur evladı, doğu meditasyonları bizde şekerleme amunaçakim. güldüm.
    blacktyler7 02.06.2026 21:19
  • irina shayk
    gardaş sen buna siqis mi diyon? senin anayun amuna bt7 fırlatıp kaçayım...

    güldüm.

    spiritüel alem ne huur evladı, irina da var mı orada?

    her insan dilencidir pampa diye başlar alırım haqaatıunu bah...

    o geldi sandın değil mi? siritmuşam.
    blacktyler7 02.06.2026 21:01
  • irina shayk
    hızlı yaz, burada vakit seninkinden hızlı akıyor huur evladı, azıcuk hakikat yaz da bakayım.

    bt7'ye tedavi sırasında rapor veririm, biraz daha kalır orada

    sırıtmuşam yauwxdeeee
    blacktyler7 02.06.2026 20:43
  • irina shayk
    ne toprağı yarram, beden sınırlamalarınla ancak toprakla muhatap olursun.

    o bizde olmuyor... siritmuşam

    genelde dört duvar birde perdeli cam xde
    blacktyler7 02.06.2026 20:38
  • irina shayk
    gardaş korkma la ben jackreaher amunabasim, bt7 dönmedi xdeee

    olum o herif tedavi oluyor şuan, korkma toprahum yaz.

    güldüm
    blacktyler7 02.06.2026 15:57
  • irina shayk
    ne şirki ne dini huur evladı

    senin o siqilmis zihninden yansıtamadığın hakikat ile zayıf parmaklarından çıkan şeye rol diyorlar. güldüm.
    blacktyler7 02.06.2026 15:46
  • irina shayk
    jackreaxher ben adamın amunagorum gardaş...

    irina şiirkekshs altın dişi mi gardaş senin anayun amunda bina patlatim 3

    sirittum
    blacktyler7 01.06.2026 09:42
  • blacktyler ifşa
    ula baştan yazaydın da söyleseydim yarram, israf zihniyetin fazla yavaş...
    blacktyler7 30.03.2026 14:34
  • siqilmişlikten bi türlü kurtulamadım
    Güldüm.

    yeşilcam kırması qahpe eniği ya, eyvallah yarram uzatma xdee
    blacktyler7 29.03.2026 14:28
  • 1984
    yauw siktir git, kitap okuma kulübü mu burası amuna kütüphane kurup ateşe verdiğimin evladı
    blacktyler7 29.03.2026 01:14
  • ben demiştim
    algolpersia ne komik adamsun la amunaçakim senin güldüm.

    qahpe eniği ya, sesli sirittum.
    blacktyler7 27.03.2026 14:10
  • ben demiştim
    "başlık mast" yazsaydın ya güzel karşim...

    bayma yarram
    blacktyler7 27.03.2026 08:09
  • ben demiştim
    qahpe evlatları kendi siqilmisliklerine tarihten çaldığını sandığı enerjiyle günlerini bırak, saatini kurtaramaz.

    dinamik döşeyip patlattığumun evladı yaz, güldüm.
    blacktyler7 27.03.2026 01:43
  • ben demiştim
    yauw yarram, kaybol...

    elastik geçişlerinde östrojen tasarımından öte değil.
    blacktyler7 27.03.2026 01:41
  • ben demiştim
    seninle bırak konuşmaya gelmeyi kokulu enerjin için bizzat siteyi yok ederim yarram.
    blacktyler7 27.03.2026 01:40
  • ben demiştim
    senin anladığın haqqat benim fırlatıp attığımdan ibaret yarram, beni mi anladın? güldüm.

    senin bu zihinle masaya yatırdığında ancak zihnin gibi geri kalmıştır.

    köhne evladı kaybol
    blacktyler7 27.03.2026 01:38
  • daha çok