@16 siteye 100 de 100 bel bağlamak zaten yanlış.
Fakat buradaki bir cümle ya da olgun bir adamın hayatından herhangi bir örnek sende bir şeyleri değiştirebilir.
insanlar zaman zaman dertlerini, problemlerini yazıyorlar.
Bu binlerin kasıntı, aşağılık üslubu; gerçekte olmayan, hayal mahsülü yaşantılarını kullanıp insanları aşağılamasına, sabote etmesine izin verilmemeli.
Bu konudaki inisiyatif ve sorumluluk bana ait.
Herkes istediği gibi yazıp fikrini belirtebilir.
Sistematik bir şekilde huurluk yapılmasına burada artık yer olmamalı.