azio
kancik hatası: entry metni girilmelidir.
Varisin beta-alfa muhabbetindeki toplumdan kaçınmaktan hayatını %100 olması gerektiği gibi yaşayamaması olayını örnek vereyim.
Bazı hastalıkların ortaya çıkmasıyla daha çok tamamlanmamış olma durumu diye tahmin ediyorum.
Tcma yazısında şarkıların nasıl bilinçaltını yeniden programladığını yazmıştı.
Sürekli betaları izlersen onlardan nasıl davranılacağına dair hastalıklı davranışlar kapabilirsin.
Senaryo yazayım amk iki beta tartışma halinde bir alfa da bunları izliyor olsun.
Baskın olan beta çok götveren bir yolla diğer betayı susturup kafasını dinliyor.
Alfa bu problemi doğru yoldan ancak uzatarak çözecekti alfanın da o an canı hiçbir şey yapmak istemiyor amk…
Şeytanın da vesvesesiyle bu hastalıklı davranışı doğru olarak alabilir.
@3 verdiğin örnek güzel dediğin gibi alfa bile olsan hastalıksız insan yoktur %1 payı her zaman vardır çünkü kusursuz olan ancak tanrıdır nefsinizi temize çıkarmayın, ufak bir davranışta bu hastalığı sergilemiş ve bunun asla farkına bile varmamış olabilirsin. alfa problemleri uzatarak çözmez uğraşmaz yani basittir problem çözmek alfaya çözemiyorsan alfalık/sosyal ilişkiler meselesinin dışında yetkinlik isteyen birşeydir ehlinden yardım alırsın, ama demek istediğin ilişkisel olarakta kompleks bir problem içeriyorsa katakulli dönüyorsa doğru olan zaten daha iyi hüküm vermek için hamleni somraya saklamaktır daha keskin gözlem yapayım betanın derdi neymiş veya daha net bir betalık yaptığında o betalığı sikerteyim ki haksızlığa da mahal kalmamış olsun diyebilir, verdiğin örnekte bir beta senin hoşlanmadığın başka bir betayı haksız şekilde eziyorsa alfa burada asla haksızdan yana olmaz kin seni adaletsizliğe sürüklememeli nabza göre şerbet veriririm baktın ikisi de aynı beta yesinler birbirlerini banane, doğruyu ortaya koyarsın fakat enerji çaldırmamak önemli orada çünkü alfaya karşı ikisi ve herkes birleşip düşman oluyorlar