• bugün (2)
  1. siqilmis arkadaşların mı sandın beni yarram?

    bu başlık bize her frekansa girip onu siqip atmayı öğretmiş olabilir.

    biz hesap sahibi gibi takılmayız huur evladı, hepimizin iyi bir işi gücü çevresi var. bazılarımız özel hayatında aileleriyle ilgilenir.

    senin o qahpe evladı mesainle gelip beta gördüğün bt7'nin frekansıyla hem seni hemde buradan korkup kaçan gollum tipli bt7'yi siqer atarız.

    amacımız kardeşlikse, ona göre yaşa, o ağzına aldığın ağır ifadelerin içleri boşken oturup senin gibi bir qahpe evladına suistimal bizzat hakikate küfürdür.

    laflar, kelimeler önemsizdir.

    hüküm, hüküm ve yüsük anana kalsın lazım olunca kullanırsın.

    gereksiz.

    mesajlarını silmeni emreden bt7'ye itaat ederken fazla umutluydun, şimdi de fazlasın.

    alışkanlığı fazlalık olmak olan birileri için yapacağın tek iyi şey: gölgelerde hakikati bekleyip ışığın vurduğu aynalar aramaktır.

    gözlerine dikkat et yarram, o bilinçaltı kirlenmesi gibi siqilmis olaylarla irina başlığı açıp canlılık seviyesini artırmak isteyen bir huur evladından farksızsın.
   tümünü göster