• bugün (2)
  1. @17 ben öyle düşünmüyorum ama yine de açtım. hal ve hareketlerin öyle düşündürtmüyor yani.
  2. "azio çaylağımı aç artık
    (çaylak followalpha7 ?, 08.04.2026 00:30)"

    bunun üzerine ayrı başlık açıp, yetmeyip pm'den de uyarmıştım "kendine özgü nick al" diye.
    nickini kullandığın adam yıllar önce burada yazardı zaten. git nick değiş öyle açayım.
  3. Bir alfanın betalaşması için omegaya dönüşmesine gerek yoktur.
  4. sana ekmek yok mq dolandırıcısı

    umarım o norveçe giden gavat yancın da gemiden düşüp boğulur 5 parasız kalırsınız xddddddddddddd
  5. Sıktın fake bb
  6. yatalak konuşamayan bi dolandırıcı için iddialı laflar..
    sen önce ayağa kalk huur evladı :Dddddddddddddddddd
  7. Sen kendini bir yerden bir yere götür önce amcık.
  8. sebileyi de getircem bi de evine çöktüğü eski kocasını xdddddddddddd
    sebilenin exleri toplasan durum aynı şu https://i.redd.it/wcfmtaf8dkjc1.gif

    anana 1 tur da ben bineyim xddddddddddddd
  9. Ananı getir de hangi rock grubundan hayali karakterlere azdığın önemli değil.
  10. çisili getircem onla grup yapçaz.