• bugün (2)
  1. algo, banlanayarak yanlış bir hamle yaptın bence. eğer ki fikir tartışmasına açıksan benim görüşüm banının açılması yönünde.
    yani bt nickli arkadaşımızı bir zamanlar burada bulunan yarak dağıtıcısı ile aynı kefeye koymamak lazım.

    bt sol tarafı sikiyor muydu?
    evet.

    başlık altlarına salça olup, alakalı/alakasız konularda saldırgan davranıyor muydu?
    evet.

    lakin bunlar onu bağlar.
    demek istediğim, insan izin vermedikçe dışarıdan herhangi bir şey/kişi insan üzerinde etki kuramaz.
    yani sol tarafı sikip, sohbetlere salça olması bana kalırsa engellenmeyi gerektirecek bir şey değil; ama yetki bende değil. o yüzden görüşüm banın açılması yönünde.
   tümünü göster