• bugün (2)
  1. @altair
    Ortada bir fikir tartışması hiçbir zaman olmadı.
    Devamlı sol tarafı sikip, insanların açtıkları başlıklara sizin sözde eleştiri dediğiniz sıçmık ve hakaretlerini karalıyordu o kadar.
    Burada otorite kurmak gibi bir niyetim yok.
    Benim cidden sikimde olan bir vatandaş değil.
    Hususi bir kinim olduğunu düşünebilirsiniz cidden umrumda değil.
    Çok isteyen diğer sikik sözlükte müridi olabilir.
    Nasihatlerine, aşmış hayatından vaazlarına orada devam edecektir.
  2. Baktım baktım güldüm zamqi
  3. yanlış yapıyorsun kardeşim.
    şurda oylama yapsak çoğunluk belki banın kaldırılmasını isteyecektir, sebepler farklı olabilir.
    eleştirdiğin şeyin laciverti bu
  4. Gardaş gelip de anamıza bacımıza mı sövsün yav güldüm.

    Belki site böyle daha kullanışlı olur gardaşhlarhım…
  5. "Olm adam hepimizi havada siker.
    Yazdıklarına denk cevap veremiyorsun.O yüzden salla gitsin."

    bunu biri yazmış.
    oğlum sizden bir yannanım olmaz gerçekten. duygusal düşünüp, sırf "arkadaşınız" diye karşı çıkıp "çok zeki, böyle biri değil" minvalinde yazılar yazıyorsunuz.
    güldürmeyin gerçekten.

    eski ortam muhabbeti yapmak istemiyorum fakat o zamanki insnalar olsaydı -my7 zamanından bahsetmiyorum- sizin "zeqi o qnq, beta deel" dediğiniz bu çocuk bir dakika bile barınamazdı burada.

    ya kafayı gerçekten yemişsiniz hiçbir şeyi göremiyorsunuz ya da duygusal düşünüp arkadaşınız diye karşı geliyorsunuz.
  6. biliyorum hepiniz arkadaşısınız, kimisinin hesabında bile takılıyordur hatta. o yüzden biriniz hesabınızı verin takılsın onda.

    not: aşmış ayakları yapan delinin tekiydi, iyi olmuş.
  7. iyi olmuş zamqi
  8. algolperseia burada tek akıllı başlı adam, çöldeki su gibi amk . mesele tabi bir meczubun banlanması değil adam iyi ifade etmiş sistematik betalığa izin verilmemeli adam artık tahammül edilemeyecek düzeyde sınırı aştı bakın blacktylerı yeterince analiz etme fırsatımız oldu bu meczubu seven sayan ve sadece stres atıyo adam banlanmasın diyen biri de bana göre boş adamdır turnusol olarak yazarsınız bunları
  9. Seni askerde yeterince dövmemişler amk
  10. @37 altair evet kardeşim sen ve blacktyler ayrı birer yaşam formlarısınız ve tcmanın sunduğu öğreti ile bile sizi tahlil edemiyoruz sadece ben değil bir çok kişi bu durumdayız