-
Her kendi benliğini arayış macerası kim olduğuna karar verememekle kişilik olarak çok parçaya bölünmekle sonuçlanır.
Bazen bu parçalar birbirine çok zıt da görünebilir.
Soruyu sorarken silip cevabı yazdım amk…
Artık kalıbının dışındasındır çünkü.
Kendine bir imaj takınıp istemesen dahi bunu sürdürmeye çalışmak zorunda değilsindir çünkü bu tabular ‘alfa çekimi’ gibi telkinlerle aşılmıştır.
Aslında benliğin paramparça olmadı fire;sadece görüyorsun…
-
Sürekli dişilerin ve betaların oyunlarına kafa yordum.
Beni hastalandırdı.
Kafayı yorduğun şeylere ve çevrene dönüşüyorsun.
-
tcmanın anakondalı mancınıklı hikayesini okuyun amk dkkdmdkvlsösö
ben okudum siz de okuyun sikimde mi?
-
“ bunu yanlış alıp sözlükte yahut hayatın içinde kullanmak isteyen akılsız ibineler vardır illa;alfa çekiminden etkilenip sapla samanı ayıramayan mallardan bahsediyorum…”
normalde virgül kullanırdım noktalı virgül anlatılanı daha iyi aktarıyor.
bir de
blacktyler böyle
boşluk bırakarak yazıyor şişir amk ayıqsss ;););)
-
“sana özel ödev...
o dişilerin ikisini de düşür ; kendine bağla.
olm alfa olmak demek, ılık olmak demek değildir...
alfanı, cinsellik besler ; bunu aklından çıkarma.
dişiler sadece 100 gram etin koruyucusudur ; surlarını yıktıktan sonra ete ulaşmalısın.
sen boş kaleye kaçırırsan, yeri geldiğinde dolu kaleye atamayacağını bilmek için kahin olmaya qerek yoq.
bu arada zamqiler bi bhen qız qaldıramırom amq nie ki .s.s xd xd ;);) ayıqqs
vayy qardasım qız qaldırı10 hanny ;);)“
sonra cıvıttığı satırların ustayı geçmesi için gazlamanın eseri olduğu çok açık.
bunu yanlış alıp sözlükte yahut hayatın içinde kullanmak isteyen akılsız ibineler vardır illa;alfa çekiminden etkilenip sapla samanı ayıramayan mallardan bahsediyorum…
-
Akılsızlar liginde iyi niyet ve anlayış akledilmez.
-
Üzerine düşen görevleri yapmayıp olabildiğince sıkıntıya sokarlar kendini.
Bu kahroluş onların kendini cezalandırma şekli.
Bu onların doğru yolu bulma şekli.
-
Yıllardır süregelen alfalık süreci senin omega olman içindi.
Bu zayıfların motivasyonunu düşürürken akıllı olanları güçlendirir.
Tcma’nın ‘bir çırağın işlenmesi için saf omega olması gerekir’ yazısını hatırla.
Siklenmiyorsan daha omega olmadığın içindir.
Bu işi duygusal olarak ele alma ayrıca.
inanç, güven,sadakat gibi duygusal destekler akılla kavramak kadar sağlam kılmaz seni.
Ayrıca yaşadığın her ‘varoluşsal sancı’ betalık ve maneviyat eksikliğidir.
Gerçi bunlar benimle çok alakalı değil amk…
-
Öğretiyi tekrar tekrar okuma sebebim anlayışımı bloke eden kavramlardan okudukça kurtulmak.bu ayak bağlarından kurtulup ilk defa kendim olarak okuduğumda alfa olacağım.
Yalnızca kendim olarak yaptıklarımında başarılı olabilirim.
Kalanı taklidin getirisi olarak toplumun insiyatifine kalan şeyler.
Basitçe böyle…
-
-Atalet üzerine-
Elçiyi zikreden sure:inşirah
Senin kalbini açıp genişletmedik mi?
Belini büken yükünü üzerinden kaldırmadık mı?
Ve senin şanını yüceltmedik mi?
Demek ki zorlukla beraber bir kolaylık vardır.
Evet, doğrusu her güçlüğün yanında bir kolaylık var.
O halde önemli bir işi bitirince hemen diğerine koyul.
Ve yalnız rabbine yönel.