• bugün (2)
  1. Olm adam hepimizi havada siker.
    Yazdıklarına denk cevap veremiyorsun.O yüzden salla gitsin.
    Denk cevap versen bile arkadaş bunu enerji harcamadan yapıyor sen yarıda tükeniyorsun.
    Bu adamla ego yarışına girmeye gerek yok.
    ‘Sikilmemek için xdd’ demiyorum amk…
    Bu sözlüğün amacı farklı şuan.
  2. Sizi sürekli aşağılayan ve eleştiren insanlar neden sizde bu kadar etki bırakıp sizi eksik hissetiriyor.
    Buna nasıl inanıp, izin veriyorsunuz amk?
    Yani bu adamın mahalle karısı gibi sürekli laf sokup eleştirmesi meziyet midir?
    Bir çok insan bir yerden sonra deliyle ne uğraşacağım amk moduna girdiği için cevap vermiyor.
    Bu size göre meziyet midir?
    Denk bir şey söyleyip söylemeyeye gelince kime göre neye göre denk amk?
    Bunun nesnel bir ölçütü müsün sen?
    Demekki sizi burada devamlı zorbalayıp aşağılasam benide mi sizden üst perde de göreceksiniz?
    Bu mu sizin aklı keskinleştirip, serpilmek dediğiniz şey?
    Akla hitap eden ne söylüyor bu adam?
    Kuru eleştiri ve kendi seviyesince aciz manipülasyon denemeleri dışında neyi var benim görmediğim?
    Ne kadar kötü ölçüp biçiyorsunuz
  3. Arkadaş beta değil.

    Hasta falan da değil dümdüz zeki amk…

    Gerçek kişiliğini de yansıtmıyor saldırıları gerçek olması için bu yaşa kadar kömürlükte büyütülmesi falan lazımdı.

    Neyle mücadele ediyorsun?
  4. Olm ‘blacktylera sahip çıkma görevi’ gibi sikindirik bir amacım yok güldürme.
    Buna ihtiyacı da yok zaten.
    Sadece acıdım.
  5. algo, banlanayarak yanlış bir hamle yaptın bence. eğer ki fikir tartışmasına açıksan benim görüşüm banının açılması yönünde.
    yani bt nickli arkadaşımızı bir zamanlar burada bulunan yarak dağıtıcısı ile aynı kefeye koymamak lazım.

    bt sol tarafı sikiyor muydu?
    evet.

    başlık altlarına salça olup, alakalı/alakasız konularda saldırgan davranıyor muydu?
    evet.

    lakin bunlar onu bağlar.
    demek istediğim, insan izin vermedikçe dışarıdan herhangi bir şey/kişi insan üzerinde etki kuramaz.
    yani sol tarafı sikip, sohbetlere salça olması bana kalırsa engellenmeyi gerektirecek bir şey değil; ama yetki bende değil. o yüzden görüşüm banın açılması yönünde.
  6. Yetki kimde kardeş?
  7. beyler şu çaylağım açın artık dıbınıza koyım

    edit: açılmış sonunda sağolun amk 1 haftadır boşa yazıyorum.
    edit2: blacktyler'ı niye banladınız lan adam stresini boşaltıyordu burda
  8. admin kimse onda amk
  9. @25 bu mevzu açıklandı dıbına çaqtıqım klonu.
  10. nerede açıklandı amk baktım baktım bulamadım