• bugün (2)
  1. Hacının yazdıklarını okuduktan sonra daha ne yazabilirim diye düşünüyorum amk gerçi o da tcmanın anlattıklarını yazıyormuş.
    En iyisi hiçbir şey yazmamak zamqi xdd
    Lan tcma şarteli açma muhabbetiyle bir mantık kazandırarak aklı kullanmaya sevkediyor.
    Hacı da bundan fazlasını yapmıyor olayları enine boyuna analiz ederek aklı nasıl kullanabileceğini gösteriyor.
    Hadi ben de sağdan soldan çıkarımlarımı paylaşıyorum kopyanın kopyası bir şekilde.
    Kardeşlikteki sözsüz eğitim olayı bunun için var sen aklettiğin kadar gelişiyorsun.
    Tüm cevapların ve yeteneklerin altyazıyla aktarılacağı sözlü eğitim mümkün mü bilmiyorum bu yapay altın vuruşa denk gelir sağlıksız yani.
    Bizim tcma gibi hacı gibi ileri gelenlerle birebir görüşüp sorulara cevap alma imkanımız olmadığından bunlar her ne kadar her şeye değinse de senin sorun çok daha özel ve ayrıntılı olabilir amk…direkt cevaplanmamıştır ki bunlara ortak fikirle cevap bulmak sonradan gelenlerin sürecinde zorunlu.
    Örneğin ben şu beyin dalgaları muhabbetine çok takılırdım bir gün blacktyler ‘beyinde sadece alfa dalgası olmak zorunda mı? Her dalgadan dozuna göre olabilir’ tarzında bir şey yazmıştı.her soru bir düğümdür belki bu cevap beni birkaç hafta/ay ileri atmıştır.
    Cevaplarla gelen bir diğer kazanım şudur:her soru nüanslarla doludur ve aslında sorunun cevabı senin akla uygun olmayan olguları nasıl görmezden gelebileceğindir. sınava hazırlanan birinin konulara çalışmadan günde yüzlerce soru çözerek o soruların cevaba nasıl götürüleceğini konu anlatımını yalayıp yutan birine göre çok daha iyi gerçekleştirmesi gibi bir mevzu bu.
    Yani bu süreçte sıfırdan başlayıp gerçekten çok sağlam ve keskin bir akılla her şeyi öğrenmeye kalksan çok kolay olur hatta öğretinin varlığını kendin keşfedebilirsin.
    https://galeri5.uludagsoz...na-pic-demissin_97952.jpg
    Tcma o dönem günlük karşılaştığı olaylardan öğreti çıkarıyorsa bu akıldır.
   tümünü göster