• bugün (2)
  1. Sizi sürekli aşağılayan ve eleştiren insanlar neden sizde bu kadar etki bırakıp sizi eksik hissetiriyor.
    Buna nasıl inanıp, izin veriyorsunuz amk?
    Yani bu adamın mahalle karısı gibi sürekli laf sokup eleştirmesi meziyet midir?
    Bir çok insan bir yerden sonra deliyle ne uğraşacağım amk moduna girdiği için cevap vermiyor.
    Bu size göre meziyet midir?
    Denk bir şey söyleyip söylemeyeye gelince kime göre neye göre denk amk?
    Bunun nesnel bir ölçütü müsün sen?
    Demekki sizi burada devamlı zorbalayıp aşağılasam benide mi sizden üst perde de göreceksiniz?
    Bu mu sizin aklı keskinleştirip, serpilmek dediğiniz şey?
    Akla hitap eden ne söylüyor bu adam?
    Kuru eleştiri ve kendi seviyesince aciz manipülasyon denemeleri dışında neyi var benim görmediğim?
    Ne kadar kötü ölçüp biçiyorsunuz
   tümünü göster