• bugün (2)
  1. yok kimse çaylak değil, kimsenin mesajı da yok.
    sadece senin @38 ile başlayan entryine cevap verdim.
  2. @44 e cevap veriyosun ama senin entry numaran 43 çaylak varsa açıver buradan yazsın yoksa birileri entrysini mi siliyor
  3. @44 reddedilmek farklı, "teklif" edince reddedilmek farklı.
    gidip sokakta, caddede, hastahanede, kafede olsun farketmez, sohbet-muhabbet edersin ve eğlenceli-keyifli vakit geçirirsin; eğer aksi durum yaşanırsa kız sıkılır ve çeşitli bahanelerle yanından uzaklaşmak ister. bu, ilkte söylediğim reddedilmektir.
    tcma'nın "eğer etkilendiğini düşündüysen numarasını al" demesi ile "etkilediysen numarasını al" demek farklı şeylerdir.
    birisi dolaylıdır ve kendiliğinden gelişir, diğerinde ise kız zaten senin amacını biliyordur ve seni de diğer erkeklerle aynı kategoriye koyup vermek istemez.

    son cümlelerine dikkat ettim de ben, kendini geliştirme amaçlı değil de daha çok gibiş üzerine yapma isteği olarak düşünüyorum ki bu bence doğru bir yol değil.
  4. @38 rise bende yapamadım lan saha görevlerini yapmaya çalıştığımda aynen bir iki diyalog var sadece ve en son kezbanın teki tarafından reddedildiğimde bunu ne kadar umursadığımı ve sağ beyne olayı aktaramamakla egoyu ekarte edemediğimi gördüm yani amaç tavlamak veya reddedilmemek değil red kezbanca da olsa. seninle sırt sırta verelim aşalım kendimizi amk birde ilk okuduğumda mesela saha görevine çıkmayı hayal bile edememiştim çocuk olduğumdan mıdır nedir bilmem. şimdi evde tıkılı durumdayım instada yabancıların pua videolarıyla şimdilik zihnimi hazırlıyorum tr ile kıyas değil elbette fakat kendime baktığımda diyorum bunların hepsi onay arıyor veya mal bir tanesi kendisini alfa zannediyor sesini tok çıkarmak için desibelden kısıyo mıymıy konuşuyo felan kodumun sinir oldum. şimdi belli olmaz tekrar abanmayı düşünüyorum yazılara ve sahaya ama kariyerde sike oturmak üzereyim işsizim önceliğimi kariyer yapmak zorundayım.
  5. dünyayı kıyametten kurtaracak akla sahibim akıl zenginiyim xddd

    yazarken korktum da ibine evladı smaylı ekledim yav allah korkusu farklı bir şey…
  6. -kardeşlik'in şuanki ehlinin birçoğu demin bahsettiğim omegaalfalardır zaten çünkü alfa olma yolundaki birisi kesinlikle ve kesinlikle bu yolda başlığa rastlayıp tcma ile tanışıyor ve sadakatini sunuyor yani olay iki türlü ya insan sol ön beyin ile farkında olmadan yani sağ ön beyin ile açıklayamadığı bir şekilde öğretide derinleşip sonra arayışlarıyla başlığı bulup omegaalfadan alfa oluyor veya önce sol ön beyin ile anlayıp sonraki arayışında başlığa denk gelip omegadan alfaya serpiliyor- hacityler

    bu kısmen bizim için geçerli. kendimden örnek verecek olursam öğretiyi daima sol ön beyinden ilerlettim yıllar öncesinden olayları enine boyuna inceliyordum. hacinin son yazılarında karşılaştığım sol ön beyin sağ ön beyin muhabbetiyle bildiklerimi nasıl uygulayacağıma dair cevaplar buldum bu benim için bir dönüm noktası oldu.
    son zamanlarda çatır çatır konuşmaya başladım millet de şaşırıyor amk çünkü ben de konuşsam neler anlatırım amk diye düşünüyordum.
    yani öğretiyi sol ön beyinde işlemişim uzunca süre geliştiğimi hissediyordum aslında ancak dışarıdan bakınca fol yok yumurta yok bu durum beni rahatsız ediyordu.

    kimi öğretiyi sağ beyinde işler sürekli sıçar batırır sosyal ve pratik olarak gelişmiştir yavaş yavaş kendini toparlamaya başlamıştır ancak öğretiden alınacak dersleri sol ön beyinde mantıksal olarak işleyemediğinden tavırları hep eksik kalıyordur.
    bu adam aklını geliştirip bahsettiğim eşiği atladıktan sonra olaylara sol ön beyni kullanarak daha mantıksal işbilen bir şekilde yaklaştığında tamamlanıyor demektir.

    demem o ki kesinlikle gelişiyorsunuz ancak içten içe hissettiğiniz pişmanlığınız sağ ön beyinle sol ön beyniniz arasında uyuşmazlık olması olabilir. diğer senaryolarda ikisi de öğreti ışığında gelişmemiştir yahut dengeli bir şekilde gelişmiş olabilir.

