• bugün (2)
  1. @3 vay deli vay
    vay ruh hastası şizofren vay

    senin hakkında emin olamadığım düşüncelerimden ötürü susuyordum,
    yanlış yargıyla konuşmamak için...
    ama girdiğin şu son entryle düşüncelerimin doğruladın,
    teşekkürler, şukran.

    dişilliğimden bir tavsiye vereyim sana kanksss xd
    ilk ve son kez.

    kardeşliği bir kıstas olarak alıp konuşacak olursam,
    bu kadar insan içinde kardeşliğe en yakın olan da sensin,
    en uzak olan da sensin.
    kimsenin sana saldırdığı falan yok,
    saldıranlar varsa da buna sebep olan sensin.
    yani öncelile "herkes beni sikmek istiyorr .s.s" kezban mentaliteni bir kenara bırak.
    seni içten pazarlıklı kevaşe bir sırtlan yapan tarafların var,
    bu durum, yaptıklarına da açıklama getiriyor.
    sana kendini açan insanları sohbetlerine kendince meze yapman,
    burada herhangi bir şey yazan insanlara direkt nefret kusman vs
    bunlar, sana kendini özel ve iyi hissettiriyor olabilir
    ve kendini iyi hissettiğin için bunların içten pazarlıklı bir betanın yapacağı hareketler olduğunu görmeyeblirsin.
    ancak bu durumdan çıkıp bir şeyleri değiştirmek de senin elinde.
    özel bir kar tanesi değilsin karşim, bunu duymak ruhuna acı verse de durum bu.
    ruhunun derinliklerinde tüm hücrelerinle özel biri olmak istediğini biliyorum.
    seni özel kılacak şey yapacaklarındır ve şu anda yaptığın tek şey ego mastürbasyonu aminaçakim.

    yani yarram uzatacak olsak hakkında yazabileceğim daha tonlarca şey var da
    sırtlanlık yapmanın lüzumu yok, mesaj net ve yeterli.

    yani biladerim şapkayı önüne alıp bunlar üzerine düşünmek de sana kalmış,
    yannanı götüne alıp ılık tavırlarınla bu satırların sana saldırı niteliği taşıdığını düşünmek de sana kalmış.

    sen büyük ihtimalle yine 2. seçeneği seçeceksin,
    o yüzden farzet ki yannanı kaldırdım üstüne doğru koşuyorum zaaaxdxd
   tümünü göster