• bugün (2)
  1. "Olm adam hepimizi havada siker.
    Yazdıklarına denk cevap veremiyorsun.O yüzden salla gitsin."

    bunu biri yazmış.
    oğlum sizden bir yannanım olmaz gerçekten. duygusal düşünüp, sırf "arkadaşınız" diye karşı çıkıp "çok zeki, böyle biri değil" minvalinde yazılar yazıyorsunuz.
    güldürmeyin gerçekten.

    eski ortam muhabbeti yapmak istemiyorum fakat o zamanki insnalar olsaydı -my7 zamanından bahsetmiyorum- sizin "zeqi o qnq, beta deel" dediğiniz bu çocuk bir dakika bile barınamazdı burada.

    ya kafayı gerçekten yemişsiniz hiçbir şeyi göremiyorsunuz ya da duygusal düşünüp arkadaşınız diye karşı geliyorsunuz.
   tümünü göster