• bugün (2)
  1. Tamam zamqi senin ölmüşlerin huzur içinde uyuyabilir korkma bu kadar amk.
  2. gardaş ne korkması lan, senin o aklının amunaçakim.

    senin o siqilmis zihninle iki ucu farklı olan cevabın ancak bt7 denilen bir qahpe evladını analiz edebilirsin.

    şu yazdıklarınla (bt7yi kardeşlik siklemiyor bıraktı yazın hariç) alfa mısın yarram sen? o zekan, soruların, laf çevirme çabaların, enerji sandığın varlığın karantinada kalmış...

    sonra "mesaj sil" deyince siliyorsun hemen ateşi yin'den oluşan karşim benim.

    takıl sen... hüküm yauw, anayun amuna hüküm yüsüğü fırlatayım.

    siritmuşam.
  3. siqilmis arkadaşların mı sandın beni yarram?

    bu başlık bize her frekansa girip onu siqip atmayı öğretmiş olabilir.

    biz hesap sahibi gibi takılmayız huur evladı, hepimizin iyi bir işi gücü çevresi var. bazılarımız özel hayatında aileleriyle ilgilenir.

    senin o qahpe evladı mesainle gelip beta gördüğün bt7'nin frekansıyla hem seni hemde buradan korkup kaçan gollum tipli bt7'yi siqer atarız.

    amacımız kardeşlikse, ona göre yaşa, o ağzına aldığın ağır ifadelerin içleri boşken oturup senin gibi bir qahpe evladına suistimal bizzat hakikate küfürdür.

    laflar, kelimeler önemsizdir.

    hüküm, hüküm ve yüsük anana kalsın lazım olunca kullanırsın.

    gereksiz.

    mesajlarını silmeni emreden bt7'ye itaat ederken fazla umutluydun, şimdi de fazlasın.

    alışkanlığı fazlalık olmak olan birileri için yapacağın tek iyi şey: gölgelerde hakikati bekleyip ışığın vurduğu aynalar aramaktır.

    gözlerine dikkat et yarram, o bilinçaltı kirlenmesi gibi siqilmis olaylarla irina başlığı açıp canlılık seviyesini artırmak isteyen bir huur evladından farksızsın.
  4. ‘sonra "mesaj sil" deyince siliyorsun’
    Bunu demeni bekliyordum yannan kafası. Dikkatli bakarsan yine siklenmediğini görebilirsin.
    Hatta son kozunu oynadığına göre dümdüz siktir ol git.
    Dahası var zaa kafasıyla saldır yine taşşağa alayım huur çocuğunu, seçim senin.

    Yine o aklınla hüküm vermişsin yarram kardeşlikteysen yine o ananın dıbına çakayım senin.
    Zorla laf anlatıyoruz şimdi oturmuştur kafanda bir şeyler aynı mallıkları yapma yani tat vermiyor.
    200 bin beyin hücresiyle doom oynanabilirken lanetlenmiş oç seni puhaahhahaha
  5. Ben sikip attım kanki kardeşlik bu gece rahat uyusun.
  6. bir insanın yaşadığı süre boyunca nefes alacağını tahmin edip, 3 ay sonra da saçlarının kesilmediği taktirde uzayacağı öngörüsünü başarı olarak sayan zihniyetin ve bunu dillendirmekte ancak siqilmis bir ruhla yapılabilecek bir olaydı...

    kardeşlikteysen şöyle yapayım, siritmuşam.

    sen ben nerede olursam olayım, hiç bir zaman hiç bir şey yapamamakla mahkum kalmış bir atıksın.

    bunu da tahmin et, özel mesajlarından çok sevdiğin siqilmis arkadaşına... "mesajı sil yarram" yazdığında anında sildiren arkadaşına liste gönder de ben onları söylerim.

    en güzel şey qahpe evlatlarının hayatta iyi insan olduğuna, doğru yolda kaldığına ikna olması için böyle küçük olaylarla kandırılmasıdır.

    kibir, iyi yaz kibir hakkında... xde
  7. kardeşlik böyle şeyleri dert etmez yarram.

    gece uykusunu böyle şeylerle bozan bir yapı, sana kardeşlik olarak görünebilir. aciz ve zayıf olduğun gerçeğini şimdi de, önceden de yazdım.

    kardeşlik mahkemeleri, ancak ona ihtiyaç duymayanlar için kurulur.

    zayıflar için ne rahat uyku ne de mahkeme olur yarram.

    içinde olmadığımız kardeşlik, alfa öğretisi hakkında ki fikirlerin yeterli, zayıfsın.

    azio seni bekler, eğitmencilik oynayabilirsin.

    siritmuşam
  8. yavaşsın, zihnin ölü... zayıfsın.

    elindeki silahların aslında su tabancası olduğunu anlaman için daha tehlikeli birini görmen gerekiyormuş, yine zayıfsın.

    umudun ve sen gollum tiplilerin, bu hesabın sahibi bt7 betasıyla aynı yolu taşımak mı istiyor? soru değil.

    senin biteremediğin, hiç başlatamayacağın bu sohbet bitmiştir. bitirme şansın da yok zaten...

    zekan, ancak toplumda ki sığırlar için bir nimet...

    bu hesabı seçmemin nedeni, kardeşlikle hiç bir alakası olmayan birinin kardeşlikte varmışçasına konuşmasıdır.

    olmadığı bir yere "kardeşliğim" diyen birinden emir alıp onu uygulayan zihninde zayıf...

    kardeşlikte değilim, ihtimallere girmene gerek yok yarram.

    ben kuralları değiştiren ve onları yeniden yaratanım, hiç kimse 15 yıldır burada kardeşlik lideri gibi konuşup barınamadı...

    artık gereksiz.

    böyle sığırlarla denk gelmediği için şanslı olanlar, bir başka hakikatin altında çaresiz kalmalarına şaşırmaz.

    siritmuşam mı diyordu? güldüm.