-
ne yapsam olmuyor aq
-
30 yaşına geldim. Kurtulamadım. Bu ortamı da bırakıyorum.
Mevzu siqilmis olmak değil. Siqilmislikle yasayabilmek eheheh.
Yeter dostlar sizleri tanıdıgım için hepinizin amk.
-
Bunun ilacı yok, tavsiyesi yok.
Bu hayatta bazen sikersin bazen sikilirsin.
Eğer sikmek varsa sikilmekte vardır.
Sikmek sana zevk veriyorsa, sikilmenin acısına da katlanacaksın.
Birini hayatında sürekli hale getirmek hayatın ve insanın doğasına aykırıdır.
%90 olur, %80 olur ama asla %'de 100 olmaz.
Sikilmek seni artık etkilemediğinde
Sikilmemek için ıkınmadığında
Basit, sıradan, güçsüz herhangi birisi olmak sana acı vermediğinde-koymadığında bir şeyler değişmeye başlayacak.
Bu çabasızlık, umursamazlık hali sende tam anlamıyla otruduğunda gerçek karakterin o an serbest kalacak.
Sen sikmeye çalıştığın için her sikilen gibi işin ironisi budur her sikmek isteyen bunun için yanıp tutuşan bir sikilendir.
Bu çarkın parçası haline gelmeye devam edeceksin.
Her şeyi siktir et bu saatten sonra ne sikmek ne sikilmek umrunda olsun.
Her şeyi siktir et.
Toplumda kabul gören birisi olmayı siktir et.
Kadınların yanıp tutuştuğu arzuladığı bir adam olmayı siktir et.
Zengin olup en tepeye çıkmayı siktir et.
Güzel görünmeyi, güzel bulunmayı siktir et.
ilgi görmeyi, dikkat çekmeyi bütün bunlara ıkınmayı siktir et.
Başarılı olmayı siktir et.
tek derdin eğlencen ve akıp giden hayatın, mucizevi varlığın olsun.
işin ironisi budur her şeyi siktir ettiğinde özgüvenle dolup taştığında kaybedecek hiçbir şeyin olmadığında siken olacaksın ama artık umrunda olmayacak, siktir edeceksin.
Ben mükemmelim, hiçbir şey sikimde değil.
Ne başarılı olmak ne ünlü olmak ne de beni beğenmeniz ben kendi kendime mükemmelim.
Ve hiçbir şeye ihtiyacım yok.
Yalnız kalabilirim, dışlanabilirim hiçbir kadın benimle olmayabilir, fakirlikten kırılabilirim.
Fakat ben mükemmellim benim değerim hiçbiriyle ölçülmez.
Hepinizi sikerim benim sikimde bile olmaz.
-
@3 vay deli vay
vay ruh hastası şizofren vay
senin hakkında emin olamadığım düşüncelerimden ötürü susuyordum,
yanlış yargıyla konuşmamak için...
ama girdiğin şu son entryle düşüncelerimin doğruladın,
teşekkürler, şukran.
dişilliğimden bir tavsiye vereyim sana kanksss xd
ilk ve son kez.
kardeşliği bir kıstas olarak alıp konuşacak olursam,
bu kadar insan içinde kardeşliğe en yakın olan da sensin,
en uzak olan da sensin.
kimsenin sana saldırdığı falan yok,
saldıranlar varsa da buna sebep olan sensin.
yani öncelile "herkes beni sikmek istiyorr .s.s" kezban mentaliteni bir kenara bırak.
seni içten pazarlıklı kevaşe bir sırtlan yapan tarafların var,
bu durum, yaptıklarına da açıklama getiriyor.
sana kendini açan insanları sohbetlerine kendince meze yapman,
burada herhangi bir şey yazan insanlara direkt nefret kusman vs
bunlar, sana kendini özel ve iyi hissettiriyor olabilir
ve kendini iyi hissettiğin için bunların içten pazarlıklı bir betanın yapacağı hareketler olduğunu görmeyeblirsin.
ancak bu durumdan çıkıp bir şeyleri değiştirmek de senin elinde.
özel bir kar tanesi değilsin karşim, bunu duymak ruhuna acı verse de durum bu.
ruhunun derinliklerinde tüm hücrelerinle özel biri olmak istediğini biliyorum.
seni özel kılacak şey yapacaklarındır ve şu anda yaptığın tek şey ego mastürbasyonu aminaçakim.
yani yarram uzatacak olsak hakkında yazabileceğim daha tonlarca şey var da
sırtlanlık yapmanın lüzumu yok, mesaj net ve yeterli.
yani biladerim şapkayı önüne alıp bunlar üzerine düşünmek de sana kalmış,
yannanı götüne alıp ılık tavırlarınla bu satırların sana saldırı niteliği taşıdığını düşünmek de sana kalmış.
sen büyük ihtimalle yine 2. seçeneği seçeceksin,
o yüzden farzet ki yannanı kaldırdım üstüne doğru koşuyorum zaaaxdxd
-
götüne tüy takmak seni tavuk yapmaz karşim,
tüylerden fazlasına ihtiyacın var zamqi xd
-
ha sen kaş arası tüyleri bırakıp burada da beenim kardeşliğim falan diyerek kendini my7 sanacaksan
sanmaya devam et yarraam
-
arkadaşlar susun deli konuşuyor.
delii konuş deli
-
Güldüm.
yeşilcam kırması qahpe eniği ya, eyvallah yarram uzatma xdee