-
-
ya aminakoyim senin adsfdhgdfjf
mimikli, sesli, gözümle güldüm amk
-
Ben de biliyorum vaktimi buralarda harcadığımı güzel karşim.
Solframein yenilenmesinden başlıklardaki entry sayısına kadar her şey yapay dıbına çakayım.
Başarıya da ulaşamayınca boşa sarıyoruz işte.
Yine salarsan iyi işler yapabiliriz bu sözlükte.
Kimseye açamayacağımız mevzuları buradaki arkadaşlarla paylaşıyoruz işte biraz saygı göster.
-
Ben yapay olayım da sen düzgün konuş yine.
-
Gollum köküne kadar gerçek olan tek şey senin sikik bir şizforen olman.
Aksini ispata ıkınıyorsun burada ama nafile yarram.
Sol tarafı siker ve milletin başlığını baltalamaya devam edersen seni sikeceğim haberin olsun.
En başta şizofrendir takılsın sevaptır dedik xd
insanların başlığını sabote etmeye hakkın yok yarram bu son uyarın.
-
Ne yapman gerekiyor?
-
Arkadaş artık tarih oldu.
Kariyerine bakırköy ruh ve sinir hastalıkları hastanesinde saksocu olarak devam edecektir.
Gerekçe olarak; ortamı sikmesi, sol tarafı sikmesi, insanların başlığını devamlı sabote edip ego mastürbasyonu yapması ve her türlü huurluk ihtiva eden mahalle karısı hareketleri vs vs...
-
Ben de öyle düşünüyordum güzel karşim.
Siktir et bu adam doğrusunu yapıyor.
Herkes kendi gelişimine odaklansın bu sitede olmaz.
-
Olmaz derken başlık açalım yardımlaşalım muhabbeti olmaz.
Yoksa ibret almak için güzel ortam.
-
@16 siteye 100 de 100 bel bağlamak zaten yanlış.
Fakat buradaki bir cümle ya da olgun bir adamın hayatından herhangi bir örnek sende bir şeyleri değiştirebilir.
insanlar zaman zaman dertlerini, problemlerini yazıyorlar.
Bu binlerin kasıntı, aşağılık üslubu; gerçekte olmayan, hayal mahsülü yaşantılarını kullanıp insanları aşağılamasına, sabote etmesine izin verilmemeli.
Bu konudaki inisiyatif ve sorumluluk bana ait.
Herkes istediği gibi yazıp fikrini belirtebilir.
Sistematik bir şekilde huurluk yapılmasına burada artık yer olmamalı.