bu konuda benzer hataya ben de düştüm,
yani beyni tamamen kapatıp okumak gibi olmasa da
okuduklarım üzerine çok fazla düşünmeden hızlıca okuyup geçtim her okuduğumda.
bu sene tekrar başladım ve taktiğim şudur;
sabah uyandığımda uygun bir vakitte 10 sayfa okuyorum,
gün içerisinde okuduklarım üzerine düşünüp zihnimde pekiştirmeler yapıp anldıbını gerçekten kavramaya çalışıyorum,
uyumadan önce de 10 sayfayı tekrar okuyup iyice sindirip içselleştiriyorum.
ve evet bu şekilde gerçekten çok daha, çok çok çok daha iyi sonuçlar aldığımı söyleyebilirim