-
@17 ben öyle düşünmüyorum ama yine de açtım. hal ve hareketlerin öyle düşündürtmüyor yani.
-
"azio çaylağımı aç artık
(çaylak followalpha7 ?, 08.04.2026 00:30)"
bunun üzerine ayrı başlık açıp, yetmeyip pm'den de uyarmıştım "kendine özgü nick al" diye.
nickini kullandığın adam yıllar önce burada yazardı zaten. git nick değiş öyle açayım.
-
Bir alfanın betalaşması için omegaya dönüşmesine gerek yoktur.
-
sana ekmek yok mq dolandırıcısı
umarım o norveçe giden gavat yancın da gemiden düşüp boğulur 5 parasız kalırsınız xddddddddddddd
-
Sıktın fake bb
-
yatalak konuşamayan bi dolandırıcı için iddialı laflar..
sen önce ayağa kalk huur evladı :Dddddddddddddddddd
-
Sen kendini bir yerden bir yere götür önce amcık.
-
sebileyi de getircem bi de evine çöktüğü eski kocasını xdddddddddddd
sebilenin exleri toplasan durum aynı şu
https://i.redd.it/wcfmtaf8dkjc1.gif
anana 1 tur da ben bineyim xddddddddddddd
-
Ananı getir de hangi rock grubundan hayali karakterlere azdığın önemli değil.
-
çisili getircem onla grup yapçaz.