    insanlar istediğini kolayca elde etmeye yahut kolayca vazgeçmeye çok meyillidir.
    sen yıllardır çeperinde gezindiğin değişim olaylarını hala kovalamaya devam ediyorsan %1’lik dilimdesin demek ki bu insanı inanılmaz geliştirir.
    sabrın, aklını,duygularını kısacası neler yapabileceğinin sınırlarını günden güne zorlayarak geliştiriyorsun.
    başlıkta değinilen değişimin önüne geçilmemesi çok kompleks bir mevzu şöyle ki seni harekete geçirecek büyük pişmanlığın suçluluk duygusunun yanında son durumunu geçmişinle kıyas edebileceğin bir aklın tohumları da ayrıca ekilmiş içine.
    tümünü göster
  7. Hacının yazdıklarını okuduktan sonra daha ne yazabilirim diye düşünüyorum amk gerçi o da tcmanın anlattıklarını yazıyormuş.
    En iyisi hiçbir şey yazmamak zamqi xdd
    Lan tcma şarteli açma muhabbetiyle bir mantık kazandırarak aklı kullanmaya sevkediyor.
    Hacı da bundan fazlasını yapmıyor olayları enine boyuna analiz ederek aklı nasıl kullanabileceğini gösteriyor.
    Hadi ben de sağdan soldan çıkarımlarımı paylaşıyorum kopyanın kopyası bir şekilde.
    Kardeşlikteki sözsüz eğitim olayı bunun için var sen aklettiğin kadar gelişiyorsun.
    Tüm cevapların ve yeteneklerin altyazıyla aktarılacağı sözlü eğitim mümkün mü bilmiyorum bu yapay altın vuruşa denk gelir sağlıksız yani.
    Bizim tcma gibi hacı gibi ileri gelenlerle birebir görüşüp sorulara cevap alma imkanımız olmadığından bunlar her ne kadar her şeye değinse de senin sorun çok daha özel ve ayrıntılı olabilir amk…direkt cevaplanmamıştır ki bunlara ortak fikirle cevap bulmak sonradan gelenlerin sürecinde zorunlu.
    Örneğin ben şu beyin dalgaları muhabbetine çok takılırdım bir gün blacktyler ‘beyinde sadece alfa dalgası olmak zorunda mı? Her dalgadan dozuna göre olabilir’ tarzında bir şey yazmıştı.her soru bir düğümdür belki bu cevap beni birkaç hafta/ay ileri atmıştır.
    Cevaplarla gelen bir diğer kazanım şudur:her soru nüanslarla doludur ve aslında sorunun cevabı senin akla uygun olmayan olguları nasıl görmezden gelebileceğindir. sınava hazırlanan birinin konulara çalışmadan günde yüzlerce soru çözerek o soruların cevaba nasıl götürüleceğini konu anlatımını yalayıp yutan birine göre çok daha iyi gerçekleştirmesi gibi bir mevzu bu.
    Yani bu süreçte sıfırdan başlayıp gerçekten çok sağlam ve keskin bir akılla her şeyi öğrenmeye kalksan çok kolay olur hatta öğretinin varlığını kendin keşfedebilirsin.
    https://galeri5.uludagsoz...na-pic-demissin_97952.jpg
    Tcma o dönem günlük karşılaştığı olaylardan öğreti çıkarıyorsa bu akıldır.
  8. Okuyup anlamakla mükellef olduğun yazıları altını çizerek, üstüne düşünerek ve uygulamaya karar vererek okuyorsan değişim gelir.
    Kuranın ilk emri okudur örneğin bunun oku/anla şeklinde bir ‘ikra’ olduğunu duymuştum.
    Eğer sen yalnızca okuyorsan okuduğunu kumbarana biriktirilmiş bir sayfa sayısı olarak görüyorsan ve emek vererek araştırmalarınla gelen 1 sayfayı okuyup geçtiğin 2 sayfaya göre ‘kayıp zaman’ gibisinden görüyorsan bu ziyandır.
    Okuyup geçersin çok olay atladığının bilincindesindir ve bilinçaltı artık okuduklarına gereken önemi vermeyecektir.
    Örneğin başlıkta ödevlerin test içeriği olmasının sebeplerinden biri budur kendi gelişiminin önünü kendi ellerinle kapatırsın ve bu basit bir şartlanma değil pratik uygulama asıl etkiyi sağ beyinde oturtur.
    Saha görevlerini yapmadım. Yapamadım desem daha doğru olur.
    Yıllar önce denemiştim ve ağır hasta olduğumu net şekilde farkettiğim bir gündü.
    Zararının daha çok olacağını anladığımdan tekrar denemedim.
    inşallah bunları da aşacağım.
  9. ikisi de güvenilmez huur çocuklarıdır.
  10. @20, bir betayı omegalıktan ayıran özellik nedir?
    daha doğrusu bir omegayı, betalıktan ayıran özellik nedir?